نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر باکس دار و صندلی
با تهیه فرآورده میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر احتیاج نیست صندلی جداگانه ای برای آن جاسازی کنید چون یک صندلی همرنگ و مرتبط با خویش میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.
در این محصول کوشش شده است که صندلی با ارگونومی مناسبیمیز تحریر باکس دار و صندلیساخته شود که باث می‌شود خستگی در طول استفاده به دست کم برسد و به یک محیط راحت برای بهره‌گیری تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که زیاد پسندیده است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم احتیاج جمع کرده و کنار بگذارید. تاهرسنی ازآن کاربرد نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس نهان است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در داخل آن بگذارید و سطح میز شما همیشه تمیز باشد.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار -7

رنگ موجود بر روی پایه های میز تحریر باکس دار آریا به صورت رنگ کوره ای بوده که در استفاده طولانی مدت و در چهره ضربه رنگ پریدگی پیدا نمی‌کند و شما می‌توانید با گمان راحت چندین سال بدون تغییر ظاهری متعلق به بهره‌گیری کنید.

ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا
• جنس باکس میز MDF
• ارکان لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
• ابعاد 50*70
• با توانایی افزایش و کاهش بلندی و جمع شدن پایه ها
• جنس صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش وایت برد

قیمت میز تحریر باکس دار آریا
در این محصول سعی شده بهترین کیفیت با کمترین هزینه برای بهره‌گیری شما فراهم شود. ما تضمین می‌کنیم که محصول با کیفیت و با مناسب ترین خرج را در پسندیدن شما قرار دهیم. برای هشدار از قیمت و انتخاب طرح مناسب خویش می‌توانید با سرنوشت محصولات در سایت مراجعه کرده و با تماس با دسته فروش فرآورده خویش را تحویل بگیرید. برای دیدن محصولات اغلب به سایت آریان رهپویان آپادانا مراجعه کنید.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فرندز

 

اگر در خانه فضای کافی برای خرید میزهای کبیر را ندارید این میز زیاد پر کاربرد برای شما می‌باشد. حتی اگر فضای کافی برای خرید انواع میز را داشته باشید بهترین انتخاب میز تحریر باکس دار است که با پروا به علایق و سلیقه مولود شما می‌تواند جاسازی شود. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از اقدامات مهمی که باید برای افزایش سطح ایمنی وای‌فای انجام داد، تغییر رمز عبور است. ما در این مقاله قصد داریم روش تغییر رمز وای‌فای (Wi-Fi) را آموزش دهیم.

استفاده از شبکه وای‌فای برای دسترسی به اینترنت، بسیار رایج است، اما در صورتی که امنیت آن پایین باشد، قطعا می‌تواند اطلاعات شخصی شما را در معرض خطر قرار دهد. یکی از روش‌های محافظت از رمز عبور روتر را می‌توان تغییر مداوم پسورد دانست. تغییر رمز عبور وای‌فای می‌تواند مانع استفاده سایر افراد از اینترنت شما شود. ما در این مقاله قصد داریم روش تغییر رمز وای‌فای را آموزش دهیم؛ با ما همراه باشید.

تغییر رمز وای‌فای (Wi-Fi)

در صورتی که قصد دارید برای افزایش امنیت وای‌فای، رمز عبور را تغییر دهید، باید وارد صفحه پیکره‌بندی روتر خود شوید. ۷ مرحله ساده پایین را دنبال کنید تا به‌راحتی این کار را انجام دهید.

۱: وارد صفحه تنظیمات روتر شوید

صفحه تنظیمات روتر

شما باید وارد تنظیمات روتر خود شوید و این کار به‌راحتی از طریق مرورگر کامپیوتر، امکان‌پذیر است. در صورتی که رمز عبور روتر را فراموش کرده‌اید و امکان ورود مجدد برای شما وجود ندارد، می‌توانید از یک کابل اترنت استفاده کنید تا بدین ترتیب، کامپیوتر خود را مستقیما به روتر متصل کنید؛ با انجام این کار، نیازی به یادآوری رمز عبور نخواهید داشت.

آدرس‌های استاندارد روترها که باید در مرورگر وارد کنید از این قرار است:

  • ۱۶۸.۱.۱
  • ۱۶۸.۰
  • ۱۶۸.۲.۱

شما باید این آدرس‌ها را در مرورگر خود وارد کنید. در صورتی که هیچ کدام از آدرس‌های بالا نتوانند باعث ورود شما به صفحه تنظیمات روتر شوند، با فشار دادن کلیدهای ترکیبی Windows+R، وارد بخش صدور فرمان خواهید شد. پس از وارد شدن به این بخش، دستور ipconfig را تایپ کرده و Enter را بزنید. در ادامه باید به‌دنبال کانکشن فعال خود در لیست باشید و آدرس پیش‌فرض Gateway را پیدا کنید؛ معمولا این آدرس مربوط به روتر شما است.

در صورت عدم موفقیت، دکمه راه‌اندازی مجدد (Reset) را به مدت ۳۰ ثانیه فشار دهید تا بتوانید وارد تنظیمات پیش‌فرض کارخانه شوید. سپس می‌توانید آدرس پیش‌فرض مربوط به روتر موردنظرتان را جست‌وجو کرده و آن را در مرورگر، وارد کنید. برخی از روترها با نرم‌افزار مربوط به پیکره‌بندی همراه هستند. در صورتی که قبلا نرم‌افزار پیکره‌بندی خود را نصب کرده‌اید، می‌توانید به‌جای رابط مرورگر وب از آن استفاده کنید.

۲: نام و پسورد حساب کاربری را وارد کنید

وارد کردن نام و پسورد حساب کاربری روتر

نام کاربری و رمز عبور روتر خود را وارد کنید. تمام روترها نیازمند یک نام کاربری و پسورد برای ورود هستند. در صورتی که تاکنون روتر خود را پیکره‌بندی نکرده‌اید، احتمال دارد نام کاربری دستگاه، admin یا UserAdmin باشد. همچنین پسورد (Password) هم به‌عنوان رمز عبور در نظر گرفته خواهد شد.

توجه داشته باشید که ممکن است این روش در روترهای مختلف، تفاوت داشته باشد. شما باید مدل روتر را به‌صورت آنلاین جست‌وجو کنید تا اطلاعات دقیق روش ورود به سیستم را مشاهده کنید.

نکته: اگر در گذشته اطلاعات مربوط به ورود سیستم را تغییر داده‌اید، باید دکمه راه‌اندازی مجدد دستگاه (Reset) که روی روتر  قرار دارد را فشار دهید و در همان حالت به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارید تا بتوانید با نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض، ورود کنید.

۳: بخش وایرلس را باز کنید

بخش وایرلس در روتر

پس از آن که وارد روتر شدید، باید بخش و صفحه پیکره‌بندی بی‌سیم (Wireless) را پیدا کنید. توجه داشته باشید که نام این بخش، ممکن است در مدل‌های مختلف، متفاوت باشد، اما به‌طور کلی باید به‌دنبال یک بخش با عنوان Wireless یا Wireless Settings/Setup باشید. در صورتی که بخش وایرلس دارای چندین زیربخش است، صفحه امنیت بی‌سیم را باز کنید.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347527/change-wi-fi-password/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی به‌عنوان نخستین شرکت چینی قصد دارد در اواخر سال جاری از کارت گرافیک مستقل خود برای سرورها و ابررایانه‌ها رونمایی کند.

درحالی‌که بسیاری از دنبال کنندگان اخبار فناوری منتظر معرفی پردازنده‌های گرافیکی مستقل خانواده‌ی Xe از سوی اینتل هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد بازیگر دیگری این بار از کشور چین به‌زودی به بازار پردازنده‌های گرافیکی ورود خواهد کرد. طبق شنیده‌ها، هواوی در حال انجام اقدامات نهایی برای عرضه‌ی نخستین کارت گرافیک مستقل چینی برای سرورها و مصارف پردازشی با عملکرد بالا است.

به گزارش یک نشریه‌ی کره‌ای، هواوی مرکز جدیدی تحت نام «گروه تجاری خدمات ابری و هوش مصنوعی» در این کشور راه‌اندازی کرده است. به‌نظر می‌رسد هدف هواوی از این اقدام ورود به عرصه‌ی رقابت با دو شرکت صاحب‌نام انویدیا و AMD در بازار پردازنده‌های سازمانی و سرور باشد.

این غول تکنولوژی چینی در حال آماده‌سازی نخستین پردازنده‌های گرافیکی خود برای بازار سرورها و ابررایانه‌ها جهت عرضه در انتهای سال ۲۰۲۰ است. هواوی برای این منظور چندین مهندس سابق انویدیا را استخدام کرده است؛ بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد بیشتر نیروهای متخصص موردنیاز خود را از محل استقرار مرکز جدیدش یعنی کشور کره‌ی جنوبی جذب کند.

پردازنده گرافیکی هواوی / Huawei GPU

در نگاه نخست انتظار می‌رود هواوی تنها بر معماری ARM تمرکز کند؛ زیرا این شرکت طی چندین سال اخیر تعداد قابل‌توجهی پتنت و سند مالکیت معنوی در این زمینه ثبت کرده است. این شرکت موفق شده است در رقابت برای ساخت تراشه‌های مجتمع با لیتوگرافی ۷ نانومتری کوالکام را شکست دهد. همچنین توانسته است نخستین پردازنده‌ی پرچم‌دار دنیا با مودم 5G یکپارچه‌ را تولید کند. افزون‌براین، هواوی پردازنده‌ی Kunpeng 920 مبتنی بر معماری ARM را برای سرورها و سیستم‌های سازمانی تولید کرده است. در حال حاضر برخی شرکت‌ها نظیر تنسنت در حال ارزیابی این پردازنده‌ی ۶۴ هسته‌ای برای خدمات گیمینگ ابری هستند.

بااین‌وجود حداقل یک دلیل برای توسعه‌ی دامنه‌ی محصولات پردازشی هواوی می‌توان یافت؛ این شرکت در حال حاضر چندین شتاب‌دهنده‌ هوش مصنوعی با توانایی رقابت با محصولات انویدیا ساخته است. به‌عنوان نمونه تراشه‌ی Ascend 910 این شرکت قادر به تأمین ۲۵۶ ترافلاپ با دقت ۱۶ بیتی (half-precision) است. این عملکرد در برخی شرایط خاص تا دو برابر سریع‌تر از عملکرد پردازنده‌های Tesla V100 انویدیا با توان مصرفی مشابه است. این دستاورد به لطف معماری داوینچی هواوی که بر پایه‌ی لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده حاصل گردیده است. این پردازنده از یک طراحی چیپلت بهره می‌برد که می‌تواند هزینه‌های کلی را کاهش دهد. از همه مهم‌تر این پردازنده از استانداردهای PCIe 4.0، HCCS و RoCE پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عمدتا برای آموزش شبکه‌های عصبی در رویکرد یادگیری عمیق کاربرد دارند. از همین رو منطقی است که هواوی برای کاربردهای عمومی به سمت تولید پردازنده‌های گرافیکی بازده بالا حرکت کند.

دولت چین برنامه‌ی فشرده‌ای برای جایگزین کردن تمامی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای خارجی در سازمان‌ها و زیرساخت عمومی این کشور تنظیم کرده است. دولت این کشور در نظر دارد تا سال ۲۰۲۲ به این مهم دست یابد. تاکنون شرکت چینی ژائوشین با بهره‌مندی از حمایت قابل‌توجه دولت محلی دو پردازنده‌ی x86 با مشخصات نسبتا قابل‌قبول تولید کرده است.

ممکن است اقدام اخیر هواوی برای حرکت به‌سوی تولید پردازنده‌های گرافیکی به طرح دولت چین برای مستقل شدن در زمینه‌ی فناوری گره خورده باشد. گفته می‌شود هواوی تاکنون در کسب‌وکار موبایل و اینترنت اشیا میلیاردها دلار کمک مالی از دولت چین دریافت کرده است؛ از همین رو این احتمال وجود دارد که تحرکات اخیر هواوی نیز تحت حمایت‌های دولتی صورت گرفته باشد. هنوز نقشه راه هواوی برای تولید پردازنده‌های گرافیکی به‌طور کامل مشخص نیست؛ بنابراین بعید نیست که در آینده شاهد ورود این شرکت چینی به عرصه‌ی رقابت با انویدیا و AMD در بازار کارت گرافیک‌ ویژه‌ی مصرف‌کنندگان نیز باشیم. 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید انتخاب تبلت پسندیده برای کودکان کمی سخت باشد. چرا که در انتخاب تبلت مواردی چون سن کودک، نوع سیستم عامل، راحتی به کارگیری اون برای کودکان اهمیت گزیده تر ای دارد. و ما در این مطلب بهترین تبلت های مناسب برای کودکان در سال 2019 را با استفاده از معیارهایی مانند سهولت استفاده، مقاوم ترین تبلت برای کودکان برنامه ها، کیفیت بازی، درازا عمر دستگاه، عملکرد صوتی و تصویری برای شما معرفی کردیم پس اگر در برگزیدن بهترین تبلت برای کودکان حساس هستید با ما همراه باشید.

بهترین تبلت برای کودکان
The Amazon Fire 8 Kids Edition
بهترین تبلت برای کودکان کدام است ؟
بر اساس آزمایش هایی که به تازگی سپریدن دادیم، از میان مدل های جدید، تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition امتیاز بالاتری را به خویش وابستگی داده است . اگرچه شما به پیگیری یک دستگاه برای بچه های جوانتر یا یکی برای بچه های بزرگتر هستید.

بهترین تبلت برای کودکان : اگر شما به تعقیب یک تبلت برای بچه های حقیر یا کودکان بزرگتر هستید ما در این جا تبلت ها بر بنیاد قابلیت هایشان رتبه بندی کردیم .

Amazon Fire HD 8 Kids Edition
Amazon Fire HD 10 Kids Edition
Samsung Kids Tab E Lite
Amazon Fire 7 Kids Edition
LeapFrog Epic
LeapFrog Ultimate
Dragon Touch K8 Kids Tablet with Stylus
Kurio Xtreme Tablet
تبلت Amazon Fire 8 Kids Edition
تبلت Amazon Fire HD 8 بهترین تبلت برای کودکان است.

ویژگی های این تبلت :

راه اندازی آسان
سادگی در استفاده
دارای برنامه های از قبل نصب شده زیاد
ویدئوهای سرگرم کننده
ویژگی های بنیادین Fire HD 10

Fire HD 10 با فاصله کمی پس از Fire 8 وارد بازار شد، زیرا کم و بیش همانند به هم هستند . تفاوت اصلی آنها این است که صفحه نمایش Fire HD 10، ارشد است (10 اینچ است) که شدنی است اندازه ان برای بچه های حقیر خسته کننده باشد. یکتا سایر از تفاوت ها این است که ورژن 8 فضای اکثریت برای یک اسلات Micro SD (بالای 400 گیگابایت حافظه اضافی دارد، در سنجش با ورژن 10 که 256 گیگابایت است) دارد. برای مقایسه، Fire 7 دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی (که HD هم نیست) می باشد. و جدیدترین نسخه آن شامل 512 گیگابایت حافظه اضافی از راه یک اسلات MicroSD است.
بهترین ویژگی در مورد تبلت Fire این است که محتوای سرگرم کننده و تبلیغات مجانی با قابلیت دسترسی آسان را دارا است. و هر تبلت Fire دارای یکسال کاربرد نامحدود از FreeTime امازون است. اساسا، این امکان دسترسی به بیش از 13،000 برنامه، بازی، فیلم، کتاب و دیگر درونمایه از PBS Kids، Disney را فراهم می کند. بعد از یک سال، کاربران خرج FreeTime را ماهانه پرداخت می کنند.
حساب های متفاوتی برای والدین و کودکان وجود دارد، برای ورود به حساب والدین یک کد عبور لازم است. در این تبلت کنترل والدین نیرومند است و به شما امکان می دهد که سررسید نمایش صفحه کودکتان را محدود کنید و اینکه چه چیزی را می توانند بازی کنند. وانگهی یک سرنوشت آموزشی در تبلت Fire اضافه شده که شما می توانید مولود خود را ناچار کنید قبل از رفتن به فیلم ها یا بازی ها، با استفاده از برنامه های آموزشی چند دقیقه را در یک گردآور اموزشی به راز برد. تبلت Fire 8 در امتحان پایداری نیز تضمین شده است و کیفیت تصویر و صدا آن نیز زیاد روشن است
مطلب پیشنهادی» معرفی 12 مدل از بهترین کابل‌های AUX در سنه 2019
Fire HD 10 در روبرو Apple iPad

در مقابل، Apple iPad بدون هیچ برنامه یا بازی از قبل نصب شده میباشد و اکثر برنامه های مجانی آن در بر گیرنده تبلیغات است که ممکنه کودکان به طور ناگهانی روی آن ضربه بزنند و وارد فروشگاه App شوند. در برنامه های مجانی تنها جنبه های کمی از بازی را با نرخ مجانی میتوانند قبل از تقاضا خرید استفاده کنند و این برای بچه ها ناامید کننده است و برای والدین نیز آزاردهنده است.

تبلت Apple iPad
برنامه های Apple iPad مجانی است و شما والدین می دانید که چگونه از آن بهره‌گیری کنید. اما اپل نیز در حال نابودی است. به طور عمده، مهار های والدین در تبلت هایی که مخصوص برای بچه ها ساخته شده با Apple iPad قابل سنجش نیستند. اما با یک اپل شما نمی توانید یک اکانت کودک جداگانه برپایی کنید زیرا این شغل سختی است که دستگاه اندک به محتوای کودکانه باشد.

بهترین تبلت برای کودکان

شما می توانید حساب کودک خویش را با شناسه اپل خودتان تنظیم کنید، که این به شما فرمان می دهد آنچه را که شدنی است در یک دستگاه اپل سایر انجام دهد مهار کنید. این به اشتراک گذاری خانواده یا Family Sharing نامیده می شود. بنابراین اگر شما به بچه خود یک اپل میدهید، اطمینان حاصل کنید که کل برنامه های شبکه های اجتماعی و محتوای ان را پاک کرده اید. ما YouTube و حتی صفحه کودکان YouTube را off کردیم، شما نمی دانید که آنها می توانند وارد شوند و حتی اگر محتوای آن بی ضرر باشد، برخی از ویدیوهای یوتیوب با منظور بچه ها، یک سطح خوفناک از اعتیاد را در کودکان برپایی می کند

ما تصمیم گرفتیم که iPad جدید را به عنوان یک معیار برای بقیه تبلت ها قرار بدیم. در رتبه بندی ما، اون در وسط، یعنی ذیل تبلت Amazon Fire Kids Edition و Samsung، و بالای LeapFrog ها و بقیه می باشد. بی گمان اپل به خوبی طراحی شده و به نکویی پیشه می کند.

نکاتی در باره iPad
iPad نیز فقط تبلتی است که هنوز برای آن کاور عرضه نشده است. ما در ضمن دو کاور را برای کیفیت آن در مساوی ضربه، یعنی نوع Topsky و Fintie را آزمایش کردیم . منظور هر دو آنها این بود که : هنگامی که تبلت از دستتان بیفتد هیچ آسیبی نبیند و iPad کاملا محافظت شود. Topskie کمی وزین تر است و به نکویی ساخته شده است، اما Fintie بخش ای دارد که میتواند به یک پایه تبدیل شود، که این ویژگی نکویی برای بچه های کوچک است.

تبلت Amazon Fire 10 Kids Edition
بهترین تبلت برای کودکان

Fire HD 10 آزمایش شده و کم و بیش مانند با Fire HD 8 میباشد. این تبلت برای بچه های بزرگتر پیشنهاد می شود چون اندازه آن ارشد است. فقط تفاوت راستین آن در مقایسه با 8 اینچ HD این است که 10 اینچ دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی HD دارد. و وانگهی فضای اندوخته سازی آن کمتر و فقط حائز 256 گیگابایت است. ولی صحیح همانند Fire HD 8، ظرفیت اندوخته محتوای آن زیاد و دسترسی یک ساله نامحدود و مجانی به آمازون دارد.

تبلت Samsung Galaxy Tab E Lite Kids Edition
بهترین تبلت برای کودکان

این تبلت زیاد شیک است. مشابه تبلت های Fire، راه اندازی آن راحت و برای استفاده کلی عالی است. حساب های مختلفی برای والدین و فرزندان هستی دارد . کنترل والدین قوی است و شما این امکان را دارید لغایت آنچه که مولود شما می تواند بر روی تبلت اتمام دهد را بر بنیاد گونه تکاپو (بازی ها، فیلم ها و …) واینکه برای چه مدت باشد را اندک کنید.

پس از اتمام تنظیمات تبلت، برای ایجاد حساب کاربری کودک، کاربر باید ثبت اسم کند و اکانتی برای کودکان سامسونگ ایجاد کند. که حائز یک سرویس اشتراک برای همه است و زیاد مانند به Amazon FreeTime است و این دسترسی را به تمام بازی ها، برنامه ها و سایر درونمایه در کتابخانه کودکان سامسونگ می دهد. محتواهایی برای کودکان 3 تا 12 ساله از دسته Sesame Street, PBS Kids National Geographic وجود دارد که در 30 روز اول، استفاده از آنها رایگان است. اندازه این تبلت 7 اینچ می باشد و کاور آن کمی کوچکتر و نازک تر از Fire 8 است.

مطلب پیشنهادی» بهترین بازی‌ های ps4 سنه 2019-2020
تبلت (Amazon Fire 7 Kids Edition (2019
بهترین تبلت برای کودکان

درست بعد از اینکه ازمایشات ما روی تبلت ها به انجام رسید، آمازون ورژن 2019 خود را از مدل Fire 7 Kids Edition منتشر کرد. که خاصیت های آن بر این پایه اند :

حافظه اضافی آن از طریق MicroSD (حافظه 512 گیگابایت به جای 256 گیگابایت).
پردازنده تند تر
کاور آن دربرگیرنده یک پایه است که در تو آن تعبیه شده است و رنگ های صوتی و ابی و حالا رنگ بنفش ان نیز در دسترس است.
بزرگترین مشکل نسخه پیشین Fire 7
بزرگترین دشوار نسخه پیشین Fire 7 که ما آزمایش کردیم نسبت به ورژن 8 و 10 سستی هایی داشت که امتیاز ان را پایین اورد. صفحه نمایش آن HD نیست (و ورژن جدید ان نیز HD نیست) و صفحه نمایش لمسی آن نسبت به بازتاب ناتوان عمل میکند که برای کودکان حقیر مناسب تر است. خوشبختانه، برنامه ها و ویژگی ها هنوز هم همانند ورژن 8 و 10 هستند، به همین انگیزه است که Fire7 در تقدیر بالای لیست باقی باقیمانده است. این مقرون به صرفه تر از Fire ورژن 8 و 10 است فلذا اگر ترجیح میدهید هزینه اقلیت پرداخت کنید و کمی کیفیت را قربانی کنید، این یک گزینش عالی است



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()