انتشار نیم تگ اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

نیم تگ اینستاگرام خویش را کجا منتشر کنیم؟
اول مقاله گفتیم که مهم‌ترین تاثیر به کارگیری نیمه تگ انتشار نیم تگ اینستاگرام بر روی افزایش فالور و زودتر رسیدن کاربر به صفحه اینستاگرام ما است.

اگر نیمه تگ را در جای حقیقت منتشر نکنیم ممکن است کارایی آن را بر روی جذب مخاطب نبینیم

نیم تگ را می‌شود در فروشگاه‌ها منتشر کرد:
نیم تگ اینستاگرام را می‌شود هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم در فروشگاه‌های حضوری منتشر کرد.

اگر فروشگاه شما آنلاین است باید نصف تگ صفحه کسب و کار خویش را در گوشه‌ای از سایتتان نماش بدهید. برای این شغل باید یک بنر طراحی کنید و در صفحه وبسایت خویش پیمان دهید.

در فروشگاه‌های حضوری هم می‌توانید نیم تگ خود را روی پوستر یا بیلبورد تبلیغاتی تقریبا محل ورود به فروشگاه پیمان دهید و یا روی برگه محصولات یا بروشور تبلیغاتی محصولات خود به نمایش بگذارید.

نمایش نصف تگ در فضای مجازی
شما می‌توانید از خویش اینستاگرام برای تبلیغ نیم تگ استفاده کنید، با اینکه اینستاگرام مکانی ویژه را برای تبلیغ نصف تگ‌ها در نظر نگرفته است، ولی شما می‌توانید نصف تگ خویش را در استوری منتشر کنید و آن‌را در تقدیر هایلایت‌ها قرار دهید.

حتی می‌توانید از کاربرها سایر نیز بخواهید که نیمه تگ شما را منتشر کنند و یا از افرادی که پیگیری کننده‌های زیادی دارند (اینفلوئنسرها) بخواهید که نیم تگ شما را تبلیغ کنند الی با استفاده از این گذرگاه فالورهای شما زیاد شوند.

اگر در سایر شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و یا توییتر و تلگرام عضو هستید می‌توانید از این فضاها هم برای جذب فالور با نصف تگ به صفحه خود کمک کنید.

نمایش نصف تگ اینستاگرام در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، رویدادها و کارگاه‌ها
اگر متعلق به تقسیم کسب و کارهایی هستید که حضور فعالی در همایش‌ها و رویدادها دارند می‌توانید از این فرصت برای انتشار نصف تگ کاربرد کنید. در این نمایشگاه‌ها، کسب و کارها فرصت زیادی برای شناساندن خویش به بیننده دارند و توجه افراد خیلی زود به برندهای مختلف جذب می‌شود.

مثلا اگر شما غرفه‌ای در یک نمایشگاه دارید باید در کناره بنر غرفه خود اطلاعات صفحه اینستاگرام و نیمه تگ خویش را چاپ کنید و از افرادی که از غرفه شما بازدید می‌کنند بخواهید تا qr code شما را اسکن کنند. به این ترتیب هم فالورهای شما بسیار می‌شود و به تبع آن فروش شما بالا می‌رود.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: