نوشته شده توسط : ساحل

یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را ذیل نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خویش کاربرد کنید.

۵- مشارکت با دیگر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که افراد و شرکت ها به طور یکسان برند خویش را گسترش می دهند. به اخص برای کسب و کارها، روشی برای نرمش پذیری اسم بازرگانی شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش محصول و ادب کمپانی شما، لذت بردن مشتریان، و ایجاد سوداگری جدید.

اما اینجا یک پیمان نامه است: به جز سرشناس بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هیچ کار سختی در اینستاگرام به تعقیب یک ظفر کبیر بگردیم.

به طور میانه برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون نیاز به موعد و توجه روزانه و همیشگی دارد. خوشبختانه، چندین گذرگاه هستی دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خویش در اینستاگرام سپریدن دهید.

همه چیز در ارتباط با این است که بدانید سررسید و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، انتخاب مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و شغل با نفوذ کنندگان و پیروان برای دلگرمی تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور زیاد جذب کند گرفته تا به کارگیری رقابت برای صحیح ابقاء در اسم بازرگانی خود.

حالا برویم سراغ دستور العمل اصلی که چطور فالوورهای اکثریت را در اینستاگرام توسط آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:
۱- پروفایل خویش را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- آغاز به پست گذاشتن کنید

۵- برخی از مطالب خویش را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه بهره‌گیری کنید

۸- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید، از جمله با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و ویدئوی live

۱۲- پروفایل خویش را برای پیدا کردن و تعقیب کردن راحت کنید

اول – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید
کسب درآمد از اینستاگرام
برای افزایش فالوور اینستاگرام، پیش از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به فالوورهای نهفته خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید لغایت شما را پیگیری کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که اسم کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مانند نام کسب و کار شما. اگر نام سوداگری شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید اسم کسب و کار خود را به عنوان بخش نخست نام کاربری خویش حفظ کنید تا هنگامیکه مردم به دنبال سوداگری شما هستند بیشتر به شما کم و بیش شوند.

توجه: مطمئن شوید که اسم سوداگری خود را به طور کامل به فیلد اسم در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios و سه نقطه در اندروید. این پایین تصویر پروفایل شما و ذیل username شما در جستجو ظاهر خواهد شد. بعد مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای برپایی ایندکس عمومی، اینستاگرام را مفتوح کنید، گزینه ها (Options) را مفتوح کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت فنلاندی HMD از دو تلفن ساده جدید با نام‌های نوکیا 125 و نوکیا 150 رونمایی کرد. هر دو تلفن از یک صفحه‌نمایش 2.4 اینچی QVGA استفاده می‌کنند. طراحی ساده از نوع پلی‌کربنات و باتری قدرتمند از ویژگی‌های این دو تلفن‌همراه به حساب می‌آیند. این دو گوشی بر پایه پلتفرم مدل‌های سری 30 پلاس طراحی شده‌اند و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث و گیرنده رادیو FM نیز در بخش اتصالات سیمی و بی‌سیم وجود دارند.

نوکیا 150

اما در این میان، تلفن نوکیا 150 از یک پخش‌کننده داخلی MP3 بهره می‌گیرد. یک دوربین VGA به همراه فلاش LED و شکاف کارت microSD قابل ارتقا تا 32 گیگابایت در هر دو گوشی تعبیه شده است. باتری جداشونده نوکیا 125 و نوکیا 150 با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر انرژی موردنیاز گوشی را تامین می‌کند. این باتری توسط پورت microUSB شارژ می‌شود. باتری این دو دستگاه می‌تواند تا 19.4 ساعت در مکالمه‌ها و بیش از 23 ساعت در حالت استندبای روشن بماند.

نوکیا 150

نوکیا 125 با قیمت 24 دلار در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود اما نوکیا 150 با قیمت 29 دلار در طیف رنگی متنوع‌تری (قرمز، فیروزه‌ای و مشکی) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299722/hmd-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-150-%d9%88-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-125-%d8%b1/


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تقریبا نزدیک به بیست سال است که نیروی هوایی آمریکا روی عملیات‌های ضدتروریستی در آسمان متمرکز شده است. حالا با تغییر تمرکز پنتاگون از جنگ‌های ضدتروریستی به جنگ‌های پیش‌دستانه، نیروی هوایی این کشور می‌خواهد با ساخت پهپادهای جنگی ارزان‌قیمت، سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته دشمن را با تعداد بیشتری جنگنده مورد حمله قرار دهد.

پهپاد بدون‌سرنشین Kratos XQ-58A Valkyrie قرار است در آینده نزدیک این ماموریت را بر عهده بگیرد. این پهپاد جنگنده، رادارگریز بوده و از طریق ارتباط رمزگذاری‌شده، مستقیما با جنگنده F-35 ارتباط برقرار خواهد کرد تا خلبان این جنگنده بتواند کنترل آن را به دست بگیرد. علی‌رغم همه این مزیت‌ها و قابلیت‌ها، آنچه که Kratos XQ-58A Valkyrie را برای پنتاگون جذاب می‌کند، هزینه پایین ساختش است و همین موضوع می‌تواند استراتژی جنگ هوایی آمریکا را تغییر دهد.

آمریکا هرچند از نظر تعداد جنگنده‌های نظامی، بزرگترین نیروی هوایی دنیا را دارد، اما اندازه این نیرو از زمان پایان جنگ جهانی دوم به‌شدت کوچک‌تر شده است. در آن زمان، نیروی هوایی آمریکا حدود ۳۰۰ هزار هواپیمای جنگی داشت، اما امروز تعداد آن به ۱۳۴۰۰ فروند در همه شاخه‌های نظامی رسیده است.

دلیل کاهش تعداد جگنده‌ها، پیشرفت مدوام در تکنولوژی‌ها بوده است که به‌طرز قابل‌توجهی قابلیت‌های جنگنده‌ها را افزایش داده و هزینه ساخت هر کدام از آن‌ها را بسیار بالا برده است. این پیشرفت‌های تکنولوژیک نه‌تنها منجر به توانمندتر شدن نیروی هوایی آمریکا شده، بلکه استراتژی جنگی این کشور را نیز به‌کلی تغییر داده است. اگر در جنگ جهانی دوم تعداد جنگنده‌ها اهمیت داشت، اکنون تکنولوژی حرف اول را می‌زند.

با این‌حال، به‌روز نگه داشتن این فناوری‌ها کار دشواری است. رقبای آمریکا مثل چین و روسیه هر روز در حال توسعه سامانه‌های دفاع هوایی خود هستند و بنابراین نیروی هوایی آمریکا نسبت به گذشته با دشواری‌های زیادتری در نبردهای هوایی روبه‌رو خواهد شد. با توجه به اینکه هزینه ساخت هر کدام از جنگنده‌های آمریکا چیزی بیش از ۸۰ میلیون دلار می‌شود، از دست دادن آن‌ها در نبردهای هوایی می‌تواند هزینه‌های بسیار سنگینی را برای نیروی هوایی این کشور در پی داشته باشد. به همین‌خاطر است که استراتژی نبرد هوایی آمریکا در آینده نزدیک ممکن است به جای اتکا به جنگنده‌های با تکنولوژی بالا و گران‌قیمت، به سمت استفاده از تعداد زیادی از هواپیماهای جنگی ارزان‌تر حرکت کند؛ و اینجاست که پهپاد Kratos XQ-58A Valkyrie می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

Valkyrie ظرفیت حمل حداقل دو بمب با قطر کوچک را خواهد داشت و می‌تواند با یک‌بار سوخت‌گیری تا بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را طی کند. اما موضوع جالب‌تر درباره این پهپاد بدون‌سرنشین، این است که وزارت دفاع آمریکا برنامه‌‌ای به نام برنامه سایبورگ (Skyborg) در دست اقدام دارد که اجازه خواهد داد Valkyrie از طریق ارتباط داده‌ای رمزگذاری‌شده، با جنگنده‌های F-35 و F-15EX ارتباط برقرار کند. در این ارتباطات، خلبان جنگنده‌ها کنترل پهباد را بر عهده خواهد گرفت و داده‌های آن را برای بررسی دریافت خواهد کرد.

این بدین معنی است که Valkyrie قادر خواهد بود به جای جنگنده سرنشین‌دار، با اهداف دشمن درگیر شود و حتی برای محافظت از این جگنده‌ها خودش را قربانی کند. ویل روپر (Will Roper)، پروفسور امنیت از نیروی هوایی آمریکا به Defense News گفت: ما می‌توانیم با استفاده از این‌گونه سیستم‌ها، جنگنده‌های دیگرمان را در امان نگاه داریم.

در حال حاضر، هواپیماهای جنگی برای تشخیص اهداف احتمالی دشمن متکی به سنسورهای خودشان هستند، اما با استفاده از برنامه سایبورگ، جنگنده بدون‌سرنشین برای شناسایی اهداف، جلوتر از جنگنده حرکت خواهد کرد و اطلاعات جمع‌آوری‌شده را برای خلبان خواهد فرستاد. این کار به جنگنده‌هایی مانند F-35 اجازه می‌دهد تا از فاصله دورتری با اهداف خود درگیر شوند یا به‌کلی از درگیر شدن با آن اجتناب کنند.

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از پرطرفدارترین میز های تحریر کودکان و نوجوانان است که با داشتن قابلیت تاشو و حمل راحت آن گزینش مناسبی برای کسان ویژه پسند میباشد. میز باکس دار فانتزی پسندیده کودکان با جنس ملامینه ساخته میشود که به انگیزه دارا بودن دو خاصیت خاص: ضد آب و ضد خش طرفداران زیادی دارد.رنگ ارکان در دو نوع نیکل-کروم و رنگ کوره‌ای میز تحریر باکس دار فانتزی ساخته میشود و این گونه رنگ ها مقاوم بوده و نمیریزد .لازم به ذکر است همگی لبه های میز باکس دار با نوارهایی از جنس pvc و بوسیله ی دستگاه های خودکار جدید با درجه حرارت ۲۰۰درجه پوشانده شده لغایت از گزند دیدگی و خش دار شدن لبه ها جلوگیری شود و زیبایی میز حفظ گردد.این میز در طرح های متنوع عرضه میگردد. می توانید گونه ها طرح های آن را از سرنوشت محصولات انتخاب کنید.

خرید اینترنتی میز تحریر فانتزی
برای خرید غیر حضوری و وقت تلف نکردن در فروشگاه ها، می‌توانید محصول خویش را از صفحه محصولات برگزیدن کنید و پیش از خرید با مشاورین ما در خصوص هر نوع میز و صندلی تماس بگیرید. برای دید شماره های ما روی گزینه تماس با ما کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه خرید میز تحریر فانتزی
برای اینکه کودکان شیطون و بازیگوشان معاصر را برای اتمام تکالیف پشت میز تحریر بنشانید باید محیطی و فضای ویژه ای را فراهم کنید که به چشم آنها جذاب و قشنگ به نظر بیاید و آنها را دلگرمی به مطالعه و اتمام تکالیف روزانه بکند. هنگامی که کودکان با وسایل جذاب می‌خواهند کارهایی که برایشان سخت است را انجام دهند، این کار را با آرامش گمان بهتری اتمام می‌دهند. یک ست میز تحریر فانتزی کودک شیک و قشنگ می تواند فرزند شما را مثل آهنربا به سمت خویش جذب کند لغایت بدون زحمت و اوقات تلخی پای آموزه و مشق خود بنشیند.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فرندز
کودکان به محیط اطراف خود شدیدا اهمیت می دهند و اگر فضایی که برای آنها در نظر گرفته شده به بی گمان کافی جذاب و همسان با خواسته هایشان نباشد و یا پیرامون شما پر از وسایل بی روح و رنگ باشد، تمایل آنها به انجام تکالیفی که شما به آنها می‌سپارید اغلب می‌شود و آن وقت شغل والدین مشکل و دشوار خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فناوری‌های رایج دستیار راننده‌ مانند سیستم‌های کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار انحراف از مسیر حرکت، وظیفه‌ی حفظ ایمنی سرنشینان خودرو را برعهده دارد؛ ولی تحقیقات جدید نشان می‌دهد این نوع سیستم‌ها موجب اختلال حواس‌پرتی رانندگی می‌شود؛ به‌ویژه در کسانی که درک بیشتری از نحوه‌ی عملکرد این نوع سیستم‌ها دارند.

به‌گزارش بنیاد AAA برای ایمنی ترافیک، رانندگانی که از هر دو سیستم حفظ ایمنی استفاده می‌کنند، بیشتر دچار حواس‌پرتی و اختلال حین رانندگی می‌شوند. آن‌ها با استفاده از تلفن‌همراهشان، سیستم‌های صوتی و دیگر سیستم‌های کنترلی خودرو را تنظیم می‌کنند که همین عامل موجب می‌شود تا به‌آسانی نگاهشان از مسیر جاده منحرف شود و وقتی به سیستم‌های پیشرفته‌ی دستیار راننده عادت کردند، از کسانی‌ که اولین‌بار از این نوع سیستم‌ها استفاده می‌کنند، بیشتر دچار خطا و اشتباه هنگام رانندگی می‌شوند. مؤلفان این مقاله می‌گویند: «این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بی‌اعتمادی به سیستم‌های رانندگی خودران باشد».

autonomous car

مؤسسه‌ی تکنولوژی حمل‌ونقل ویرجینیا با بررسی دو پژوهش قبلی به اطلاعاتی دست یافت. در یکی از پژوهش‌ها، محققان رانندگی ۳۰ نفر از کسانی را بررسی کرد که با خودرو خود رانندگی می‌کردند و برای به‌دست‌آوردن این اطلاعات تقریبا یک سال زحمت کشیدند. در پژوهشی دیگر، آن‌ها رانندگی ۱۲۰ شرکت‌کننده را یک ماه زیرنظر گرفتند. همه‌ی خودروها از سیستم کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار انحراف از مسیر حرکت برخوردار بودند. محققان همچنین خودروها را به دوربین و حسگرهایی مجهز کرده بودند که اطلاعات رانندگان و سایر داده‌ها را جمع‌آوری می‌کرد.

محققان دریافتند رانندگان گروه قبل که با خودروهای خود رانندگی می‌کردند، حین استفاده از سیستم‌های نیمه‌خودران تقریبا ۵۰ درصد در فعالیت‌های ثانویه و تقریبا ۸۰ درصد در عملکردهای دستی و بصری دچار بی‌تمرکزی و حواس‌پرتی شدند. آن‌ها همچنین به فعالیت‌های غیرمرتبط با رانندگی بیشتر و طولانی‌تری توجه می‌کردند و حواسشان کمتر به مسیر حرکت خودرو بود.

شرکت‌کنندگان گروه دیگر هنگام استفاده از سیستم‌های کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار انحراف از مسیر حرکت درمقایسه‌با زمان استفاده از سیستم‌های دستی تمرکز کمتری داشتند. بااین‌حال، هنگام فعال‌بودن هر دو سیستم، سرعت عمل رانندگانی که خودرو لیزینگی دریافت کرده و آموزش دیده بودند چگونه از این سیستم‌ها استفاده کنند، درمقایسه‌با آن دسته از رانندگانی اندکی بیشتر بود که از خودرو شخصی‌شان استفاده می‌کردند.

محققان بر این باورند افرادی که بیش‌از‌حد به توانایی‌های سیستم‌های خودران اطمینان می‌کنند، کسانی هستند که به عملکرد این سیستم آشناترند. محققان همچنین دریافتند گروهی که با خودروهای خودشان رانندگی می‌کردند، آموزش‌های مربوط به سیستم‌های حفظ ایمنی خودرو را مثل گروه دیگر یاد نگرفتند، با اینکه در ظاهر از نحوه‌ی عملکرد این سیستم‌ها پیش یا پس از خرید خودروشان اطلاع داشتند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348374/driver-assist-technologies-may-encourage-distracted-driving/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت‌های تایل و اینتل در حال تولید قابلیت ردیابی بلوتوثی در لپ‌تاپ‌های ویندوز هستند. تایل پیش‌از‌این برای ابزار مختلف مثل گوشی‌های هوشمند، ریموت، چمدان و... پلتفرم ردیاب بلوتوثی طراحی کرده بود که با نصب آن روی ابزار و ایجاد شبکه‌ای اختصاصی، کمک می‌کند هرگز وسایل خود را جایی گم نکنید. حالا این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است با به‌روزرسانی بعدی اینتل برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات و قطعات اصلی (OEM) در چند ماه آینده، ردیابی تایل را در مسیری قرار دهد که در لپ‌تاپ‌های بیشتری قرار گیرد.

پیش‌از‌این، تایل قطعات بلوتوثی کوچکی به بازار عرضه کرده بود که با نصب آن روی کیف‌پول یا هرچیز دیگری، افراد بتوانند با کمک اپلیکیشن نصب‌شده روی گوشی هوشمند خود آن‌ها را پیدا کنند.

شرکت تایل تاکنون قطعات ردیابی اختصاصی خود را به بازار کامپیوترهای شخصی رسانده است. در نمایشگاه CES 2020، شرکت HP اعلام کرد لپ‌تاپ Elite Dragonfly به سخت‌افزار ردیابی تایل به‌صورت یکپارچه مجهز است. هدف شرکت تایل از همکاری با اینتل، تنها گسترش فعالیت خود است تا بتواند این ویژگی را دراختیار تولیدکنندگان بیشتری قرار دهد.

شرکت تایل در بیانیه‌ی خود ادامه داد:

فناوری ردیابی تایل نخستین وسیله در بازار تولیدکنندگان قطعات کامپیوترهای شخصی است که برای پیدا‌کردن دستگاه‌های کاربران به آن‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین، لپ‌تاپ‌های آتی که اینتل پشتیبانی می‌کند، درصورت گم‌شدن به‌راحتی پیدا خواهند شد.

براساس ادعای شرکت تایل، این قطعه به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی اگر دستگاه در حالت Sleep نیز باشد، رهگیری‌شدنی می‌ماند. در توضیح چگونگی این فرایند، تایل روند فعالیت ردیابی را این‌چنین تشریح کرد: «با اینکه این ویژگی ازطریق بلوتوث میسر خواهد شد، دسترسی به آن به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی فیرم‌ویر و تنظیمات بایوس اجرا می‌شود». بنابراین، به استفاده از سخت‌افزار خاصی نیازی نیست تا روی سیستم اضافه شود. ناگفته نماند در لپ‌تاپ دراگون‌فلای اچ‌پی این امکان با نصب قطعه‌ی بلوتوث اختصاصی انجام شده بود.

احتمالا کاربران می‌توانند با اپلیکیشن تایل روی گوشی همراه خود لپ‌تاپ گمشده‌ی خود را ردیابی کنند؛ البته در نظر داشته باشید این امکان در محدوده‌ی قابل‌پشتیبانی بلوتوث کار می‌کند و درصورت خروج از محدوده‌ کارایی دقیقی ندارد. راهکار شرکت تایل برای جلوگیری از ناکارآمدی این قابلیت به‌‌دلیل محدودیت بلوتوث، استفاده از شبکه‌ای از بلوتوث‌های اطراف کاربران است تا با کمک آن شبکه‌ی زیرپوشش خود را گسترش دهد؛ درنتیجه ویژگی جدید ردیابی تایل روی لپ‌تاپ‌ها باعث می‌شود فراموش‌کردن محل لپ‌تاپ برای کاربران کمتر استرس ایجاد کند.

همچنین، اینتل به شرکت‌های سازنده‌ی تراشه‌های بلوتوث نظیر کوالکام، Dialog Semiconductor، سیلیکون لبز و توشیبا اعلام کرده است بررسی‌های لازم برای اجرای این طرح را انجام دهند و زیرساخت‌های ضروری را آماده کنند.

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

غیر فعال کردن زودگذر اکانت اینستاگرام – امروزه اینستاگرام یگانه ازفیلم آموزشی دیلیت اکانت موقت اینستاگراممحبوبترین شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به احصاییه می رود که کمتر کسی پیدا می شود که با این شبکه ی اجتماعی راز و شغل نداشته باشد. گرد از قابلیت های اینستاگرام Instagram غیرفعال کردن آن به چهره زودگذر است که اکانت شما به چهره موقت محو می شود و کسی نمی تواند آن را مشاهده کند لغایت زمانی که دوباره آن را پرکار کنید .این امر توسط اپلیکیشن اینستاگرام Instagram شدنی نیست و باید وارد سایت اینستا شوید لغایت بتوانید اکانت خود را غیر پرکار نمایید. در ضمن میتوانید از تعلیم های مانند امثال حذف اکانت اینستاگرام و ساخت اکانت اینستاگرم نیز دید کنید .

ابتدا وارد سایت https://www.instagram.com شوید و طبق عکس ها عمل کنید.
گزینه ی Log in را انتخاب کنید و بعد از وارد شدن نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت شوید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس گزارش‌های یکی از کارشناسان امنیت مجله‌ی فوربز، شیائومی اطلاعات وب‌گردی کاربران گوشی‌های این شرکت را جمع‌آوری کرده است که از مرورگر اختصاصی شیائومی استفاده می‌کردند. نکته‌ی جالب ماجرا این است که حتی در حالت جست‌وجوی ناشناس (Incoginto) و با استفاده از موتور جست‌وجوی مخفیانه‌ی DuckDuckGo نیز این اطلاعات ذخیره می‌شدند.

گابریل سرلیگ، کارشناس حوزه‌ی امنیت، گوشی شیائومی Redmi Note 8 دارد و به‌تازگی متوجه شده است گوشی‌اش اطلاعاتی تمام کارهایش را جمع‌آوری و به سرورهایی در روسیه و سنگاپور ارسال می‌کند؛ البته نام دامنه‌های مربوط به سرورها در بیجینگ میزبانی می‌شود. طبق بررسی‌ها، این اطلاعات عکس‌های از صفحه‌نمایش، وب‌سایت‌های بارگذاری‌شده، پوشه‌های بازشده، تنظیمات تغییرداده‌شده و آهنگ‌های پخش‌شده روی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را شامل می‌شود.

به‌گفته‌ی سرلیگ، داده‌ها با فرمت بسیار ضعیف base64 رمزنگاری شده و شکستن رمز داده‌ها و تبدیل آن‌ها به نوشته‌ی ساده (Plain Text) به تلاش زیادی نیاز نداشته است.

سرلیگ بررسی‌های خود را فراتر برده است و رام‌های گوشی‌های Mi 10 و ردمی K20 و Mi Mix 3 را نیز دانلود و نصب کرد تا بررسی کند. درنهایت، او در این رام‌ها نیز دقیقا آسیب‌پذیری امنیتی مشابه را پیدا کرد. همچنین، یکی دیگر از کارشناسان امنیتی به‌نام اندرو تیرنی رفتار مشکوک مشابهی را روی مرورگرهای Mi Browser Pro و Mint Browser گزارش کرده است.

شیائومی در جوابیه‌ای تمام ادعاهای فوربز را گمراه‌کننده و غیرحقیقی خوانده است. یکی از سخن‌گویان این شرکت چینی تأکید کرده است فعالیت‌های این شرکت با آیین‌نامه‌ها و قوانین محلی درباره‌ی حریم شخصی اطلاعات کاربران مطابقت کامل دارد. وی یادآور شده است داده‌های جمع‌آوری‌شده از مرورگرهای کاربران به‌صورت ناشناس ذخیره می‌شود. همچنین، در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل این کار، توضیح داده است شرکت تلاش می‌کند با بررسی این داده‌ها تجربه‌ی کاربری مشتریان را بهبود ببخشد و این امر مغایرتی با استانداردهای حرفه‌ای ندارد و مهم‌تر از همه اینکه داده‌های موجود امکان ردیابی کاربران را نخواهد داد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/5/3/348148/report-xiaomi-collect-browsing-data-from-users/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از مدت‌ها پیش، شایعه‌هایی منتسب ‌به جدیدترین مدل لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار سری مک‌بوک پرو منتشر شده که بر اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن متمرکز بوده است. به‌نظر می‌رسد مک‌بوک پرو جدید قرار است حافظه‌ ذخیره‌سازی درخورتوجهی و نیز حافظه‌ی رم بیشتری از نسل قبل داشته باشد. برخی از رسانه‌ها از احتمال معرفی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۰ اپل (Apple MacBook Pro 13 2020) در آینده‌ای نزدیک سخن گفته‌اند و حتی برخی معتقدند اپل قصد دارد این لپ‌تاپ را در ماه جاری میلادی معرفی کند. 

شایعه‌های اخیر بیشتر به صفحه‌نمایش دستگاه مربوط می‌شود؛ جایی که به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد لپ‌تاپ جدیدش را به نمایشگر ۱۴ اینچی مجهز کند. با‌این‌حال، در لپ‌تاپ اپل مک‌بوک پرو ۲۰۲۰ تغییرات دیگری نیز اعمال خواهد شد. یکی از افشاگران شناخته‌شده با نام کاربری Rogame اواخر هفته‌ی گذشته در توییتر مدعی شد اپل قصد دارد کانفیگی ویژه از مک‌بوک پرو جدید را با پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای نسل‌دهمی ۲۸ وات Core i7-1068NG7 اینتل همراه کند. این پردازنده فرکانس پردازشی پایه‌ی ۲/۳ گیگاهرتز دارد و فرکانسش در حالت بوست به ۴/۱ گیگاهرتز می‌رسد. براساس گفته‌های این افشاگر، کانفیگ یادشده‌ی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ قرار است به چهار ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشد.

حساب کاربری Rogame پیش‌تر در فوریه‌ی امسال، مدعی شده بود اپل آزمایش‌های ویژه‌ی خود را روی لپ‌تاپی با پردازنده‌ی Core i7-1068NG7 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و دو ترابایت حافظه‌ی SSD آغاز کرده است. همچنین در آن زمان، این افشاگر اسکرین‌شات منتسب‌ به مشخصات فنی مک‌بوک پرو را فاش کرده بود. بدون ‌شک، مهم‌ترین نکته درباره‌ی اطلاعات فاش‌شده به پردازنده‌ی i7-1068NG7 اینتل مربوط می‌شود. Core i7-1068NG7 یکی از پردازنده‌های نسل‌دهمی خانواده‌ی آیس‌لیک (Ice Lake) به‌شمار می‌آید که هنوز رسما معرفی نشده است. پیش‌تر در مدل جدید مک‌بوک ایر که اسفند سال گذشته معرفی شد، یکی از پردازنده‌های نسل‌دهمی سری آیس‌لیک اینتل را شاهد بودیم.

Rogame در توییت جدیدش می‌نویسد:

اپل به‌تازگی کانفیگ جدیدی از مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ را آزمایش کرده است. این کانفیگ پردازنده‌ی i7-1068NG7 با فرکانس پردازشی پایه‌ی ۲/۳ گیگاهرتز و فرکانس پردازشی بوست ۴/۱ گیگاهرتز دارد. به‌علاوه، از چهار ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. 

 

جدیدترین مدل از مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ اپل در‌حال‌حاضر حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. افزایش حافظه‌ی رم به ۳۲ گیگابایت می‌تواند تأثیری چشمگیر بر عملکرد جدیدترین مدل لپ‌تاپ ۱۳ اینچ سری مک‌بوک پرو بگذارد. ارائه‌ی این میزان حافظه‌ی رم در لپ‌تاپی ۱۳ اینچی اتفاق بسیار مثبتی است و پیش‌تر در بین مک‌بوک پروهای ۱۳ اینچ سابقه نداشته. اپل امروزه مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ خود را با حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم دردسترس قرار می‌دهد.

نکات مثبت مربوط ‌به مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ جدید، تنها به حافظه‌ی رم محدود نمی‌شوند. بدون شک قرارگرفتن چهار ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن هم از نوع SSD، می‌تواند موضوع مهم برای کاربران مدل ۱۳ اینچ مک‌بوک پرو باشد. البته اگر این اتفاق رخ دهد، نخستین‌باری نخواهد بود که در بین لپ‌تاپ‌های اپل چهار ترابایت حافظه‌ی SSD به‌کار می‌رود؛ زیرا اهالی کوپرتینو پیش‌تر مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ را با دو یا چهار یا هشت ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD روانه‌ی بازار کرده‌اند. 

Rogame پیش‌تر در توییتی گفته بود:

مقایسه‌ی بنچمارک مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۰ با جدیدترین مدل معرفی‌شده از این لپ‌تاپ (مدل سال ۲۰۱۹) نشان می‌دهد لپ‌تاپ پرچم‌دار جدید اپل درزمینه‌ی قدرت پردازش عادی ۱۲ درصد و درزمینه‌ی قدرت پردازش گرافیکی ۲۹ درصد عملکردی بهتر از خود نشان می‌دهد. نسل فعلی لپ‌تاپ‌های سری مک‌بوک پرو همچنان از پردازنده‌ی نسل‌هشتمی اینتل استفاده می‌کند. 

 

 منبع:
https://www.zoomit.ir/2020/5/3/348152/apple-macbook-pro-13-2020-4tb-ssd-32gb-ram-mini-led-display/


:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()