نوشته شده توسط : ساحل

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

آیا می‌خواهید بازدیدکننده‌های اکثریت را از اینستاگرام به وب‌سایت خویش روانه کنید؟ همانطور که می‌دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها دستور قرار دادن یک لینک در متن بیو اینستاگرام را دارید. با این حال، الان می‌توانید با افزودن لینک به استوری اینستاگرام، مخاطبان را به وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خویش هدایت کنید.

این ویژگی، اتفاق بزرگواری است زیرا برای بسیاری از افراد، این اولین باری است که می‌توانند لینکی به جز لینک موجود در قسمت Bio اینستاگرام، در پروفایل خود اضافه کنند. افزودن لینک به استوری اینستاگرام پیشه زیاد راحتی است. در این نوشتار هدف داریم به شما تعلیم دهیم که چگونه می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام خود لینک اضافه کنید و فالوورهای خود را به وب‌سایت خود یا دیگران منتقل کنید.

چه کسانی می توانند در استوری اینستاگرام لینک بگذارند؟
همانند بسیاری از ویژگی‌های تجاری در اینستاگرام، لینک‌های موجود در استوری نیز در پیش درآمد برای حساب‌های کاربری تایید شده (آن بخش از اکانت‌هایی که تیک آبی دارند) پرکار شد. با این حال، در ماه مِی سنه 2017، اینستاگرام این امکان را گستره بخشید و در کمر بستن دیگر حساب‌های کاربری نیز قرار داد. لینک‌های قابل کلیک، هم الان برای حساب‌های کاربریِ بازرگانی (Business Accounts) که کمینه حائز 10 هزار فالوور هستند، در دسترس است.

همچنین، به نظر نمی‌رسد گذاشتن لینک در استوری که محدودیت جغرافیایی خاصی در مورد لینک قراردادن یا در استوری اینستاگرام وجود داشته باشد. از آنجایی که این مشخصۀ اینستاگرام در حال کاربرد و نامی شدن است، این امید هستی دارد که اینستاگرام آن را برای کاربرهای بیشتری پرکار کند.


به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟
با ثبت نام در ربات اینستاگرام، راحتی می‌توانید هزاران فالوور راستین و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.
ثبت نام و اخذ 100 فالوور رایگان
آموزش افزودن لینک به استوری اینستاگرام
افزودن لینک به استوری اینستاگرام خیلی خیلی خیلی ساده است! اگر اکانت اینستاگرامِ بازرگانی با بیش از 10 هزار فالوور دارید می‌توانید از این امکان کاربرد کنید. برای سپریدن اینکار باید مراحل پایین را طی کنید:

۱- استوری اینستاگرام خویش را نخست کنید
شما می‌توانید از راه اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری خود عکس و ویدیو بگیرید یا با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری از عکس‌هایی که در بیست‌وچهار ساعت ماضی گرفته‌اید، کاربرد کنید. اگر روش کار کردن با استوری اینستاگرام را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنم کران مقاله استوری اینستاگرام، بازاریابی به سخیف امروزین را مطالعه کنید.

پس از آنکه تصویر یا ویدیوی مورد نظر خویش را تهیه کردید، در رأس صفحه آیکون لینکی هستی خواهد داشت که باید آن را گزینش کنید.

برای اضافه کردن لینک به استوری باید بر روی آیکون زنجیر ضربه بزنید.
برای اضافه کردن لینک در استوری باید بر روی آیکون لینک ضربه بزنید.

سئوی داخلی؛ با ۱۴ تکنیک جزو صدرنشین‌های گوگل شوید!حتما بخوانید: سئوی داخلی؛ با ۱۴ تکنیک جزو صدرنشین‌های گوگل شوید!

۲- لینک را به استوری اینستاگرام اضافه کنید
پس از فشردن آیکون لینک در رأس صفحه، به صفحه‌ای همانند به صفحه پایین منتقل خواهید شد. با سپریدن این کار، پنجره‌ی جدیدی بر روی صفحه‌ی شما باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید آدرس صفحه باره عقیده خود را وارد کنید. آدرس کامل لینک مقصد را تایپ کنید و بعد روی گزینه‌ی تائید سبزرنگ (در گوشی‌های اندروید) و یا اتمام شد (در iOS) کلیک کنید لغایت لینک ذخیره شود.

زمانی که کامیاب شدید آدرس اینترنتی موردنظر را به استوری اینستاگرامت‌ان متصل کنید، آیکون رشته در رأس استوری‌تان نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که استوری حاوی یک لینک است. هر مشخصه‌ی موردنظر دیگری که می‌خواهید همانند نوشته، استیکر و فیلتر را به استوری خود اضافه کنید و آن را همانند دیگر استوری‌ها در صفحه‌ی پروفایل خود بارگذاری کنید.

لینک صفحه مقصد را در فیلد مربوط در استوری پیمان دهید
لینک صفحه مقصد را در فیلد مورد نظر قرار دهید.

۳- به استوری خویش Call To Action اضافه کنید
آخرین باره (و شاید مهم‌ترین مورد!) این است که اگر واقعاً می‌خواهید شمار بازدیدکنندگان اکثریت را به سمت وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا تارنگار خویش هدایت کنید، لازم است که در باره آن با فالوورهایتان صحبت کنید. افزودن لینک به استوری اینستاگرام به‌تنهایی دلیلی کافی برای کلیک کردن روی آن و رفتن به وب‌سایت شما نیست!

قیمت گذاری: ۱۰ استراتژی همش سبز برای افزایش فروشحتما بخوانید: قیمت گذاری: ۱۰ راهبرد همش سبز برای افزایش فروش
شاید انگیزه اصلی این است که دکمه‌ی لینک، چندان واضح و مشخص نیست. به همین علت، حد به فالوورهای خود تعلیم دهید که چگونه با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری، می‌توانند به توضیحات بیشتری دست پیدا کنند. همچنین، مهم است به کاربرانتان بگویید که آن‌ها را به جای یک وب‌سایت عمومی، دقیقاً به چه صفحه‌ یا پست وبلاگی منتقل خواهید کرد.

در پایین مثال فوق‌العاده‌ای از صفحه بارک باکس می‌آید که به فالوورهای خویش می‌گوید چگونه می‌توانند با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری به یک فروشگاه اینترنتی منتقل می‌شوند و مستقیماً به محصول موردنظرشان خواهند رسید:

مردم را تشویق کنید لغایت لینک در استوری شما را مشاهده کنند.
مردم را تشویق کنید لغایت لینک در استوری شما را نگریستن کنند.

من به شدت توصیه می‌کنم که روش دستیابی به لینک در استوری‌های خویش را به فالوورهای خود تعلیم دهید. این دستورکار می‌تواند شامل عبارت "برای توضیحات اغلب صفحه را بالا بکشید" یا "گزینه‌ی اغلب ببینید را خپگی دهید تا وب‌سایت ما را ببینید" باشد.

۶ انگیزه عدم موفقیت سئو و روش های رویارویی با آن هاحتما بخوانید: ۶ انگیزه ناکامی سئو و طریق های مقابله با آن ها


برند شما در شبکه های اجتماعی چقدر محبوبیت دارد؟

فالوورهای شما لینک استوری تان را چگونه می بینند؟
زمانی که کاربران یگانه از استوری‌های لینک‌دار شما را در اینستاگرام نگریستن می‌کند، دکمه‌ی "بیشتر ببینید" یا همان "See More در استوری اینستاگرام" را در ذیل صفحه خواهد دید.

See More در استوری اینستاگرام
سایت زومیت نیز با قراردادن لینک در استوری کاربران را به احضار جدیدترین مطالبش ترغیب می‌کند.

درست است که گزینه‌ی "بیشتر ببینید" کاملاً واضح است، ولی این امکان وجود دارد که برخی از کاربران (به‌خصوص اگر دنبال این گزینه نباشند) متوجه آن نشوند. افرادی که کمتر از اینستاگرام کاربرد می‌کنند ممکن است حتی ندانند که چنین گزینه‌ای وجود دارد. به همین دلیل، اهمیت زیادی در پیمان دادن دستورکار و توضیح لینک‌های استوری (همانطور که در بالا به آن اشاره شد) وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اپل یک اختراع جدید ثبت کرده که امکان گرفتن سلفی‌های گروهی را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و از راه دور فراهم می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، معمولاً گرفتن سلفی‌های دسته جمعی در طول شیوع یک بیماری همه‌گیر، ناامن و خطرناک است، اما ممکن است اپل چاره‌ای برای انجام این کار در آینده اندیشیده باشد.

 

شرکت سازنده گوشی‌های آیفون یک اختراع جدید اپل با رعایت فاصله اجتماعی سلفی می‌گیردبرای ایجاد یک "سلفی گروهی مصنوعی" ثبت کرده است. شما می‌توانید افراد را به یک "جلسه مجازی سلفی" دعوت کنید و یک نرم افزار، تصاویر افراد را به گونه‌ای با سلفی شما ادغام می‌کند که گویی درست پشت سر شما هستند.

 

این تصاویر را می‌توان به صورت فیلم ضبط کرد و یا حتی به صورت زنده پخش کرد و شرکت کنندگان می‌توانند عکس‌ها را ویرایش کنند تا خود را در جلو و مرکز عکس قرار دهند.

 

البته نباید به این زودی‌ها روی ارائه این فناوری حساب باز کرد. اپل اولین بار در ژوئیه سال 2018 و قبل از شیوع کووید-19 این اختراع را ثبت کرده بود. همچنین هیچ تضمینی مبنی بر تحقق این اختراع به محصولات نهایی وجود ندارد، چرا که اپل در حال کاوش روی یک ایده است، نه تهیه یک نقشه راه.

 

البته با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، می‌توان از این فناوری برای گرفتن سلفی‌های دسته جمعی از راه دور به عنوان راهی برای ارتباط با دوستانی که نمی‌توانیم در کنار هم باشیم، بهره برد.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، دهها هزار سیناپس مصنوعی را روی یک تراشه‌ نصب کرده‌اند تا قدرت ابررایانه‌ها را برای ابزارهای الکترونیکی کوچک نیز فراهم کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"(MIT) در پژوهش جدید خود، نوع جدیدی از سیناپس مصنوعی مغز را ابداع کرده‌اند که می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به انواع کنونی آن داشته باشد به طوری که می‌توان دهها هزار عدد از آن را روی یک تراشه نصب کرد که بسیار کوچک است. با این کار، امکان ابداع ابزارهای کوچکی فراهم می‌شود که می‌توانند محاسبات پیچیده هوش مصنوعی را مدیریت کنند و نیازی به اتصال به مرکز داده‌ها ندارند.

 

پژوهشگران در این پروژه، نوعی "مقاومت حافظه‌دار" یا "ممریستور"(Memristor) ابداع کردند و در واقع تلاش کردند تا سیناپس‌های مغز را علاوه بر سیلیکون، با استفاده از آلیاژهای مس و نقره شبیه‌سازی کنند. محصول این کار، تراشه‌ای بود که می‌تواند تصاویر را با جزئیات دقیق به خاطر بسپرد و بازیابی کند.

 

هدف نهایی قدرت محاسباتی ابررایانه‌ها روی یک تراشه کوچک! پژوهشگران ام.آی.تی این است تا شبکه‌های عصبی مصنوعی بزرگ و پیچیده‌ای ابداع کنند که در حال حاضر مبتنی بر نرم‌افزار هستند و برای راه‌اندازی، به قدرت محاسباتی قابل توجهی نیاز دارند. شبکه‌های جدید با قابلیت نصب روی تراشه می‌توانند در ابزارهای کوچک از جمله تلفن همراه یا دوربین هم قرار بگیرند.

 

ممریستورها برخلاف ترانزیستورهای قدیمی که می‌توانند بین دو حالت تغییر کنند و اساس رایانه‌های امروزی را تشکیل می‌دهند، مانند مغز عمل می‌کنند و مقادیر پیوسته‌ای را ارائه می‌دهند. ممریستورها همچنین می‌توانند این حالت‌ها را به خاطر بسپارند و سیگنال مشابه را برای جریان دریافت شده، به راحتی و برای چندین بار بازسازی کنند.

 

آنچه پژوهشگران در این پروژه انجام دادند، قرض گرفتن یک مفهوم از علم متالورژی بود. هنگامی که پژوهشگران حوزه متالورژی می‌خواهند ویژگی‌های یک فلز را تغییر دهند، آن را با فلز دیگری ترکیب می‌کنند که ویژگی‌های دلخواه را دارد تا یک آلیاژ پدید آید. پژوهشگران ام.آی.تی نیز دریافتند که اگر مس با نقره مورد استفاده در الکترود مثبت ممریستور ترکیب شود، ثبات و قابلیت اطمینان آن را در انتقال یون‌ها افزایش می‌دهد.

 

 

پژوهشگران با این روش توانستند تراشه‌های فوق‌العاده کوچکی ابداع کنند که ده‌ها هزار ممریستور را شامل می‌شود. این ممریستورها نه تنها تصاویر قابل اطمینانی را از حافظه بازسازی می‌کنند، بلکه کارهایی مانند بهبود جزئیات را بهتر از ممریستورهای پیشین انجام می‌دهند.

 

اگرچه این پژوهش هنوز در آغاز راه است اما پژوهشگران باور دارند که شاید نتایج آن نهایتا به ابداع رایانه‌هایی با مغز مصنوعی منجر شود که می‌توانند کارهای پیچیده‌ای را در حد توانایی ابررایانه‌های امروزی انجام دهند اما قدرت مورد نیاز آنها بسیار کم است و نیازی به اتصال به شبکه ندارند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده و می‌خواهد در مورد شما بیشتر بداند، او پیش از هر اقدام دیگری، در فضای اینترنت جستجو می‌کند. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد می‌شود و نام شرکت شما را رفته‌رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت امری فنی و پیچیده است و نمی‌توان آن را به هر کسی سپرد. برای اینکه یک وب سایت از صفر به صدِ خود برسد، تیم‌های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود؛ از تیم گرافیک گرفته که نخستین قدم‌های طراحی وب سایت را بر می‌دارد تا تیم تولید محتوا که وب‌ سایت شما را تکمیل و به‌روز می‌کند، به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن می‌دانند. 

طراحی سایت ارزان

اگر شرکتی نوپا با بودجه‌ای اندک هستید، برای گسترش کسب و کار خود در فضای اینترنت به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد می‌کنیم. طراحی سایت سریع به شما کمک می‌کند تا با کمترین سرمایه و در کوتاه‌ترین زمان، صاحب یک سایت آماده فروشگاه اینترنتی شوید. تیم طراحی سایت فردا دیجیتال می‌تواند با تحویل یک وب سایت آماده‌ی وردپرس، به شما کمک کند تا بتوانید محصولاتتان را در وب سایت فروشگاهی آماده‌ی خود به‌فروش برسانید. پس زمان را از دست ندهید و همین الان با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

طراحی سایت فردا دیجیتال

هزینه‌ی خدمات تولید محتوا توسط گروه فردا دیجیتال

باید بدانید که تولید محتوا قلب تپنده‌ی هر سایتی محسوب می‌شود. در نتیجه باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و ارزش آن را پایین ندانست. تعرفه‌ی خدمات تولید محتوا برای هر نوع سایت به شکل مختلفی محاسبه می‌شود؛ برای مثال تعرفه‌ی خدمات تولید محتوا برای سایت‌های فروشگاهی براساس تعداد محصول آن‌ها محاسبه خواهد شد یا برای سایت‌های شرکتی تعداد مقالات، معیار محاسبه‌ی قیمت تولید محتوا است.

در حال حاضر فردا دیجیتال این آمادگی را دارد تا اعلام کند انواع خدمات تولید محتوا اعم از تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای ویدئویی، تولید محتوای عکسی و … را انجام می‌دهد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی از آن جایی رونق گرفت که کسب و کارها از حالت آفلاین به سمت آنلاین شدن حرکت کردند و امروز ما شاهد این هستیم که دیگر مردم برای خرید هر وسیله‌ای به مغازه مراجعه نمی‌کنند و تنها با چند کلیک ساده فرآیند خرید جنس مورد نظرشان را انجام می‌دهند، از همین رو بسیاری از کسب و کارها علاوه بر ادامه‌ی فعالیت‌های خود به‌صورت سنتی، وارد فضای دیجیتال شدند.

با بیشتر شدن رقابت فروشگاه‌ها در فضای دیجیتال، هم‌اکنون وارد شدن به این حوزه کار آسانی نیست. فرض کنید دیگر چه شرکتی می‌تواند با فروشگاه‌هایی نظیر ebay و Amazon رقابت کند؛ شرکت‌هایی که اقتصاد کشوری مانند آمریکا به آن‌ها وابسته است. به همین منظور وقتی می‌خواهید وارد دنیای فروشگاه‌های آنلاین شوید؛ باید طراحی سایتتان فوق‌العاده خلاقانه باشد، در نتیجه باید طراحی سایتتان را به یک طراح چیره‌دست بسپارید.

چگونگی همکاری با یک شرکت سئو

برای برون‌سپاری سئوی خود، دو راه پیش رو خواهید داشت:

یک) سپردن سئوی سایت خود به فریلنسرها

دو) سپردن سئوی سایتتان به یک شرکت بهینه‌سازی سایت

شرکت های خدمات سئو با داشتن چندین کارشناس مجرب می‌توانند سئوی سایت شما را در مدت‌زمان کمتری بهبود ببخشند و رتبه‌ی وب سایتتان را در نتایج سرچ گوگل به‌طور چشمگیری ارتقاء دهند، به همین دلیل هم هزینه‌ی بهینه‌سازی سایت این‌گونه شرکت‌ها بسیار بیشتر از فریلنسرها است؛ البته فراموش نکنید که شرکت‌های سئو اکثرا دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن هستند و به‌صورت مستقیم نمی‌توانند سر شما را کلاه بگذارند؛ اما نکته‌ای که در کار با این‌گونه شرکت‌ها باید به آن توجه کنید، لیست هزینه‌های پرداختی از جانب شما است؛ گاهی بعد از عقد قرارداد و واریز مبلغ توافق شده برخی از این شرکت‌ها از شما طلب هزینه‌ی جداگانه برای اقدامات اضافه بر سازمان خود می‌کنند؛ اما باید توجه داشته باشید که اقدامات اضافه بر سازمانی وجود ندارد!

منبع : https://chiara.ir/wordpress-web-design-in-shiraz/



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت وردپرس شیراز: طراحی سایت وردپرس شیراز، گرد از خدماتی است که تیم طراحی سایت در شیراز چیارا بر روی آن تمرکز بسیاری دارد. طراحی سایت وردپرس در شیراز، به دلیل بها پسندیده و خرج پایین، گرد از پر تقاضا ترین گونه طراحی سایت می باشد.

سیستم وردپرس به دلیل سخیف بودن و وانگهی قابلیت سئو شدن حرفه ای مایه شده یکی از پردرخواست ترین خدمات طراحی سایت در شیراز باشد.

شما با درخواست یک طراحی سایت وردپرس شیراز، هم در خرج های خود و هم در سررسید خویش میتوانید صرفه جویی کنید. اگر به تعقیب بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز هستید که خدمات طراحی سایت با وردپرس خود را به آن بسپارید، بس است یک بار به ما اعتماد کنید.

 

طراحی سایت وردپرس شیراز چه خصوصیاتی دارد؟
گروه طراحی سایت چیارا در عقیده دارد با به کارگیری طراحی سایت وردپرس شیراز، شمارا در پیشبرد اهدافتان یاری دهد. به همین انگیزه ما موارد بسیاری را در طراحی سایت خویش رعایت میکنیم که به ناچیز به تعدای از آنها اشاره می کنیم.

بهترین و به روزترین رنگ ها را برای سایت شما گزینش میکنیم
ما به شما یاری می دهیم لغایت بهترین رنگ ها را برای تارنما خویش داشته باشید. طراحی سایت وردپرس شیراز وقتی خدمات طراحی سایت وردپرس شیراز، چیارا را گزینش میکنید، نیازی نیست نگران این سوژه باشید که سایت شما از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهد بود. ما با طراحی یک سایت به روز و آرمانی در دنیای وب به شما کمک میکنیم حرفی بسیاری برای گفتن داشته باشید.

کیفیت عکس ها سوداگری شما را ارتقا می دهیم
یکی از کارایی گذار ترین مواردی که باید در طراحی سایت به آن دقت کرد، به کارگیری تصاویر با کیفیت بالا که سوداگری شما را به نکوداشتن به نمایش بگذارد. ما در دسته طراحی سایت وردپرس شیراز خویش این سوژه را به طور کامل و ریزبین اجرا می کنیم تا زیباتر و با کیفیت تر از بقیه رقبایتان دیده شوید.

نمایش متن قشنگ کارایی گذار تر از هر چیزی دیگری است
نمایش و خوانا بودن متن هایی که در تارنما شما گذاشته می شود تاثیر بسیاری بر جذب مشتریان و در پایان فروش شما دارد. اگر شما نتوانید از یک فونت پسندیده در طراحی سایت خویش کاربرد کنید بی گمان به زودی شکست می خورید و نمیتوانید با رقیبان خویش رقابت کنید. ما حتی در طراحی سایت وردپرس شیراز خویش هم این جستار را رعایت می کنیم لغایت رضایت شمارا هر چه اغلب جلب کنیم.

 

طراحی سایت وردپرس شیراز01

هزینه طراحی سایت وردپرس شیراز
هزینه طراحی سایت وردپرس شیراز بسیار متفاوت است و به همین راحتی نمیتوان قیمت ریزبین از یک طراحی سایت را ارائه داد. رهنمود ما به شما این است که با ما تماس بگیرید و نوع طراحی سایتی که در عقیده دارید را اعلام بفرمایید تا با پروا به نوع سایت درخواستی، زمانی که برای طراحی گذاشته می شود و در ضمن گونه طراحی سایت دلخواه بها ریزبین را به شما اعلام کنیم.

 

 

 

چرا طراحی سایت وردپرس شیراز خویش را به چیارا بسپاریم؟
شرکت های معتبر طراحی سایت در ایران ویژگی ها خاص و متفاوتی دارند. به همین زمانی که به اندیشه ساخت و یا طراحی وب سایت خود می افتید گرد از مشکل ترین انتخاب ها قبل روی شما قرار میگیرد. در پیوستگی به نکاتی اشاره میکنیم که باعث می شود شما به تیم طراحی سایت چیارا اعتماد کنید.

به روز بودن و خلق وب سایت های خلاقانه
ازدحام بیش از حتماً سایت های گوناگون باعث شده که برای بهتر دیده شدن باید یک وب سایت متفاوت طراحی کرد. ما با یک طراحی سایت وردپرس شیراز امروزین و به روز شما را یاری میکنیم تا بتوانید از رقبای خویش سبقت بگیرید.

پشتیبانی دائمی و بازرسی بر روی تارنما طراحی شده بدست ما
یکی از دغدغه های مشتریان ما حمایت سایت خود پس از طراحی می باشد. پشتیبانی یک سایت از طراحی آن زیاد حائز اهمیت تر می باشد. چرا که اگر شما وب سایت خود را به یک تیم طراحی سایت بدهید که پشتیبانی نیرومند نداشته باشد، قطعا با کوچکترین خرده در سرویس ها و یا دشواری ها طراحی سایت سایر شما نمی توانید ترقی همیشگی داشته باشید. ما با وارسی دائمی و خدمات پشتیبانی خویش به شما کمک میکنیم لغایت همیشه در صدر بهترین ها باشید.

قیمت های مناسب در طراحی سایت
یکی از خوصیات آشکار ما در طراحی سایت وردپرس در شیراز ، مناسب بودن قیمت های پایان یافته یک طراحی سایت می باشد، که این جستار مایه شده است افرادی بسیاری خدمات طراحی خود را به ما بسپارند. برگزیدن یک تیم طراحی سایت که از لحاظ قیمت، خرج هایی پایین را اعلام کند به شما کمک می کند الی بتوانید خرج های خود را در تقسیم های گوناگون کسب و کار خود اتمام دهید.

امنیت بالا وب سایت های طراحی شده
یکی سایر از خصوصیات ما در طراحی سایت وردپرس شیراز ، امنیت بالا سایت های طراحی شده می باشد. اگر تارنما شما از لحاظ امنیتی کیفیت فوقانی نداشته باشد به راحتی قابل هک شدن می باشد و این رخداد مایه نابودی کامل سایت می شود. ما با طراحی سایت امن، این اطمینان را به شما می دهیم الی دائم قابل دسترس باشید.

واکنش گرا بودن سایت های طراحی شده
یکی از خصوصیاتی که تیم طراحی سایت چیارا به طور کامل آن را رعایت می کند، ریسپانسیو بودن و یا واکنشگرا بودن سایت طراحی شده است. این روزها به دلیل کاربرد اکثر کاربران اینترنتی از گوشی های همراه، نیاز به یک تارنما که در صفحه نمایش های کوچک نمایش قابل قبولی هم داشته باشد به شدت دریافتن می شود. ما با در عقیده اخذ این جستار همگی سایت هایی طراحی شده خویش را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنیم.

 

طراحی سایت وردپرس شیراز02

بهینه سازی تارنما مهمترین خدمات ما در طراحی سایت وردپرس شیراز می باشد
یکی از پیش بیچارگی های تمامی وب سایت های طراحی شده، بهینه سازی و یا سئو آن وب سایت میباشد. تنها مسیر دیده شدن و قرار گرفتن در صفحات اولیه گوگل، بهینه سازی چیره دست واصولی می باشد. تیم طراحی سایت چیارا با داشتن بهترین کارشناسان در دامنه سئو، شما را مدد میدهد لغایت بتوانید جز اولنی تارنما ها در گوگل باشید و با هر سرچ کاربر که متناسب با سوداگری شما است، به وب سایت شما برسند.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به طور خلاصه، VoIP یا Voice Over IP، فناوری انتقال صدا روی بستر شبکه است که امکان برقراری تماس های تلفنی را روی بستر شبکه IP فراهم می آورد.

تا ۳۰ سنه قبل واژه ای به اسم اینترنت هستی نداشت و پیوستگی محاوره ای فقط از طریق شبکه عمومی تلفن (PSTN) امکان پذیر بود. وانگهی ارسال دیتا به گزیده تر در فواصل بعید هزینه ی بسیاری به دنبال داشت؛ اما در طی چند سنه ماضی گواه پدیده هایی جذاب بوده‌ایم؛ گسترش رایانه‌ های شخصی، فناوری‌ های جدید ارتباطی همچون تلفن های سلولی و سرانجام شبکه گسترده اینترنت.

نسل جدید ارتباطات از طریق چت و پست الکترونیکی برپا شد و تجارت در سایه ی وب تولدی مجدد یافت. حال ما گواه انقلابی واقعی در جهان ارتباطات هستیم. کسان با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن همراه و اینترنت به امور کاری خویش می پردازند و یا بیشتر اوقات فراغت خود را در این دنیای بی حد سپری می‌کنند. تبادل اطلاعات (تصویر، صدا و مستندات) را به راحتی انجام می‌ دهند و با به کارگیری نرم افزارهای کاربردی از راه اینترنت به گفتمان با یکدیگر می‌پردازند. همگی این مسایل، امروزه در سایه یک فناوری اتمام می شود که اشاعه روز افزونش همگی ارتباطات را تحت الشعاع قرار داده و آن فناوری VoIP است.

ویپ VoIP چیست و چگونه شغل می‌کند؟
صوت یا صدای انسان سیگنالی آنالوگ است. فلذا در خاستگاه از یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، بهره‌گیری می شود. با پروا به اینکه صوت می‌ بایست جهت انتقال از طریق شبکه IP به بسته‌ هایی از جنس دیتا تبدیل شوند، دیجیتال شدن سیگنال صوت باید اتمام پذیرد. همانطور که در شکل ذیل نگریستن می کنید در طی مراحل تبدیل آنالوگ به دیجیتال، کدک‌ ها نقش مهمی ایفا می‌کنند که برای آگاهی از شیوه کارکرد کدک‌ ها و گونه ها آنها می توانید به لینک ذیل مراجعه کنید. جزییات را در شکل پایین می توانید نگریستن نمایید.

محاسبه پهنای باند لازم برای مکالمات VoIP
کدک در ویپ VoIP

در طرف روبرو بعد از دریافت، عمل عکس انجام خواهد پذیرفت. سیگنال دیجیتال که از طریق شبکه IP انتقال یافته، در مقصد و توسط یک تبدیل کننده از حالت سیگنال دیجیتال به آنالوگ تبدیل می شود.

دیکد کردن در ویپ VoIP

سیگنال دیجیتال بسیار ساده‌تر قابل کنترل است. فشرده سازی، مسیریابی، تبدیل آن به فرمتی پسندیده و تغییر ناپذیر در مساوی نویز از مواردی است که کنترل آن ها در حالت دیجیتال ساده تر اتمام می پذیرد.

روند انتقال داده در VoIP

روند انتقال داده در شبکه ویپ

ارزان بودن استفاده از شبکه ی دیتا جهت انتقال صوت، بهره‌گیری بهینه از پهنای باند، توانایی ارسال با نرخ بیت های مختلف، امکان گزینش کیفیت مکالمه و در نتیجه تعیین میزان هزینه از طرف کاربر و اضافه نمودن سرویس های جدید از مزایای این فناوری می باشند. این تکنولوژی همراه با مزایای بسیاری که ارائه می دهد، با توجه به ماهیت شبکه های IP، ریسک های امنیتی نیز در پی دارد و به کارگیری آن نباید بدون در عقیده دریافت ملاحظات امنیتی سپریدن شود. در پیوستگی به شرح مزایای این فناوری پرکاربرد می پردازیم.

مزایای ویپ (VoIP)
از نقطه نظرهای متفاوتی می طاقت به بررسی مزایای این فناوری پرداخت که بالطبع کاهش خرج های جاری، از جمله جذاب ترین ویژگی های این تکنولوژی است که برخی از دلایل این امر عبارتند از:

۱. بی نیازی از سیم کشی مجزا

این فناوری از بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی بهره‌گیری می کند که خرج ی کابل کشی مجزا را از میانی می برد. هم چنین در صورت جابجایی محل کاربر، سایر زحمت سیم کشی به مکان جدید وجود نخواهد داشت.

۲. کنفرانس‌های صوتی و تصویری

سازمان هایی که برای اتمام امور خویش از برقراری کنفرانس ها در بستر VoIP استفاده می‌ نمایند، از خرج های برقراری ارتباطات تلفنی با توجه به مسافت های کاربران (حتی در ابعاد بین المللی) جلوگیری می کنند.

۳. یکپارچه کردن دستگاه تلفن با رایانه شخصی

همان طور که می دانید امروزه استفاده از نرم افزارهای تلفنی (SoftPhone) در سازمان‌ها و حتی سیستم های خانگی به صورت روزافزون در حال اشاعه می باشد. به کارگیری این نرم افزارها جایگزینی برای IP-Phone به احصاییه میرود که تنها احتیاج به Handset دارد. لذا بدین صورت می توانید از هزینه های موجود بکاهید.

۴. تماس کاربران بیرون از سازمان به چهره مجانی به هر نقطه از دنیا

کاربران این سیستم از راه اینترنت توانا به تماس با سازمان مورد عقیده خود می‌باشند. این ویژگی برای کارکنانی که بیرون از پیرامون دفتر هستند، علاوه بر کسر خرج ها موجب تسهیل تماس های تلفنی نیز می شود.

۵. اشاعه آسان

گسترش و افزودن کاربر در این سیستم ها به سادگی سپریدن پذیر است و برخلاف سیستم های اسبق نیاز به سیم کشی مجدد برای هر کاربر وجود ندارد.

۶. مدیریت متمرکز و آسان

مراکز تلفن بر پایه VoIP محیطی را تحت شبکه در برگزیدن کاربر قرار می دهند که از طریق آن می‌تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه کرده و یا گزارش گیری نماید. در ضمن از سایر برتری های ویپ می نا به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیب کارکردهای صدا و دیتا
کاهش خرج های مربوط به پشتیبانی و نگه داری به دلیل یکی کردن شبکه داده و شبکه تلفنی
امکان ترکیب کردن محصولات تولید کنندگان گوناگون (بدلیل استفاده از استاندارها جهانی و عدم گزین کردن به روش‌های پیاده سازی)
پویایی و پیشرفت روز افزون شبکه های ویپ
قابليت برنامه نويسی آسان تر و توسعه و در نتیجه یکپارچگی با سیستم های مختلف
پشتیبانی از كليه امكانات مخابراتی كنونی و حتی ارايه خدمات جديد، با هزينه‌ی بسيار پايين و سهولت اجرايی بالا
امکانات ویپ (VoIP)
برخی امکانات این سیستم جدید به شرح زیر می‌باشد:

۱. امکان ارائه عدد تلفن های درونی به تعداد بالا

با پروا به ظرفیت سیستم تلفنی که تاسیس شده است، می توانید شمار گوناگون درونی ها را داشته باشید.

۲. امکان اخذ پیام صوتی (Voicemail)

با استفاده از این سرویس، در چهره عدم امکان پاسخگویی کاربر، می تاب برای او پیام گذاشت. کاربر در موعد دلخواه قادر به شنیدن این پیام بوده و امکان ارسال پیام به ایمیل وی نیز امکان پذیر خواهد بود.

۳. ضبط مکالمات

این امکان وجود دارد که همگی مکالماتی که در بستر ویپ در سیستم شما صورت می‌گیرد، ضبط شده و در سیستم شما ذخیره گردند.

۴. تلفن های نرم افزاری (SoftPhone)

با نصب تلفن‌های نرم افزاری امکان دسترسی به داخلی‌های کاربران از راه رایانه فراهم می‌باشد. با استفاده از این خاصیت کاربرانی که بیرون از محیط سازمان هستند، امکان وابستگی با سازمان را همچنان خواهند داشت. همچنین این امکان وجود دارد که از لپ تاپ یا موبایل به عنوان وسیله ارتباطی استفاده کرد.

۵. فکس یا Fax to Email

با استفاده از این ویژگی، قابلیت ارسال فکس های رسیده به ایمیل وجود خواهد داشت. بدین صورت خدمت بزرگی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. از طرف دیگر اندوخته شدن اسنادی از این قبیل در ایمیل، دسترس پذیری آن ها را بالا می برد.

۶. VoiceMail to Fax

همانطور که قبلا نیز اشاره شده، این امکان نیز یگانه دیگر از قابلیت هایی است که فناوری VoIP در اختیار می گذارد که البته ملزم به وجود امکانات شبکه ای جهت روانیدن پیام های صوتی به ایمیل می باشد.

۷. Interactive Voice Response

این خاصیت (IVR) با تماس کاربران منوی صوتی را فراهم می کند لغایت برای پیوندیدن به تقسیم مورد نظر شماره همان تقسیم را طبق پیامی که توزیع می شود وارد کند. برای مثال در اثناء تماس با سازمانی که حائز بخش هایی از قبیل فروش، پشتیبانی، مالی و... است، آغاز پیامی برای بیننده توزیع می شود که برای وابستگی با هر بخش عدد ای اعلام می‌شود. سپس کاربر با برگزیدن شماره‌ها به بخش مورد نظرش هدایت می شود.

۸. صف انتظار

با استفاده از این ویژگی، در چهره اشغال بودن خط شما، تماس های مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف پیمان داده می شوند الی به هنگام آزاد شدن عدد شما، تماس برپا شود.

۹. تنظیم ساعات اداری

این ویژگی هم یکی از موارد کاربردی در پیاده سازی سیستم های تلفنی سازمان ها به شمار میرود که در سیستم های مبتنی بر VoIP به راحتی قابل سپریدن خواهد بود.

۱۰. گزارش گیری

این امکان هستی دارد که تمام تماس های کاربران به صورت گزارش در این سیستم اندوخته شود که در وارسی بر تماس ها و ارائه گزارش هایی که بیانگر روش پاسخگویی و تعداد تماس هاست، سودمند می باشد.

محدودیت‌های ویپ (VoIP)
تکنولوژی VoIP حائز محدوديت های مختص به خویش است كه در پیوسته به بعضی متعلق به ها اشاره می گردد. مهمترين مسئله در وابستگی کيفيت صدا است. در دنيای واقعی شرايط به گونه‌ای‌ است که تضمین کیفیت بالای تماس ها، کاری مشکل و نیازمند صحیح شغل کردن عوامل گوناگون است.

همانطور که قبلا اشاره شد، فناوری ویپ، ‌صوت را به دیتا ديجيتال تبديل و پس از پیمان دادن در بسته های اطلاعاتی آن ها را از طريق شبکه IP، ارسال می نمايد. امثال ساير نوع‌های داده، بسته‌ های اطلاعاتی ممكن است با همان اولويتی كه ارسال شده اند به مقصد نرسند. سيستم دريافت كننده قادر به بازسازی دوباره بسته های اطلاعاتی صرف نظر از اولويت دريافت آن ها می باشد. ماهيت تبديل صوت به صورت بلادرنگ است و اين بدان معنی است كه در صورتی كه بسته های اطلاعاتی با اولويت ارسال در مقصد دريافت نشوند،‌ در زمان بازسازی مجدد داده (تبديل دیتا ديجيتال به صوت) سكوت را گواه خواهيم بود؛ برای غلبه بر این مشکل تمهیداتی از قبیل به کارگیری قیمت سیستم voipپروتکل‌ های RTCP ارائه شده است که مسایلی از این قبیل قبل نخواهد آمد. فشرده سازی و برگرداندن دیتا به حالت اوليه، سربار پردازشی مختص به خویش را خواهد داشت. علاوه بر اين، فشرده سازی افت كيفيت صدا را به تعقیب خواهد داشت.

سيستم‌ های بر پایه VoIP، در چهره قطع جريان برق آسیپ پذیر خواهند بود؛ البته برای این دشوار نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که گرد از ساده ترین های آن به کارگیری UPS در مواقع قطع برق است الی امکان برقراری تماس همچنان وجود داشته باشد. اما در سیستم‌ های اسبق و سنتی در چهره قطع جريان برق امكان استفاده از تلفن‌ های قديمی وجود خواهد داشت چراكه شركت‌های مخابراتی، الكتريسيته را بر روی خطوط تلفن ارسال می‌نمايند. بدين ترتيب، حتی در صورت قطع جريان برق، تلفن معمولاً فعال و قابل کاربرد خواهد بود چراكه برق تلفن از يك منبع ديگر تامين می‌گردد.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

طی سالیان اخیر تعداد قابل‌توجهی از تولیدکنندگان اسمارت‌فون در راستای دستیابی به ایده طراحی نمایشگر تمام‌صفحه بدون هرگونه حاشیه، حفره یا برش تلاش می‌کنند. اما در این حوزه به سختی می‌توان شرکتی مشهورتر و پرتلاش‌تر از سامسونگ را پیدا کرد. البته در کنار بیانیه‌ها و تائیدیه‌های صادر شده از سوی غول فناوری کره‌ای (که عموما دارای ابهام بودند)؛ تحولات آینده تا حدودی نامشخص و مبهم به‌نظر می‌رسیدند. در گذر زمان چند شخص خبرچین و منابع داخلی نزدیک به سامسونگ بارها به تلاش‌های کمپانی جهت توسعه فناوری دوربین‌ در زیر نمایشگر اشاره نمودند. در واقع پس از حذف تدریجی حواشی اطراف نمایشگر هندست‌ها و استفاده روزافزون از اسکنرهای اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، مشخصه دوربین در زیر صفحه‌نمایش تنها حلقه ارتباطی مفقود شده برای تحقق رویای هندست دارای نمایشگر کاملا تمام‌صفحه به‌شمار می‌رفت. لذا پیش‌بینی به‌کارگیری این فناوری انقلابی در یک گوشی فوق پیشرفته از خانواده گلکسی و مخفی شدن دوربین سلفی دستگاه از مقابل دیدگان کاربران کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد.

علیرغم طرح شایعات فراوان پیرامون به‌کارگیری این فناوری نوآورانه و احتمالا اجتناب‌ناپذیر در هندست‌های گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2، گلکسی S20، گلکسی نوت 10 و گلکسی S10، سامسونگ تصمیم گرفت تا بهره‌برداری از دوربین‌های یکپارچه با نمایشگر را به زمان دیگری موکول نماید. اکنون پیش از طرح هرگونه شایعه پیرامون به‌کارگیری احتمالی مشخصه مذکور در سری گلکسی S21 سامسونگ یک تحلیل‌گر با انتشار توئیتی تمامی امیدهای کاربران را نقش بر آب کرده است.

گلکسی S20 اولترا با یک دوربین سلفی معمولی در مرکز نمایشگر عرضه می‌شود

گلکسی S21 فاقد هرگونه دوربین در زیر نمایشگر خواهد بود

انتشار توئیتی شامل 6 کلمه، 20 کاراکتر و 3 رقم برای ناامید کردن میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان به حوزه فناوری کفایت خواهد کرد. چنین اظهارنظری احتمالا کمی مبالغه‌آمیز به‌نظر می‌رسد؛ اما راس یانگ پیش‌تر نیز طی رشته توئیتی با محوریت “گوشی جدید آینده گوگل با قابلیت اتصال 5G” اظهارات ناخوشایندی را از جانب طرفداران سرخورده سامسونگ دریافت نموده بود. اگرچه میزان صحت و سقم اظهارات و پیش‌بینی‌های راس یانگ پیرامون اسمارت‌فون پیشرفته آینده سامسونگ احتمالا تا پیش از فوریه سال 2021 روشن نخواهد شد؛ اما دلایل گزارش شده برای چشم‌پوشی سامسونگ از چنین پیشرفت بزرگی کماکان کاملا قابل‌قبول به‌نظر می‌رسند.

تصویر مفهومی قدیمی و خیالی از گلکسی نوت 20

بسیاری از دلایل مطرح شده برای کاربران کاملا آشنا هستند. اساسا طی سالیان اخیر همزمان با طرح شایعات پیرامون به تعویق افتادن استفاده از این فناوری توسط سامسونگ به دلایل مشابهی اشاره شده است. به‌عنوان مثال این فناوری هنوز برای به‌کارگیری اولیه آماده نبوده و پیاده‌سازی آن هزینه‌های مضاعفی را به‌دنبال خواهد داشت. بعلاوه با توجه به قیمت گزاف مواداولیه و بازدهی پایین این فناوری تعداد محدودی از تولیدکنندگان مایل به استفاده از آن هستند.

اگرچه شایعه مطرح شده پیرامون تلاش سامسونگ برای توسعه بومی پرچم‌دار گلکسی S21 ابدا مایه تعجب نیست؛ اما این کمپانی همواره می‌تواند به‌دنبال کمک گرفتن از تولید‌کننده‌ای متفاوت باشد. به‌عنوان مثال کمپانی چینی BOE در جریان برگزاری کنفرانسی طی هفته جاری از نمونه اولیه دوربین زیر نمایشگر رونمایی کردد؛ اما مشخصات این محصول شامل رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و شفافیت 20 درصدی آن ابدا چشمگیر نبود. بنابراین نمایشگر مذکور با المان موردنیاز پرچم‌دار سامسونگ شباهت چندانی ندارد.

آیا گلکسی نوت 21 بالاخره معادلات بازی را تغییر خواهد داد؟

این پرسش فاقد پاسخی روشن است. این وضعیت برای دستگاهی که تا زمان رونمایی تجاری از آن حدودا 1 سال فاصله داریم؛ کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. با این‌حال راس یانگ معتقد است که گلکسی نوت 21 5G (یا گلکسی نوت 30) احتمالا از این مشخصه بهره خواهد برد. مسلما در مقطع کنونی کلیه اظهارات صرفا جنبه حدس و گمان داشته و بر اساس غریزه افراد یا نقشه‌های راه پیشین محصول مطرح می‌شوند. در واقع مشکل اصلی این است که اکنون ما با یک فناوری بسیار چالش‌برانگیز سروکار داریم. این تکنولوژی از نقطه‌نظر ابزاری نیز فاقد مزایای متعدد است. عرضه یک اسمارت‌فون بدون‌حاشیه، بدون ناچ و فاقد حفره یقینا جذاب و نوآورانه به‌نظر می‌رسد؛ اما آیا نمایشگرهای فعلی سامسونگ واقعا برای کاربران آزاردهنده هستند؟

گلکسی نوت 20 اولترا همانند گلکسی S20 اولترا از نمایشگری با حفره کروی نه‌چندان مشهود بهره خواهد برد

حتی با فرض تحقق چنین سناریویی نیز کماکان به کاربران توصیه می‌شود که تا زمان اطمینان یافتن سامسونگ از عملکرد مطلوب دوربین نامرئی یکپارچه با نمایشگر منتظر بمانند و از خریداری نمونه تجاری اولیه این فناوری نوظهور خودداری نمایند. یقینا به‌کارگیری این فناوری قیمت‌گذاری پایه گلکسی S21 5G را به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

به‌هرحال در مقطع کنونی بایستی به صحت و سقم کلیه اخبار و شایعات مطرح شده پیرامون پرچم‌دار آینده سامسونگ با دیده تردید نگاه کرد. اکنون تا موعد رونمایی احتمالی از اسمارت‌فون گلکسی S21 یا S30 5G حدودا 6 ماه زمان باقی‌مانده است؛ لذا برای هرگونه اظهارنظر پیرامون این محصول هنوز بسیار زود است.

 

 

منبع :

 https://itresan.com/307104/%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%e2%80%8c%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s21-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%AF-%D8%AF%D9%88/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()