چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم
نوشته شده توسط : ساحل

بهینه سازی پیج اینستاگرام
امروزه، بسیاری از کاربران از پیج اینستاگرام برای بازاریابی دیجیتالی بهره برده و از این طریق محصول و یا خدمات خود را به دیگران معرفی می کنند. بنابراین، این افراد باید با بهینه سازی پیج اینستاگرام آشنایی پیدا کرده چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم و تنظیمات پیج شان را به گونه ای متفاوت انجام دهند. این افراد باید به منظور ارتقا و بهبود صفحه اینستاگرام خود اقدامات زیر را انجام دهند :
• پروفایل اینستاگرام باید روی public تنظیم شود به این معنا که، همه افراد و کاربران جدید و قدیم بتوانند پروفابل مورد نظر را مشاهده کنند.
• کاربران باید در بخش بیوی پیج، از کلمات خاص و کلیدی که مخصوص آنها و کسب و کارشان است استفاده کنند.
• کاربران میتوانند مهمترین کلمه مرتبط با کسب و کارشان را در کنار نامی که برای اینستا گرام خود انتخاب می کنند، قرار دهند.
• لینک دادن پست های اینستا گرام در سایت های دیگر موجب می شود تا دیگر کاربران نیز با خود پیج و خدمات و محصولات آن پیج خاص آشنا شوند.
• توضیحات و کپشنی که برای عکس ها نوشته می شود از اهمیت خاصی برخوردار بوده و غالبا در صفحه نمایش موتورهای جستجو نشان داده می شود. بهتر است، توضیحات مهم عکس در ابتدای جمله و با استفاده از کلمات مناسب و گویا و واضح نوشته شود.

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل
معرفی پیج اینستاگرام به گوگل یکی از شیوه هایی که با استفاده از آن میتوان یک پیج اینستا گرام خاص را مشهور کرد. گاهی اوقات، برخی از پیج ها به صورت لینک و یا در بخش نظرات یک سایت به صورت رایگان معرفی میشوند با این حال این روش آنچنان بر محبوبیت و تعداد فالوورهای پیج اضافه نمی کند.
اما، در صورتی که این پیج ها در فروشگاه های اینستاگرامی، در قالب آگهی و در پیج هایی با رنک بالا معرفی و تبلیغ شوند، رتبه گوگل آنها به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، ساخت سایت برای پیج های تجاری میتواند بر تعداد بازدید کنندگان آنها اضافه کرده و در نتیجه کسب و کار آنها را رونق دهد.
در مرحله بعد، این سایت باید در جستجو گرها و در بخش ثبت سایت پیج اینستاگرام در گوگل به ثبت برسد. علاوه بر این، صاحبان این پیج ها باید لینک صفحه اختصاصی اینستا رام را به گوگل معرفی کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند از خدمات پیج بهره ببرند.

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم
به طور معمول، هدف همه صاحبان پیج اینستا گرام، اعم از هنرمند، کار آفرین و ....، این است که در پیج اینستا گرام اول باشند و هنر و محصول و حاصل تلاش های آنها دیده شود. اما این افراد در صورتی میتوانند به هدف خود دست یابند که در پیج خود تغییراتی را اعمال کرده و به دیده شدن خود کمک کنند.
منظور از اول بودن در پیج اینستاگرام این است که اگر کاربری نام پیج ما را در اکسپلور اینستا گرام تایپ کرد، نام پیج ما در راس همه پیج ها باشد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: