نوشته شده توسط : ساحل


با پروا به ناتوانی بودجه مدارس در تجهیز سایت‌های مدارس و نوسازی، کمپانی رها راهکاری کم هزینه برای تجهیز سایت مدارس را به شما معرفی می‌کند!
محصول ما زیرو کلاینت محصولی شناخته شده می‌باشد و نیازی به تعریف از این فرآورده نیست.
برای تجهیز مدارس با به کارگیری زیرو کلاینت شما می‌توانید از دو طریق زیر بهره ببرید!
روش اول
سرور و دستگاه زیرو کلاینت را خریداری کنید. که این گذرگاه با توجه به سستی بودجه مدارس توصیه نمی‌شود.
روش دوم
کیس‌های مستهلک ای که دارید را با خرج بسیار کم تبدیل به زیرو کلاینت کنید کمپانی رها این شغل را با هزینه تنها ۵۰۰ هزار تومان و گارانتی معتبر سپریدن می‌دهد.
تنها شما مشتریان عزیز نسبت به نیرو و نیاز به عملکرد زیرو کلاینت ها باید یک سرور از خلاص جاسازی فرماید که نصب و تاسیس این سرورها کاملا رایگان می‌باشد.
بسیار کم هزینه

تبدیل کیس به زیرو کلاینت

به شدت کم‌مصرف ۵W

بدون صدا

حجم و وزن در کران گوشی موبایل

کارایی بالا با عملکرد گرافیکی عالی

بدون نیاز به پشتیبانی



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

آیفون ۲۰۲۰ با دوربین ۳ بعدی عرضه می شود

طبق گزارش جدید اپل تصمیم دارد در آیفون ۲۰۲۰ یک دوربین سه بعدی نصب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، منابعی آگاه فاش کرده اند آیفون ۲۰۲۰ مجهز به سیستم دوربین ۳ بعدی است که سبب می شود تصاویر از نمایشگر بیرون دیده شود.

این سیستم با استفاده از لیزر کاری می کند تا پالس های نور از اشیا بیرون بجهند و  میزان مسافت تا شی واقعی را اندازه می گیرد. این تکنیک «زمان پرواز» نامیده می شود.

گزارش جدید حاکی از آن است که با کمک طراحی مذکور می توان جلوه های ویژه جدیدی برای ویدیو و عکس  فراهم کرد. علاوه بر آن قابلیت های واقعیت افزوده دستگاه را نیز ارتقا می دهد. اپل سعی دارد در آپدیت بعدی iOS این قابلیت ها را ارائه کند.

البته این خبر چندان تازه نیست. اخبار درباره دوربین سه بعدی اپل نخستین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد و قرار بود در آیفون ۱۱ عرضه شود.  در همان زمان این شرکت حق امتیاز اختراعی برای این فناوری ثبت کرد.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4877689/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B3-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

8 افزار رایگان یافتن کلمات کلیدی در این مقاله معرفی شده است که توسط آنها می توانید واژه ها کلیدی پسندیده را برای محتوای وب سایت خویش گزینش نمایید.
8-free-keyword-fined-seo-tools

پیدا کردن واژه ها جدید و ارزشمند یگانه از قسمتهای دشوار در بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو است.در بسیاری از موارد وب سایت ها درباره محصولات خویش و کسب و کارشان توضیحاتی را ارائه می نمایند اما افرادی که به دنبال این محصولات هستند در موتورهای جستجو بدنبال واژه ها دیگری جهت رسیدن به این محصولات سعی می کنند، از این رو گزینش کلمات کلیدی مناسب شانس زیاد زیادی جهت نما شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو اثناء جستجوی مشتریان به به اتفاق خواهد داشت.
در قسمت ذیل 8 ابزار رایگان جهت یافتن واژه ها کلیدی معرفی شده است که توسط آنها می توانید واژه ها کلیدی پسندیده را برای محتوای تارنما خویش گزینش نمایید.
1- Übersuggest
این ابزار هوشمند کلمات کلیدی که توسط گوگل به جستجو کنندگان پیشنهاد می شود را ارائه می دهد در شکل ذیل تصویر مثال ای از جستجو و رهنمود آن بدست گوگل آمده است:

آلت مجانی واژه ها کلیدی

ابزار Übersuggest پیشنهاد واژه ها بدست گوگل را بهمراه 100 کلمه کلیدی دیگر در بستگی با کلمات کلیدی که شما وارد نموده اید را در کمر بستن شما پیمان می دهد.

2- Keyword Tool IO

این آلت خیلی شبیه ابزار Übersuggest است با این تفاوت که واژه ها پیشنهادی YouTube و Bing و ترکیبی از آنها را نیز ارائه می دهد.

3- SEOChat Suggestion Keyword Finder

این دست موزه واژه ها کلیدی ترکیبی پیشنهادی از موتورهای جستجوی مختلف همانند Google و Bing را ارائه می دهد. کلمات کلیدی پیشنهادی توسط SeoChat بسیار بسیار می باشد و در اکثر مواقع این واژه ها کلیدی تضمین شده توسط فهرست پشنهادی موتور جستجوی گوگل است.

4- Google AdWords Keyword Planner
این دست موزه ارائه شده بدست گوگل می باشد و به شما کلمات کلیدی پر چشم وهمچشمی بر پای بست، مملکت و مناطق مختلف و همچنین بر پای بست، موعد و تاریخ را ارائه می نماید.

در شکل زیر نمونه ای از واژه ها کلیدی پیشنهادی بدست افزار Google AdWords بهمراه Landing Page مورد عقیده آمده است.

پیشنهاد کلمات کلیدی

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آوش تک در ارتباط باشید.

5- Link Sleuth
بصورت فنی این دست موزه ارائه کننده واژه ها کلیدی نمی باشد. Link Sleuth به راستی یک تارنما Crawler است که اطلاعات را از صفحات، توضیحات و برچسب وب سایت های مختلف جمع آوری می نماید. کلمات کلیدی که توسط این آلت ارائه می شود دقیقا همان چیزی است که در صفحات تارنما های مختلف بکار رفته است.

6- Screaming Frog SEO Spider
این افزار حائز قابلیت های زیادی است و بصورت چیره دست توسط یک شرکت در U.K پیاده سازی شده است.

ولی نسخه رایگان آن محدودیت دارد و اغلب از 500 آدرس را Crawl نمی کند. اما همین تعداد برای خیلی از کاربران سودمند است و می توانند توسط آن به خیلی از کلمات کلیدی دسترسی پیدا نمایند.

7- WordStream’s Free Keyword Tool
این افزار حائز یک پایگاه داده بوده که بیش از 10 میلیارد کلمه کلیدی را جمع آوردی نموده است. این دست موزه کلمات کلیدی پیشنهادی بهمراه چندین کلمه مرتبط را در پسندیدن جستجو کنندگان قرار می دهد. در نسخه رایگان دست موزه WordStream’s Free Keyword 30 کلمه کلیدی به شما توصیه می شود.

8- rellian Keyword Discovery
این دست موزه دارای یک پایگاه دیتا بوده که بیش از چند میلیارد واژه کلیدی بهمراه تعداد دفعاتی که جستجو شده اند را دربرگیرنده می شود. این دست موزه وانگهی دارای این قابلیت است که تعداد دفعاتی که این واژه ها کلیدی در هر ماه جستجو شده اند را در پسندیدن شما پیمان دهد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوکیا با معرفی سری جدید گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) سفر به اینترنت در موبایل را شتاب می‌دهد. این گوشی‌های لمسی جالب و رنگی مرور سریع اینترنت و بازی را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان می‌آورند.

بانکوک،6 ژوئن- نوکیا امروز با معرفی خانواده گوشی‌های معمولی Asha Touch گامی دیگر در راستای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی به اینترنت برداشت و تجربه لمسی کامل را با قیمت‌های ارزان ارائه کرد. سه گوشی جدید با مدل‌های Nokia Asha 305 ،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 خانواده موفق آشا را که در اکتبر 2011 برای اولین بار معرفی شد، توسعه می‌دهند. امروز 10 گوشی خانواده آشا در بیش از 130 بازار، انتخاب گوشی مطابق با سبک زندگی شخصی را برای جوانان و مصرف‌کننده اجتماعی فراهم می‌کند.
هدف از طراحی این گوشی‌های جدید ارائه تجربه بی‌نهایت غنی و مشابه یک گوشی هوشمند برای مصرف‌کنندگانی بوده که می‌‍‌خواهند از هزینه‌های گزاف مصرف اطلاعات و عمر باتری کم خلاص شوند. گوشی‌های Nokia Asha 305 ،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 رابط کاربری لمسی نوین با طراحی کاملا جدیدی ارائه می‌دهد که میراث نوکیا یعنی راحتی استفاده اثبات شده را با ابتکارات طراحی دیجیتال که به همین منظور صورت گرفته ترکیب می‌کند.
Nokia Asha 311 با مهارت ساخته شده و یک گوشی سریع و روان با پشتیبانی از شبکه 3.5G است که صفحه‌نمایش لمسی خازنی و پردازنده یک گیگاهرتز برای ارائه تجربه بی‌نظیر اینترنت دارد. Nokia Asha 305 یک گوشی جالب دو سیم‌کارته با صفحه‌نمایش روشن و طراحی لبه‌دار است که قیمت ارزانی دارد و از قابلیت انحصاری تعویض آسان سیم‌کارت‌ها برخوردار است. خواهر این گوشی Nokia Asha 306 مدل تک‌سیم‌کارته آن است که ارزان‌ترین گوشی Wi-Fi تا به امروز است.
مِری تی.مک‌داول، نایب رییس اجرایی گوشی‌های موبایل معمولی نوکیا می‌گوید: «ما با معرفی خانواده Asha Touch به بازار، در حال تسریع تعهدات خود برای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی با اینترنت هستیم. این گوشی‌ها چیزی که جوانان و شهرنشینان برای آن ارزش بیشتری قایل هستند، یعنی ظاهر زیبای گوشی و تجربه حسی و ارزان قیمت برای برقراری ارتباط با اینترنت، دوستان، دنیایی از سرگرمی، برنامه‌های تحت وب و محتوا ارائه می‌دهد.»

بی‌نظیر برای بازی و وب‌گردی سریع و ارزان
این گوشی‌های جدید از به‌روزرسانی اخیر مرورگر نوکیا بهره‌مند است. نسخه دوم مرورگر نوکیا (Nokia Browser 2.0) از فناوری ابری (کلاود) نوکیا استفاده می‌کند که مصرف اطلاعات را تا 90 درصد کاهش می‌دهد تا مصرف‌‌کنندگان بتوانند از دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تر به اینترنت لذت ببرند. وب‌سایت‌ها در مقایسه با گوشی‌هایی که مرور وب در آن‌ها بر پایه فناوری ابری نیست، سه برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. همچنین یافتن و انتخاب بیش از ده هزار برنامه کاربردی تحت وب که برای دانلود در دسترس است، برای کاربران راحت می‌شود. در نتیجه، ضمن استفاده از اطلاعات به اندازه کمتر از مصرف یک برنامه متصل به اینترنت، تجربه کاربری غنی‌تر و تعاملی‌تر فراهم می‌شود.
مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی با دوستان و خانواده تنها با لمس یک کلید در ارتباط بمانند و فایل‌ها و لینک‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند. علاوه بر این، برنامه مدیریت دانلود (Download Manager) در مرورگر نوکیا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا در حال مرور وب محتوای خارجی را به راحتی مدیریت کرده و موسیقی، ویدیو یا عکس روی کارت حافظه ذخیره کنند.
خانواده آشا پشتیبانی مثبت از برنامه‌نویسان و مصرف‌کنندگان به دست آورده است. فروشگاه مجازی نوکیا به تازگی به نقطه برجسته 5 میلیارد دانلود رسیده است. از ژانویه تا آوریل، 42 درصد از تمام دانلودها از فروشگاه مجازی برنامه‌های نوکیا مربوط به خانواده آشا و دیگر گوشی‌های نوکیا بر پایه اکوسیستم جاوا بوده است. درست در سال قبل، این رقم 10 درصد بوده است. هم چنین، 410 برنامه‌نویس برای پلت‌فرم‌های نوکیا برنامه طراحی می‌کنند که تاکنون برنامه‌های آنها بیش از یک میلیون بار دانلود شده‌اند. India Games و Pico Brothers به تازگی از مرز 100 میلیون دانلود گذشته‌اند.
Nokia Asha 305، Asha 306 و Asha 311 علاوه بر ارائه تجربه عالی و اجتماعی آنلاین با هدف سرگرمی تولید شده‌اند. همه کاربران از 40 بازی انحصاری EA با دانلود رایگان و استفاده همیشگی از آنها بهره‌مند خواهند شد. این بازی‌ها از تمام سری‌ها -جنگی، ورزشی و آرکید- هستند که برخی از عناوین آنها عبارتند از: Tetris، Bejewelled، Need for Speed، The Run و FIFA 2012. گوشی Nokia Asha 311 با 15 مرحله بازی Angry Birds که از پیش روی گوشی نصب شده عرضه می‌شود. این بازی بهترین استفاده را از صفحه‌لمسی و پردازنده یک گیگاهرتز خواهد برد.
نِیل ماوستن، مدیر اجرایی تحقیقات گوشی‌ها در مرکز Strategy Analytics می‌گوید: «نوکیا گامی دیگر در راستای ارتباط مصرف‌کنندگان با اینترنت به پیش برداشته‌ است. جست‌وجوی بهبود تجربه از طریق رابط کاربری لمسی جدید به نوکیا امکان رقابت را در بازار انبوه گوشی‌هایی در چنین محدوده قیمتی می‌دهد. بازار انبوه یک بخش رقابتی است، اما ما بر این باوریم که خانواده ارتقایافته آشا در نوکیا بسته جذابی را شامل می‌شود که می‌تواند مصرف‌کنندگان را بر آن دارد تا از قیمت‌های روبه نزولی برخوردار شوند و از چیزهایی نظیر مرورگر فشرده و عمر طولانی باتری بهره‌مند شوند. جالب است ببینیم چطور نوکیا استراتژی آشای خود را با عرضه‌های جهانی ترویج می‌دهد و در بازارهای مهم و با رشد بالایی نظیر آسیا جایگاهی کسب می‌کند. نام نوکیا در این مناطق به خوبی طنین‌انداز شده است و پاسخ مصرف‌کنندگان بومی نیز احتمالا مثبت خواهد بود.»

جزییات محصول


Nokia Asha 311 یک گوشی رنگی و لمسی جمع و جور است که با تمام امکاناتی که از تجربه موبایل سریع و سرگرم‌کننده انتظار دارید عرضه می‌شود. این گوشی از صفحه‌نمایش شیشه‌ای رنگی و روشن که لمسی خازنی و ضدخش است به همراه فیلترهای قطبش (پلاریزاسیون) برای ایجاد بهترین تجربه از رابط کاربری متفاوت و بصریِ سرگرم‌کننده برخوردار است. علاوه بر این، Nokia Asha 311 به دوربین 3.2 مگاپیکسل و نقشه‌های نوکیا که از پیش روی آن نصب شده به همراه 15 مرحله از نسخه بسته‌بندی شده بازی Angry Birds مجهز است.
مرورگر نوکیا دسترسی سریع و ارزان به اینترنت از طریق موبایل را فراهم می‌کند. همچنین، در این گوشی سرویس‌های پیام‌رسانی محبوبی تعبیه شده است. برایان آکتون، یکی از موسسان شرکت WhatsApp می‌گوید: « WhatsAppنگرش واضحی در ایجاد یک برنامه پیام‌رسانیِ قابل اعتماد، با کاربری آسان و قابل اجرا در چندین پلت‌فرم دارد که مردم را قادر می‌سازد با دوستان و اعضای خانواده در سراسر دنیا در ارتباط باقی بمانند. با مشارکت نوکیا به عنوان شرکتی که دسترسی جهانی به موبایل‌های آن به خوبی اثبات شده است،WhatsApp برای گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) در دسترس قرار می‌گیرد و ما را بر آن خواهیم شد تا رسالت اصلی خود را بیشتر تحقق بخشیم.»


Nokia Asha 305 یک گوشی جالب و سرگرم‌کننده دوسیم‌کارته با قابلیت تعویض آسان است که به کاربران کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از تلفن همراهشان داشته باشند و در همان حال هزینه‌ها را در کنترل خود نگه دارند. این گوشی از صفحه‌نمایش روشن و رنگی 3 اینچ لمسی و مقاومتی WQVGA به همراه بلوتوث و ارتباط دوبانده برخوردار است. 40 بازی EA برای دانلود در هر گوشی، به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسل، نقشه‎های نوکیا و مرورگر ابتکاری نوکیا برخوردار است. این مرورگر به میزان قابل توجهی در کم کردن هزینه‌های انتقال اطلاعات موثر است.


Nokia Asha 306 خواهر گوشی Nokia Asha 305 است. علاوه بر همه امکاناتی که خواهرش دارد، مانند صفحه‌نمایش 3 اینچ WQVGA لمسی مقاومتی و 40 بازی EA برای دانلود -که پیشنهاد انحصاری نوکیا است- از WLAN نیز برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد تا در حال حرکت نیز با دیگران در ارتباط بمانند. این گوشی از پخش ویدیو از طریق شبکه‌های WLAN و GPRS نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که Nokia Asha 306 یک وسیله واقعا سرگرم‌کننده برای در ارتباط ماندن است.
قیمت تقریبی Nokia Asha 305 63 یورو است و انتظار می‌رود عرضه آن از سه ماهه دوم 2012 آغاز شود. Nokia Asha 306 تقریبا 68 یورو تخمین زده می‌شود.Nokia Asha 311 نیز به قیمت تقریبی 92 یورو عرضه می‌شود. عرضه هر دو گوشی از سه ماهه سوم 2012 آغاز می‌شود. تمامی قیمت‌های ذکر شده قبل از اعمال مالیات و گمرک است و برخی برنامه‌های کاربردی و بازی‌ها در برخی مناطق ممکن است روی گوشی قابل دسترس نباشد.

منبع: 

https://itresan.com/812/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%a2%d8%b4%d8%a7-asha-%d9%85%d8%b9/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

همان طور که می‌دانید هر ساله شرکت اپل یک کنفرانس بین الملی برگزار می‌کند که در این کنفرانس به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازد. همچنین در بخش برنامه‌های کاربردی جوایزی به بهترین برنامه‌ها می‌دهد.

تصاویر زیر شروع به کار و طراحی دکورهای این کنفرانس در شهر Moscone واقع در سانفرانسیسکو است. این تصاویر امروز توسط واشنگتن پست برای عموم به نمایش گذاشته شد که صفحه عکاس این تصاویر به این آدرس می‌باشد.

 

منبع:

https://itresan.com/822/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

همان طور که می‌دانید هر ساله شرکت اپل یک کنفرانس بین الملی برگزار می‌کند که در این کنفرانس به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازد. همچنین در بخش برنامه‌های کاربردی جوایزی به بهترین برنامه‌ها می‌دهد.

تصاویر زیر شروع به کار و طراحی دکورهای این کنفرانس در شهر Moscone واقع در سانفرانسیسکو است. این تصاویر امروز توسط واشنگتن پست برای عموم به نمایش گذاشته شد که صفحه عکاس این تصاویر به این آدرس می‌باشد.

 

منبع:

https://itresan.com/822/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویژگی‌های وب‌سایت خوب و حرفه ای به ما کمک می کنند تا درک بهتری از یک وب‌سایت هدفمند و سودمند داشته باشیم.

تا اکنون اندیشه کرده‌اید مشخصات یک وب‌سایت خوب چه چیزهایی هستند؟

یک وب‌سایت خوب می تواند مزایای بسیاری برای کمپانی یا هر فردی داشته باشد،

اما چنانچه به واقعیت و طبق اصول استاندارد در گذرگاه اهداف صاحب سایت طراحی و مدیریت شود.

باید مراقب بود که یک تارنما بد نیز می تواند به صاحب آن ضربه های گوناگونی وارد کند!

در پیوسته با ۱۵ خاصیت و مشخصات یک تارنما خوب و حرفه ای با ما به اتفاق باشید.

حالا بیاییم و ویژگی‌های وب‌سایت خوب را بررسی کنیم.

ویژگی‌های وب‌سایت خوب و پیشه ای
۱- هدفمند بودن وب‌سایت
قبل از هر چیز بهتر است منظور و بیچارگی خویش را از داشتن یک وب سایت بدانیم.

مشخص کردن اهداف می تواند نقشه ای کلی از طراحی و مدیریت سایت را در برگزیدن ما قرار دهد.

برای نمونه یک شرکت برای شناسایی و فروش محصولات خود اقدام و طراحی وب سایت می کند.

پس خصوصیات هر محصول باید به زیبایی و سادگی در دسترس کاربر پیمان گیرد.

کاربر این سایت باید براحتی بتواند محصول مورد نظر خویش را سفارش و خریداری کند و غیره.

۲- ظاهر خوب – راحتی و سادگی در احضار مطالب
دسترسی راحت به مطالب
کاربر باید بتواند به راحتی مطلب و یا صفحه مورد عقیده خویش را پیدا کند.

رنگ متن و پس زمینه
مشخصات وب‌سایت خوب
در انتخاب رنگ پس زمینه و متن باید دقت شود لغایت مطالب به راحتی قابل خواندن باشند.

تاپیوگرافی خوب – فونت پسندیده و خوانا
فونت کاربرد شده در وب سایت باید شیک زیبا و قابل خواستن باشد.

پیشنهاد می کنم در یک صفحه سرانجام از دو فونت کاربرد کنید.

اصولی که باید در تاپیوگرافی رعایت شوند:

اندازه فونت
عرض فونت
ارتفاع بین خطوط
۳- سازگاری تارنما در موبایل
طراحی سایت در قزوینامروزه responsive – واکنش گرا بودن یک وب سایت احد از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت خوب است.

می نا گفت در حال آماده هر شخصی حائز موبایل می باشد و با تلفن همراه خود از اینترنت استفاده می کند.

در حال حاضر ۶۷ الی ۷۰ درصد کاربران از موبایل برای انترنت گردی استفاده می کنند.

در چهره سازگار نبودن سایت برای موبایل کاربران زیادی از دست خواهند رفت.

۴- محتوای مرتبط
مطالب یا محتوای وب‌سایت باید مربوط به سوژه اصلی سایت شما باشد.

این موضوع باعث ایجاد اعتماد برای کاربران و حتی گوگل خواهد شد.

مثلا نباید یک سایت رستورانی مطلبی در مورد خصوصیات یک ماشین در سایت خود پیمان دهد!

۵- صفحه های مهم
یک وب‌سایت خوب و حر افه ای از دست کم چند صفحه برای شناسایی و بستگی با کاربران ساختن شده است

‌صفحه اصلی
در این صفحه اطلاعت کلی از خدمات و محصولات و مقالات و غیره ساختن شده است.

این صفحه مانند ویترین یک فروشگاه است.

ارتباط با ما
این صفحه نیز راه های ارتباطی را مشخص نموده:

نام و مش مشخصات فردی یا شرکت
نشانی
شماره های تماس
فکس
ایمیل
شبکه های اجتماعی
و غیره
در مورد ما
درباره ما
در این صفحه اطلاعات کامل و جامعی از شخص یا کمپانی قرار دیتا می شود.

اهداف
استراتژی ها
تاریخچه
داستان شرکت
اخبار و مقالات
اخبار و مقالات مرتبط با وب سایت در این سرنوشت پیمان می گیرند.

سوالات متداول
نمایش سوالات متداول و پاسخگویی به آنها در یک صفحه می تواند برای کاربران جذاب و کارگشا باشد.

۶- نوین بودن وب سایت
باید مطمئن بود تارنما حائز ویژگی ها مدرن و تکنولوژی روز است.

برای مثال پاسخ دادن و بستگی با مشتری گرد از نکات کلیدی یک تارنما خوب و چیره دست است.

۷-SEO بهینه سازی
یک سایت هر چقدر زیبا و نوین باشد، چنانچه برای موتورهای جستجو بهینه نباشد، کارایی نخواهد داشت.

اگر سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نباشد کاربران چگونه می توانند شما را پیدا کنند؟

سرعت وب سایت در موبایل و ویندوز(Desktop) و یا هر سیستم عامل سایر باید بهینه باشد.

۸- امنیت
امنیت وب‌سایتامنیت کاربران
اگر کاربران در سایت اطلاعاتی همچون ایمیل، عدد تماس، نشانه و عکس، آی پی و غیره وارد می کنند،

نگران دزدیده شدن اطلاعاتشان هستند.

باید امنیت اطلاعات کاربران را تضمین کرد و به آنها اطمینان خاطر داد.

امنیت وب سایت
همچنین باید با بستن حفره های امنیتی از هک نشدن وب‌سایت و اطلاعات سایت مطمئن بود.

۹- قابل اطمینان بودن
یک وب سایت حرفه ای باید به کاربران خود حس اعتماد دهد.

یکی از روش های اعتماد سازی و برپایی اطمینان پاسخگویی سریع و تازه رسانی از به به‌روزرسانی ها به کاربران است.

۱۰- پاسخگویی
پشتیبانی
همانطور که در بالا گفته شد احد از نیاز های نوین یک تارنما پاسخگویی سریع و دقیق است.

۱۱- سرعت وب سایت
کاربران امروزی زیاد بی حوصله هستند!

در صورتی که برگزاری سایت شما ۳ ثانیه بیشتر باشد، یعنی سایت شما کند است.

این مسئله باعث می شود الی کاربر بلافاصله از سایت شما بیرون شود.

بهینه بودن تصاویر، کدهای CSS، کدهای JAVA و Html می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد.

موسیقی و فلش، نه
تا جایی که امکان دارد از موسیقی و فلش مخصوصا در صفحه اصلی تارنما بهره‌گیری نکنید.

۱۲- امکان اشتراک گزاری مطالب
اشتراک گزاری
برای بالا رفتن رتبه سایت و افزایش ورودی، در صفحات خود دکمه های اشتراک گزاری را پیمان دهید،

تا کاربران بتوانند مطالب سایت شما را به اشتراک بگزارند.

یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی اشتراک گزاری است.

۱۳- لینک داخلی
در محتوای خویش به مطالب پیوسته لینک دهید، لینک دهی مناسب هم برای کاربر می تواند جذاب و مفید باشد هم برای گوگل.

۱۴- بروز رسانی
سعی کنید به طور منظم با قرار دادن محتوا و یا ویرایش محتوا سایت خویش را بروز رسانی کنید.

این پیشه مایه می شود الی کاربران و موتورهای جستجو متوجه زنده بودن سایت شما بشوند!

۱۵- حفظ ارتباط با مخاطبین
با روش های مختلفی می توان بعد از وارد شدن کاربر اطلاعاتی از او گرفت

با گرفتن عدد تماس و یا ایمیل کاربران جدید را به کاربران ابدیت تبدیل کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آوش تک در ارتباط باشید.

نتیجه گیری
برای داشتن یک وب‌سایت موفق و چیره دست باید از تمام قابلیت های موجود برای رسیدن به اهداف استفاده کرد.

همچنین رعایت موارد بالا می تواند به پیشرفت وب‌سایت شما کمک کند.

علاوه بر این بهتر است همش کوشش کنید اطلاعات خود را بروز نگه دارید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار کمپانی‌های مختلف امروز یک رسانه کره‌ای اخبار جدیدی را در خصوص گلکسی S6 منتشر کرده است که فعلا در حد شایعه به سر می‌برد و تایید یا رد نشده است.

galaxy note edge15 (2)

بر اساس این گزارش سامسونگ تصمیم دارد تا پرچم‌دار جدید خود را با 4 گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند. این در حالی است که شایعات گذشته خبر از حافظه رم 3 گیگابایتی می‌دادند و پرچم‌دار فعلی این شرکت نیز چنین رمی دارد. تحلیلگران کره‌ای نیز این خبر را تایید کرده‌اند. پس با این اوصاف شاهد یک حافظه رم 4 گیگابایتی بر روی گلکسی S6 خواهیم بود که در صورت صحت آن سامسونگ تصمیم دارد بهترین‌ها را برای پرچم‌دار جدید خود ارایه دهد. دیروز نیز اخبار حاکی از قاب فلزی و بدنه شیشه‌ای این محصول بودند.

انتظار می‌رود که گلکسی S6 از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و یا Exynos 7420 استفاده کند و از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD بهره ببرد و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و نمونه‌ای 5 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. شایعات حاکی از معرفی یک نسخه Edge از گلکسی S6 هستند که در این صورت همان مشخصات در پشت یک صفحه نمایش خمیده جای خواهند گرفت.

حال باید تا کنفرانس MWC شهر بارسلونا که در اسفند ماه برگزار می‌شود منتظر بمانیم و چشم به مراسم سامسونگ بدوزیم تا ببینیم این غول کره‌ای چه محصولاتی را به میدان رقابت آورده است.

منبع: 

https://itresan.com/58581/samsung_galaxy_s6_tipped_to_arrive_with_4gb_of_ram/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دسامبر گذشته بود که برای اولین بار چشمانمان به جمال سری جدید J سامسونگ روشن شد. رده‌ای که تا همین الان نماینده‌ای از آن ندیده‌ایم. البته ظاهرا اوضاع در حال تغییر است و یک خرده فروش آنلاین روسی حرف‌هایی از اولین نماینده این سری زده است.

پیش از این‌ها هم مشخص شده بود که Samsung J1 یک دستگاه پایین رده با مشخصاتی چون صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 800×480 پیکسل و چگالی پیکسلی 217ppi، پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای Marvell PXA1908 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی و دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی خوهد بود. اندروید کیت‌کت و یک باتری 1850 میلی آمپری هم برایش درنظر گرفته شده است.

J1 در دو نسخه با پشتیبانی از یک و دو سیم کارت و پشتیبانی از LTE برای یکی از این نسخه‌ها بیرون خواهد آمد.

اینها اطلاعاتی بود که پیش از این‌ها هم شنیده بودیم، اما اخیرا اعلام شده که 23ام ژانویه یعنی چند روز دیگر، این هندست با قیمت 171 دلار در روسیه عرضه خواهد شد.

منبع: 

https://itresan.com/58602/samsung-j1-price-leaked/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
زمان مناسب در فروش حضوری یا تلفنی چیست ؟

بعد از تعطیلات طولانی مثلا عید نوروز شروع به زنگ زدن یا ملاقات حضوری نکنید.

بدترین زمان برای یک کارمند بعد از تعطیلات است. یا بقدری از آمدن به سرکار بی‌حوصله و غمگین است و یا از بی‌خوابی رنج میبرد.

و یا تمامی کارهای عقب مانده در این چند رو تعطیلات را باید انجام دهد.

  • برای بازاریابی تلفنی بدترین زمان تا قبل از ساعت 10 میباشد. کارمندان بعد از آمدن به سرکار به یک الی دو ساعت استراحت و زمان خوردن صبحانه نیاز دارند.
  • برای بازاریابی تلفنی بدترین زمان بعد از ساعت 2:30 است کارمندان خسته و بعد از خوردن ناهار خواب آلود میباشند. و یا عجله رفتن دارند

اطلاعات مورد نیاز در مورد مشتری چه چیزهایی است؟

از مشتری هر اطلاعاتی نیاز نیست بدست بیارید. بهترین اطلاعاتی که مورد استفاده قرار میگیرد: نام کوچک –نام خانوادگی –تلفن- ایمیل – سمت

شما با ثبت این اطلاعات در نرم افزار های مدیریت مشتری میتوانید در زمان‌های مناسب و یا با استفاده از کمپین‌های مناسب فروش، با جداسازی دسته‌های مشتری از هم، بازاریابی بهتری داشته باشید.

در بازاریابی و فروش تلفنی چه سوالی بپرسیم؟

برای دانستن اینکه مشتری چه نیازهایی دارد و در حال حاضر چه امکاناتی دارد و چه امکاناتی را میخواهد داشته باشد، باید از مشتری به صورت مستقیم سوال کنید.

این بهترین کار در بازاریابی و فروش تلفنی میباشد.

  • از مشتری به صراحت بپرسید چه چیزهایی الان استفاده میکنید.
  • چه امکاناتی دوست دارید در حال حاضر داشته باشید؟
  • و چه امکاناتی در آینده میخواهید؟
  • مشکل اصلی شما چیست؟
  • اولویت کدام مشکلتان بیشتر است؟

توجه داشته باشید که مشتری مشکلی دارد که سمت شما آمده است و دنبال محصولی میگردد تا نیازش را برطرف کند.

از مشتری بپرسید محصول رویایی درون ذهنش چیست؟

این سوال‌ها هم باعث میشود که مشتری با خیال راحت با شما مشکل خود را در میان بگذارد و هم باعث دانستن شما در مورد نیازهای آنها میشود تا بتوانید بهترین پیشنهاد یا مناسب‌ترین محصولاتتان را با توجه به تناسب نیاز مشتری به آنها معرفی کنید.

سوال کردن از مشتری این اطمینان را به آنها میدهد تا به شما اعتماد بیشتری کنند و حس اجبار کردن آنها برای خرید یک محصول از بین خواهد رفت.

اولین سوالی که از مشتری باید بپرسید چیست؟

 

 برای بازاریابی و فروش تلفنی بهتر است که بدانیم سه دسته از مشتریان وجود دارند:

  1. دسته اول کسانی که میدانند نیازشان چیست و با توجه به نیازشان دنبال محصولی میگردند که مناسب رفع نیاز آنها باشد.
  2. دسته دوم کسانی هستند که نیازهایی دارند که خودشان متوجه نمیشوند که چه نیازی دارند و چگونه آن را برطرف کنند.
  3. دسته سوم کسانی هستند که در حال حاضر هیچ نیازی ندارند و با امکاناتی که دارند به ادامه روند زندگی و کارشان ادامه میدهند.

 

بهترین نوع مشتری دسته اول میباشد که فروش به آنها هنر نیست.

دسته دوم را با سوالات خود میتوانید به هدف اصلی خودتان یعنی فروش نزدیک کنید. در واقع نیاز آنها را بفهمید و برطرف کنید.

دسته سوم را میتوانید اطلاعات مناسبی از محصولات خود بدهید و کسانی که نیازمند این محصول بودند را مثال بزنید تا شاید در آینده اگر نیازی به محصول شما پیدا کردند بدانند که شما فروشنده چنین محصولی بودید.

 بهترین مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی 

برای دسته اول

  • کدام محصول نظر شما را جلب کرده؟
  • کدام محصول را میپسندید؟ کدام یکی را میخواهید؟
  • کدام محصول مد نظر شماست؟

دسته دوم را اینگونه باید سوال کنید.

  • در حال حاضر از چه محصولی استفاده میکنید؟
  • چه امکاناتی دارد؟
  • چه امکاناتی مد نظر شماست؟
  • دوست دارید چه امکاناتی داشته باشید؟

اگر به ترتیب این سوال ها را بپرسید نیاز های مشتری را شناسایی خواهید کرد و بهترین محصول را به او پیشنهاد میکنید.
دسته سوم در حال حاضر نیازی به محصول ما ندارند.

  • پس باید بپرسیم آیا این امکان وجود داره که چند ساله آینده به این امکانات نیاز پیدا کنید؟
  • دوست دارید من اطلاعاتی را در اختیار شما بگذارم تا در صورت نیاز با ما درتماس باشید؟

بهتر است یکسری اطلاعات به مشتری بدهید تا بداند که شما فروشنده چه محصولی هستید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از ردیاب‌های ایمیلی توسط ارسال کننده‌های خبرنامه‌ها امری رایج و متداول است. ارسال کننده خبرنامه با استفاده از این سرویس متوجه می‌شود که دریافت کننده چه زمانی ایمیل را باز کرده است. اما اگر تمایل دارید تا جلوی این سرویس را بگیرید می‌توانید به‌کمک یکی از افزونه‌های کروم به‌خواسته خود برسید. البته این روش کامل نیست ولی تا حد زیادی ردیابی ارسال کننده‌ها را بلاک می‌کند.

 

ردیابی ایمیلی چگونه کار می‌کند؟

این کار معمولا توسط تصویری که اندازه آن 1x1 پیکسل است و از طرف دیگر قابل رؤیت نیست و در داخل ایمیل گنجانده می‌شود صورت می‌گیرد. ردیاب به ارسال کننده اطلاع می‌دهد که آیا ایمیل ارسال شده باز شده یا نه. حتی گاهی اوقات این ردیاب‌ها اطلاعاتی درباره دستگاه دریافت کننده ایمیل، موقعیت مکانی وی و این‌که کدام لینک را کلیک کرده است در اختیار ارسال کننده قرار می‌دهد.

 

با این‌که این اطلاعات برای بازاریابان محتوا سودمند و مفید است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا محتوای خود را مطابق با علایق مخاطبان‌شان بهینه‌سازی کنند، اما هم‌چنان این امر بدون آگاهی و اطلاع دریافت کننده انجام می‌شود.

 

چگونه در کروم جلوی ردیاب‌های ایمیلی را بگیریم؟

اگر از کاربران جیمیل هستید می‌توانید با نصب افزونه‌ای با نام Ugly Email جلوی ردیابی ایمیل‌ها را بگیرید. بعد از نصب آن، اینباکس جیمیل را ریفرش کنید. هر ایمیلی که محتوای ردیاب‌ها باشد با یک آیکون کوچک چشم نمایش داده می‌شود.

 

افزونه کروم برای بلاک کردن ردیاب ایمیلی, بلاک کردن ردیاب ایمیلی در جیمیل

استفاده از ردیاب‌های ایمیلی توسط ارسال کننده‌های خبرنامه‌ها امری رایج و متداول است

 

این افزونه قادر به‌شناسایی تصاویر نامرئی 1x1 پیکسل است که به‌عنوان ردیاب عمل می‌کنند. با استفاده از افزونه Ugly Email ردیاب‌ها را بلاک کنید تا ارسال کننده از باز شدن ایمیل‌ها توسط شما آگاه نشود. البته این ویژگی جالبی که کروم در اختیار شما می‌گذارد هزینه دارد: دسترسی به مجوزهای خواندن/نوشتن در کروم. با این حال گوگل تعهد می‌دهد که این اطلاعات را ذخیره نمی‌کند و یا انتقال نمی‌دهد. حالا تصمیم با شماست کدام یک را انتخاب کنید.

 

به‌گفته Ugly Email، ایمیل‌هایی که با استفاده از MailChimp، بومرنگ، TinyLetter و بسیاری موارد دیگر ارسال می‌شوند توسط آن بلاک می‌شوند.

یکی دیگر از افزونه‌های کروم که می‌توانید آن‌را در کنار Ugly Email استفاده کنید پیکسل‌بلاک نام دارد. اگر دوست ندارید افزونه دیگری نصب کنید حداقل می‌توانید برخی از تنظیمات داخل ایمیل را تغییر دهید تا جلوی دانلود خودکار تصاویر موجود در ایمیل‌ها گرفته شود.

 

برای این منظور در داخل جیمیل به مسیر Settings > General بروید و در پایین آن بخش Images را پیدا کنید. مطمئن شوید که گزینه Ask before displaying external images تیک خورده باشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/email-tracking1-newsletters.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از 200میلیون کاربر فعال روزانه در استوری ها، یک قدرت در میان شبکه های اجتماعی جهان به حساب می آید.

 

همانطور که تجارت شما برای نفوذ در بین جمعیت و افزایش میزان فروش تلاش میکند، شما نیاز به پیدا کردن تعادل و توازن بین پست کردن محتوای معتبر و پرش از فرصت های فروش، زمانی که آنها ظاهر میشوند دارید. در آخر روز، با وجود آن، مهم است که تشخیص دهید شبکه های اجتماعی مکانی است برای مردم تا از مطالب جالب استفاده کنند نه اگهی تبلیغاتی تماشا کنند...

 

همانطور که مردم وقتی تبلیغی در تلویزیون و رادیو می آید آنرا رد میکنند، آنها دوست ندارند که تبلیغات را در شبکه های اجتماعی نیز ببینند. که گفته میشود، اگر شما از پلتفرم به درستی استفاده کنید، این میتواند ابزار تاثیرگذار برای نمایش محصولتان و پخش زیرکانه تبلیغات به مشتری های مورد نظر باشد.اگر شما آگهی های با کیفیت بسازید و از این تاکنیک های مهم فروش استفاده کنید، قادر خواهید بود به طور موثر محصولتان را در اینستاگرام بفروشید.

 

ایجاد محتوای فروشگاهی

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش توسط اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است، که امروزه این امکان را به شما میدهد تا محصولات را به عکس هایتان لینک کنید تا مردم بتوانند خرید کنند. این به معنی آن است که شما به راحتی میتوانید محتوای با کیفیتی را منتشر کنید. اعضای مخاطبانتان، کسانی که علاقه مند به خریداری کردن این اجناس نیستند میتوانند از محتویات به خاطر ارزش زیباییش لذت ببرند.کسانی هم که به محصولات علاقه دارند میتوانند بیشتر جست و جو کنند و اگر مایل بودند خریداری کنند. بهترین قسمت؟ در حال حاضر، اینستاگرام هزینه ای بابت هیچگونه از سرویس های این معاملات دریافت نمیکند!

 

 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش توسط اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است

 

قدرت نفوذ تبلیغات اینستاگرامی

از طریق کانال تبلیغاتی فیسبوک، شما میتوانید ترویج پست بر اینستاگرام را هم برای داشتن اشتغال بیشتر و هم برای پیشنهاد کلیک کردن به آنها برای رفتن به وب سایتتان استفاده کنید. هر دو اینها میتوانند ابزار موثری برای افزایش شناخت محصولتان باشد.گزینه ی دوم میتواند مفید باشد مخصوصاً برای کشاندن ترافیک به سمت وب سایتتان. شما میتوانید از یک ابزار مانند Owlmetrics میزان ترافیک به سمت وب سایتتان را با اضافه کردن یک لینک ردیابی به قسمت بیو(Bio) اینستاگرامتان بررسی کنید.

 

دو تا از بزرگترین متغیرها هنگام تلاش برای فروش در اینستاگرام، تعداد مخاطبان و میزان تبدیل آنها به بازدید از وب سایتتان است. تبلیغات اینستاگرام میتواند برای افزایش دادن این دو متغیر مفید باشد.تبلیغات با کیفیت همچنان تحت عنوان محتوای با کیفیت عمل میکنند، اگرچه؛ هنگامی که علاقه یک کاربر ثبت شود شما نیاز به برقراری ارتباط قوی برای اقدام دارید تا آنها را متقاعد کنید که یا شما را دنبال (Follow) کند یا به سایت شما کلیک کند.

 

به اشتراک گذاری مطالب کاربران

اغلب شرکت ها با این هدف تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند ولی برای اطمینان خاطر دادن به مصرف کنندگان که آنها از محصول لذت خواهند برد، وقت نمیگذارند. اگر دارید در اینستاگرام میچرخید و تبلیغی را میبینید، احتمالاً کمی در مورد کیفیت آن فکر میکنید.اینجاست که محتوای تولید شده توسط کاربران میتواند به شما یک حس اطمینان برای خرید کردن را منتقل کند.

 

UGC بیشتر معتبر به نظر میرسد و احساس ریسک از خرید یک محصول آنلاین را کاهش میدهد. 63% جوانان میگویند که ترجیح میدهند یک شخص واقعی را در یک تبلیغ ببینند تا یک فرد مشهور.شناختن شخص دیگری که تجربه خوبی در خرید داشته، آنها را به این فکر تشویق میکند که آنها هم این تجربه را بدست آورند، به خصوص اینکه شخص سوم فرضاً بی طرف است.

 

 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

اغلب شرکت ها با این هدف تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند

 

کارکردن با نفوذ کنندگان

اینستاگرام تعدادی زیادی از نفوذ کنندگان با تعداد مخاطب بالا را پیشنهاد میدهد. این اشخاص میتوانند به شما در راستای بدست آوردن مخاطبان درست برای محصول یا سرویستان کمک کنند.یکی از مزایای مشارکت با این نفوذگران این است که شما میتوانید کار بهتری را با قرار دادن تبلیغتان در یک راه بدون فریب داشته باشید.

 

اولین و اغلب آسانترین راه برای کارکردن با این افراد این است که به سادگی برای یک پست پول بپردازید و با آنها برای انجام کار هدایت سایتتان تماس بگیرید. این میتواند کار کند ولی برای اثربخشی عالی باید یک هماهنگی قوی بین مخاطبان نافذان و برند شما وجود داشته باشد.

 

سپس، شما میتوانید مسابقه ای ترتیب دهید که شما و آن شخص نفوذکننده عکسی پست کنید که اگر مردم صفحه ی شما و آنرا دنبال (Follow) کنند، هر دو عکس را لایک کنند و 3نفر از دوستانشان را در قسمت کامنت ها تگ کنند، جایزه ای داده شود. این باعث میشود تا دنبال کنندگان نفوذگر به مخاطبان شما تبدیل شوند و شما با آنها میتوانید بهتر درآمدزایی کنید. محتویات مشغله های شما را افزایش میدهند و خرید کاربرها را رایج میکند.

 

نهایتا؛ شما میتوانید با نفوذگر شریک شوید که لینکی برای فروش شما منتشر کند و در عوض درصدی از فروش شما را بگیرد. هر کدام از این ها میتواند شما را به فروش برساند، اگر درست انجام شود.

 

از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید

به عنوان یک پلتفرم دائماً در حال تحول، اینستاگرام هرچند وقت یکبار امکانات جدیدی را منتشر میکند و این اغلب فرصت های فروش منحصر به فردی را عرصه میکند. برای مثال، استوری اینستاگرام همچنان یک بخش خوب و تازه ای از پلتفرم است ولی در حال حاضر حدود 200میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این به معنی آن است که اگر شما از آن چشم پوشی کنید، شانس جذب کردن مخاطبان زیادی را از دست میدهید.

 

همچنین، هر امکان تازه ای که شروع به کار میکند، قیمت گذاری آن معمولاً کمتر است. فروشگاه اینستاگرام در حال حاضر هیچگونه هزینه ای برای هیچ کدام از سرویس هایش نمیگیرد، ولی این امکان وجود دارد که کم کم شروع به گرفتن کمیسیون کند. توجه داشته باشید که تبلیغات فیسبوک رشد تدریجی در قیمت هایش داشته است بخاطر اینکه شهرت و برجستگی پلتفرم رشد کرده استزود دست به کار شدن و استفاده از هر فرصتی که دارید برای تعامل با کاربران، ساختن یک مخاطب و دادن محصولتان به بیرون به شما در روند رشد فروش در شبکه های اجتماعی کمک میکند.

 

اگر شما درس های آنلاین یا فیجت اسپینر هم میفروشید، اینستاگرام میتواند یک پلتفرم عالی برای برای تبدیل مخاطبتان و مشتریان بالقوه تان به فروش های واقعی باشد. استفاده از فرصت هایتان برای ترغیب کردن کاربران و ترویج محصول در راه های طبیعی برای فروش موثر، حیاتی است و اگر درست انجام شود میتواند پلتفرمتان را به تجارت مولتی میلیون دلاری تبدیل کند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/become-influential2-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()