نوشته شده توسط : ساحل

بیلینک GT-King Pro مدل بهبودیافته‌ی GT-King و یکی از کامل‌ترین و قدرتمندترین اندروید باکس‌های ساخته‌شده تا به امروز محسوب می‌شود. با زومیت در بررسی این اندروید باکس همراه شوید.

معمولا به اندروید باکس‌ها به چشم محصولاتی ارزان و رده‌پایین نگاه می‌کنیم که تجربه‌ای کند و فراموش‌شدنی را از اندروید به تلویزیون‌ها اضافه می‌کنند. اکثر اندروید باکس‌های موجود در بازار قدرت پردازشی کم و قابلیت‌های محدودی دارند؛ بنابراین فقط زمانی سراغ آن‌ها می‌رویم که بخواهیم از اپلیکیشن‌های استریم فیلم در تلویزیون استفاده کنیم یا به مرور اینترنت بپردازیم.

رویکرد Beelink به دستگاه‌های اندروید باکس کاملا متفاوت است؛ این شرکت اعتقاد دارد اندروید باکس نباید دستگاهی ارزان، بی‌کیفیت و ضعیف با کاربردی اندک باشد. بی‌لینک که به‌طور تخصصی انواع کامپیوترهای کوچک و اندروید باکس را تولید می‌کند، باور دارد که اندروید باکس می‌تواند به جذابیت گوشی‌های هوشمند باشد و نقش یک دستگاه همه‌کاره را بازی کند؛ بدین‌ترتیب که علاوه‌بر پایگاه استریم انواع فیلم و موسیقی و ارائه‌ی تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از گشت‌وگذار در اینترنت، حتی بتوان گهگاه بازی‌های اندرویدی را نیز روی آن تجربه کرد.

نمای جلو اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

پیش‌تر، در زومیت میزبان اندروید باکس GT-King شرکت بی‌لینک بودیم. در بررسی GT-King متوجه شدیم که این مدل یکی از برترین اندروید باکس‌های ساخته‌شده تا‌کنون محسوب می‌شود. برگ برنده‌ی GT-King، پردازنده‌ی قدرتمند و کنترل از راه دور کارآمدش بود که آن را یک سر و گردن بالاتر از دیگر اندروید باکس‌های بازار قرار می‌داد. GT-King از نظر قیمت هم چند پله گران‌تر از اندروید باکس‌های دیگر موجود در بازار است، ولی با پرداخت چنین هزینه‌ای، یک اندروید باکس همه‌فن‌حریف خواهید داشت.

مقاله مرتبط:

اکنون در زومیت میزبان مدل لوکس‌تر، پیشرفته‌تر و البته گران‌تر GT-King موسوم به GT-King Pro هستیم؛ مدلی که از همه نظر به GT-King برتری دارد و براساس ادعای سازنده، به لطف تراشه‌ی S922X-H، لقب سریع‌ترین اندروید باکس بازار را یدک می‌کشد. با زومیت در بررسی Beelink GT-King Pro همراه شوید. اندرویدباکس Beelink GT-King Pro از سوی فروشگاه لیمر برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

طراحی، کیفیت ساخت و درگاه‌ها

بی‌لینک GT-King Pro جعبه‌ای مشکی و زیبا دارد که همان ابتدا نشان می‌دهد با دستگاهی رده‌بالا و لوکس طرف هستیم. در پشت جعبه، فهرست کامل مشخصات فنی دستگاه نوشته شده است. وقتی جعبه را باز می‌کنید، اندروید باکس آبی‌رنگ و تمام فلزی نخستین موردی خواهد بود که می‌بینید؛ دستگاهی که لوگوی جمجمه‌ی سری King روی آن به‌چشم می‌خورد. در مورد طراحی و کیفیت ساخت دستگاه در ادامه توضیح می‌دهیم؛ بنابراین فعلا خود دستگاه را کنار می‌گذاریم.

نمای جلوی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

زیر دستگاه، دفترچه‌‌راهنمای ۶ زبانه‌ای قرار دارد که البته خبری از زبان فارسی در آن نیست. زیر دفترچه هم آداپتور برق در کنار کابل HDMI، کنترل از راه دور با دانگل USB و کارت حافظه‌ی ۸ گیگابایتی قرار دارند. این کارت حافظه از سیستم‌عامل دوم دستگاه میزبانی می‌کند که راهنمای استفاده از آن هم در جعبه وجود دارد. سیستم‌عامل دوم GT-King Pro که CoreELEC نام دارد، در حقیقت یک پخش‌کننده چند‌رسانه‌ای بر مبنای لینکوس است؛ درصورتی‌که بخواهید از تمام قدرت GT-King Pro فقط برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کنید و نیازی به امکانات و قابلیت‌های اندروید ندارید، CoreELEC عملکرد بهتری خواهد داشت.

یکی از تفاوت‌های اصلی GT-King و GT-King Pro به بدنه‌ی دستگاه و مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت آن‌ها برمی‌گردد. برخلاف بدنه‌ی پلاستیکی GT-King، مدل Pro کاملا از جنس آلومینیوم و به رنگ آبی است. بدنه‌ی خوش‌ساخت GT-King Pro به‌لطف لبه‌های تراش‌خورده‌اش، جلوه‌ی جذابی نیز دارد. روی دستگاه، لوگوی جمجمه‌ای مربوط به محصولات سری King به‌چشم می‌خورد و زیر دستگاه نیز دو نوار لاستیکی وجود دارد که از سُر خوردن آن روی سطوح مختلف جلوگیری می‌کند.

نمای پشت و پورت های اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
پورت های اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
پورت USB 3.0 اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
شعار Beelink روی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

دورتادور GT-King Pro پر از درگاه است؛ پشت دستگاه از خروجی صوتی ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه شبکه LAN با پشتیبانی از پهنای باند یک گیگابیت‌برثانیه، خروجی HDMI 2.1 با پشتیبانی از محتوای  با پشتیبانی از محتوای 4K HDR با نرخ بالغ‌بر ۷۵ فریم‌برثانیه، پورت R232 DB9 (درگاه سریالی قدیمی که برای برنامه‌نویسی مستقیم در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد)، ورودی برق و کلید روشن/خاموش میزبانی می‌کند.

در سمت چپ و سمت راست GT-King Pro، درمجموع ۳ درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 OTG (برای اتصال مواردی همچون فلش‌دیسک یا کیبورد و ماوس)، دریچه‌های مربوط به سیستم خنک‌کننده و درگاه کارت حافظه‌ی SD قرار گرفته‌اند؛ البته یکی از پورت‌های USB همیشه توسط دانگل کنترل از راه دور اشغال می‌شود. روی شیشه‌‌ی مشکی جلویی، شعار «به زندگی شگفت‌انگیز متصل شوید» و چراغ LED نشانگر وضعیت دستگاه به‌چشم می‌خورد.

کنترل از راه دور اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

ریموت‌کنترل GT-King Pro دقیقا همانی است که در جعبه GT-King هم دیده بودیم. این کنترل کیفیت و ارگونومی بسیار خوبی دارد و مزیت اصلی آن را می‌توان پشتیبانی از فرمان‌های حرکتی و صوتی دانست که از مورد دوم می‌توان برای فراخوانی گوگل اسیستنت استفاده کرد؛ البته ماهیت سیستم‌عامل اندروید به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از انواع کنترل‌های موجود در بازار استفاده کنید. حتی می‌توانید به GT-King Pro کیبورد و ماوس هم وصل کنید تا به راحت‌ترین شکل ممکن از اندروید باکس خود در تعامل باشید.

عملکرد سخت‌افزاری

بی‌لینک ادعا می‌کند که GT-King Pro سریع‌ترین اندروید باکس جهان است. ادعای بزرگی که در پشت آن سخت‌افزاری قدرتمندی قرار دارد. این دستگاه از چهار گیگابایت رم بهینه‌ و سریع LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که از مورد دوم، حدود ۵۰ گیگابایت در اختیارتان قرار دارد. تراشه‌ی دستگاه که مهم‌ترین فاکتور تبلیغاتی آن هم محسوب می‌شود، جدیدترین مدل شرکت Amlogic با نام S922X-H است که ۶ هسته‌ی پردازشی متشکل از دو هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس حداکثر ۱٫۸ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس حداکثر ۲٫۲ گیگاهرتز را به‌عنوان CPU‌ استفاده می‌کند؛ از سوی دیگر ماژول Mail-G52 MP6 هم وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد.

پخش فیلم جوکر با اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

مهم‌ترین وظیفه‌ی هر اندروید باکسی، پخش انواع فیلم است؛ چه آن‌هایی که از سایت‌های مختلف دانلود کرده‌اید، چه آن‌هایی که با نرم‌افزار موردعلاقه‌تان استریم می‌کنید. GT-King Pro هم مثل GT-King از تمام فرمت‌های رایج پخش فیلم مثل DAT،MPEG ،MPG ،TS ،VOB ،ISO ،AVI MP4 ،MOV ،3GP ،FLV ،MKV ،MTS M4V ،WMV و RMB پشتیبانی می‌کند. همه رزولوشن‌هایی هم که تست کردیم تا حداکثر وضوح 4K HDR با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا شد؛ البته اندروید خالص به‌صورت پیش‌فرض، اپلیکیشن جذابی برای پخش ویدیو ندارد و توصیه می‌کنیم که یکی از اپلیکیشن‌های محبوب مثل VLC Player یا Kodi استفاده کنید.

بی‌شک تجربه‌ی صوتی فراگیر و متفاوت جزو ویژگی‌های کلیدی GT-King Pro به‌حساب می‌آید. پردازنده‌ی S922X-H تمام تائیدیه‌‌های Dolby، AC3 و DTS را دارد و می‌توانید از صدای ۵٫۱ کاناله دالبی و سیستم‌های سینمای خانگی ۷٫۱ کاناله با کابل HDMI بهره ببرید. بی‌لینک می‌گوید به‌لطف تراشه‌های ESS DAC-ES9018 و RICORE RT6862 اندروید‌باکس GT-King Pro میزان نشت سیگنال بین کانال‌ها راست و چپ صدا را به حداقل می‌رساند، استفاده از اسپیکرها و هدفون‌های با امپدانس بالا (۶۰۰ اهم) را ممکن می‌‌کند و دسترسی به صدای Lossless بدون افت کیفیت، با وفاداری به صدای اوریجینال را فراهم می‌آورد.

اجرای Call of Duty با اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

در بنچمارک AnTuTu نسخه هشتم، GT-King Pro توانست امتیاز ۱۲۵ هزار را کسب کند؛ درحالی‌که مدل GT-King امتیازی معادل ۱۱۰ هزار را کسب کرده بود؛ بنابراین همه تست‌هایی را که در بررسی GT-King انجام داده بودیم، در GT-King Pro به شکلی بهتر اجرا شد. می‌توانیم بگوییم که GT-King Pro سریع‌ترین اندروید باکسی است که تا به امروز در زومیت بررسی کرده‌ایم. وجود اندروید خالص و نبود اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اضافی کمک می‌کند تا عملکرد دستگاه سریع و روان باشد.

برای بررسی عملکرد روان و بدون مشکل پخش‌کننده، ویدیوهای زیر را در GT-King Pro پخش کردیم:

  • ویدئو 4K HDR با نرخ بیت‌ریت ۷۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ۵۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ۱۹ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD با با کدک MPEG 4 و نرخ بیت‌ریت ۱۸ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD، با کدک 265 و نرخ بیت‌ریت ۱۱ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD با کدک 264 و نرخ بیت‌ریت ۸ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD با کدک 264 و نرخ بیت‌ریت ۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه

GT-King Pro ویدئوهای VP9 را در اپلیکیشن YouTube TV به‌راحتی با وضوح 4K پخش می‌کند؛ اما در خود YouTube عملکرد آن به وضوح 1080p محدود می‌شود. از سوی دیگر، پخش ویدئو در سرویس‌‌های استریم نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو نیز با وضوح بالغ‌بر 540p صورت می‌گیرد؛ موضوعی که شاید برای کاربران انگشت‌شمار این دو سرویس در ایران آزاردهنده باشد.

از نظر اجرای بازی‌های موبایل، عناوین محبوبی مثل پاب‌جی، فورتنایت و Need for Speed No Limits به‌راحتی نصب و به روانی اجرا شدند؛ اما بازی‌های دیگری مثل آسفالت ۹ و Call of Duty Mobile به درستی اجرا نشدند. اگر قرار است GT-King Pro نقش یک کنسول بازی اندرویدی را در خانه شما ایفا کند، باید یک دسته‌ی بازی هم برای آن بخرید؛ چراکه بازی کردن با کنترل از راه فقط در یک سری از بازی‌ها امکان پذیر است.

دسته بازی iPega متصل به اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

دسته‌های زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید به اندروید باکس GT-King Pro متصل کنید. برای این بررسی ما از دسته‌ی بازی PG-9118 Golden Warrior شرکت Ipega استفاده کردیم که یکی از مطرح‌ترین دسته‌های بازی موجود در بازار است. دستگاه بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی، دسته‌ی بازی را شناسایی کرد؛ البته برای شخصی‌سازی کلیدهای دسته در بازی‌ها باید از اپلیکیشن‌هایی مثل Auto Clicker استفاده کنید.

مورد بعدی این‌که بدنه تمام فلزی GT-King Pro کمک می‌کند تا گرمای تولیدشده توسط قطعات دستگاه به‌سرعت به بیرون منتقل شوند و قطعات داخلی بیش‌ازحد داغ نشوند؛ بنابراین مشکلی از نظر افت عملکرد پردازنده به واسطه گرم‌شدن بیش از حد دستگاه را تجربه نخواهید کرد.

سیستم عامل و رابط کاری

حتما می‌دانید که چند سال پیش، گوگل نسخه‌های مختلفی از سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه‌های متفاوت ارائه کرد؛ برای مثال، نسخه Android Wear برای گجت‌های پوشیدنی مثل ساعت‌های هوشمند عرضه و Android Auto هم برای خودروها معرفی شد. نسخه‌ی ویژه‌ای هم از این سیستم‌عامل برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی شد که Android TV نام دارد. هدف اندروید تی‌وی این بود که بتواند تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های هوشمند را به صفحات بزرگ‌ تلویزیون‌ها بیاورد تا به جای لمس نمایشگر، با کنترل از راه دور آن را کنترل کنید.

رابط کاربری اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

متأسفانه اکثر تولیدکنندگان مطرح تلویزیون از جمله سامسونگ و ال‌جی، قید اندروید تی‌وی را زدند و همچنان از سیستم‌های عامل انحصاری خودشان استفاده کردند. فقط تعدادی از شرکت‌های مطرح مثل سونی و شیائومی بودند که اندروید تی‌وی را برای تلویزیون‌های هوشمندشان انتخاب کردند. استقبال ضعیف تولیدکنندگان از اندروید تی‌وی باعث شد تا نتواند به خوبی اندروید معمولی رشد کند. در حال حاضر، اپلیکیشن‌های کمی برای اندروید تی‌وی وجود دارد و جالب است بدانید که حتی مرورگر کروم هم در فروشگاه پلی استور اندروید تی‌وی وجود ندارد.

در نتیجه اگر می‌خواهید بهترین تجربه از اندروید را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون تجربه کنید،  باید به سراغ اندروید باکس‌هایی بروید که از اندروید معمولی استفاده می‌کنند؛ یعنی دقیقا همان نسخه‌ای که روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد. بی‌لینک GT-King Pro یکی از همین مدل‌ها به‌شمار می‌آید که از اندروید ۹ استفاده می‌کند و می‌توانید هر برنامه‌ای را که روی گوشی خود نصب کرده‌اید، روی این دستگاه هم نصب کنید؛ البته به‌دلیل بهره‌گیری GT-King Pro از نسخه‌ی ۳۲ بیتی اندروید ۹، شاید برخی از اپ‌ها روی آن نصب یا به‌درستی اجرا نشوند.

سایت زومیت روی اندروید باکس GT King Pro

در نظر داشته باشید که استفاده از نسخه‌ی اصلی اندروید به‌معنای رفع همه محدودیت و مشکلات موجود نیست؛ چراکه بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی برای استفاده در تلویزیون‌ها بهینه نشده‌اند و کاربران با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد. ازجمله این مشکلات ناسازگاری با نسبت تصویر ۱۶:۹ و نبود تجربه مناسب در استفاده از ریموت کنترل تلویزیون است. بدین‌ترتیب عملا امکان بهره بردن از بسیاری از اپلیکیشن‌ها در دسترس نخواهد بود و تجربه کاربری بد آن‌ها در تلویزیون، باعث شود تا عطای آن‌ها را به لقایشان ببخشید.

اگر هنگام دانلود اپلیکیشن‌های مختلف، نسخه مخصوص اندروید تی‌وی آن‌ها هم موجود بود، حتما آن نسخه را دانلود کنید؛ چراکه این نسخه‌ها معمولا طوری طراحی می‌شوند که بتوانید از آن‌ها با کنترل از راه دور استفاده کنید. برای نمونه، اپلیکیشن‌های استریم فیلم و سریال ایرانی مثل نماوا و فیلیمو، هم نسخه مخصوص اندروید تی‌وی دارند و هم نسخه مخصوص اندروید معمولی که بهتر است نسخه مخصوص اندروید تی‌وی را دانلود و نصب کنید.

صفحه هوم رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro
منوی اپ‌های رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro

بی‌لینک با رابط کاربری اختصاصی خود سعی دارد تا تجربه‌ی کاربری در تلویزیون‌ها را بهتر و گشت‌وگذار در محیط رابط کاربری را ساده‌تر کند؛ با وارد شدن به بخش تنظیمات یا همان Settings و انتخاب گزینه Droid Settings می‌توانید بخش‌های مختلف دستگاه مثل رزولوشن خروجی، تنظیمات HDR، نوع خروجی صدا و تنظیمات CEC مربوط به درگاه HDMI را کنترل کنید. در فهرست اپلیکیشن‌ها با تعداد کمی اپلیکیشن پیش‌فرض مثل کروم، فایل منیجر و گوگل پلی استور مواجه می‌شوید. پشتیبانی از زبان فارسی در منوها، یکی دیگر از مزایای رابط کاربری بی‌لینک به‌حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که اگر ظاهر استاندارد رابط کاربری را نمی‌پسندید، می‌توانید از همه لانچرهای دیگر مثل ATV یا Nova استفاده کنید.

منوی تنظیمات رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro
صفحه About Device رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro

به لطف چهار گیگابایت رم، GT-King Pro توانایی زیادی در اجرای چند برنامه به‌صورت همزمان دارد. در تست‌های زومیت، پس از اجرای چند اپلیکیشن، شاهد فعال بودن آن‌ها در پس‌زمینه بودیم و دستگاه اقدام به اجرای مجدد هیچ‌کدام نکرد. با دو بار فشردن دکمه هوم در کنترل می‌توانید فهرست اپلیکیشن‌های اخیر را مشاهده کرده و بین آن‌ها سوئیچ کنید. همچنین برای بستن سریع همه اپلیکیشن‌های باز می‌توانید دایره سبزرنگی را که درصد اشغال رم را نمایش می‌دهد انتخاب کنید.

امکانات و قابلیت‌ها

صرف‌نظر از اینکه GT-King Pro پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای همه‌فن‌حریفی محسوب می‌شود، امکاناتی ویژه‌ای هم دارد که آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش قرار می‌دهد. برای مثال این دستگاه می‌تواند اینترنتی را که از درگاه شبکه LAN دریافت می‌کند، به‌صورت HotSpot در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهد.

یکی از قابلیت‌های به‌شدت جذاب GT-King Pro امکان استفاده از هارددیسک‌های اکسترنال به‌جای کارت حافظه برای افزایش حافظه داخلی دستگاه است؛ البته برای این کار باید هارد اکسترنال به فرمت موردنظر اندروید باکس تبدیل شود. در نظر داشته باشید که GT-King Pro برای این کار از هاردهای اکسترنال با ظرفیت حداکثر دو ترابایت پشتیبانی می‌کند؛ یعنی می‌توانید حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی دستگاه را تا دو ترابایت دیگر افزایش دهید.

به‌کمک اندروید باکس GT-King Pro می‌توانید به‌راحتی محتوای گوشی‌تان را روی نمایشگر تماشا کنید؛ صرفا باید اپلیکیشن AirScreen را روی گوشی‌تان نصب کنید. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده است و به شما امکان می‌دهد که حتی محتوای گوشی‌های آیفون را روی تلویزیون خود تماشا کنید.

جمع‌بندی

بدون شک در بین تمام اندروید باکس‌هایی که تا به امروز در زومیت بررسی کرده‌ایم، GT-King Pro کامل‌ترینِ آن‌ها به‌حساب می‌آید. این مدل در مقایسه با سایر اندروید باکس‌های بازار قیمت به‌مراتب بیشتری دارد، ولی امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در کمتر اندروید باکسی می‌توانید پیدا کنید. شاید بتوانیم بارزترین ویژگی‌های GT-King Pro را قدرت پردازشی زیاد، تجربه‌ی صوتی فراگیر ۷٫۱ کاناله و کنترل از راه دور فوق‌العاده‌ی آن بدانیم. با وجود تراشه‌ی قدرتمند S922X-H، عموم فرمت‌های ویدیویی و صوتی به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی پخش می‌شوند.

وب سایت زومیت روی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

GT-King Pro یک پایگاه چندرسانه‌ای همه‌کاره است. این دستگاه به جای اندروید تی‌وی از نسخه‌ی معمولی اندروید استفاده می‌کند و مثل یک گوشی اندرویدی، می‌توانید اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور را روی آن نصب کنید. همچنین امکان استفاده از هارد اکسترنال تا سقف ۲ ترابایت نیز به‌عنوان حافظه‌ی داخلی وجود دارد. از طرف دیگر می‌توانید یک دسته بی‌سیم به آن متصل کنید و بازی‌های محبوب اندرویدی مثل پابجی و فورتنایت را به‌راحتی روی آن اجرا کنید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/review/364020-beelink-gt-king-pro-android-box-review/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیشینگ یک جور حمله امنیتی به کمک مهندسی اجتماعی است که سعی می‌کند با فریب اهدافش، آن‌ها را به افشای اطلاعات ارزشمند یا حساس ترغیب کند. در جریان این حملات که گاهی «کلاه‌برداری فیشینگ» نامیده می‌شوند، مهاجمین اطلاعات لاگین کاربران، اطلاعات مالی (مانند حساب‌های بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری) و خلاصه هرچیزی که می‌تواند ارزش بالقوه داشته باشد را هدف قرار می‌دهند.

سازمان‌های بزرگ برای مدتی طولانی در خطر حملات فیشینگ بوده‌اند و علل این موضوع را می‌توان در ابعادشان و همینطور فرصت‌های بی‌‌شماری که در اختیار هکرها قرار می‌گیرد تا رخنه‌ای در سیستم‌های امنیتی بیابند جستجو کرد. اگر حمله فیشینگ با موفقیت انجام شود، کارمند قربانی ممکن است تمام کمپانی را در معرض حملات آتی قرار دهد. سازمان‌ها باید در حال بررسی این باشند که چقدر در برابر این دست از حملات ایمن هستند و به برگزاری برنامه‌های آموزشی برای کارمندان خود بپردازند.

انواع حملات فیشینگ

 

 

 

در کلی‌ترین حالت، عبارت «حمله فیشینگ» معمولا به حملات گسترده‌ای اشاره دارد که جمعیت زیادی از کاربران (یا اهداف) را در نظر گرفته‌اند. می‌توان گفت این یک رویکردِ «کمیت مهم‌تر از کیفیت» است که نیاز به کمترین مقدمات ممکن از سوی هکر دارد. هدف همواره اینست که حداقل تعدادی از اهداف قربانی این ترفند شوند (و به این ترتیب، درآمد هکرها که معمولا آنقدرها هم زیاد نیست اندکی بیشتر تضمین می‌شود).

حملات فیشینگ معمولا کاربر را درگیر پیامی می‌کنند که نیازمند واکنشی مشخص است (معمولا کلیک روی یک لینک) و این کار با سوء استفاده از احساسات و تمایلات انجام می‌شود. به عنوان نمونه چنین پیام‌هایی:

  • تو شانسی برای برنده شدن کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی فلان رستوران داری (طمع)
  • سفارش خرید شما ثبت شده است (سردرگمی)
  • اگر فورا لاگین نکنی، اکانتت به حالت تعلیق در می‌آید (نگرانی، حس ضرورت)

نمونه ایمیل یک حمله فیشینگ

 

 

 

هکرها از روش‌های فراوانی قادر به تلاش برای دستیابی به اطلاعات شما از طریق تنها یک ایمیل هستند. با این همه، معمولا براساس فاکتورهای خاصی می‌توان فیشینگ بودن آن‌ها را تشخیص داد. برای مثال این ایمیل را بخوانید:

مشتری عزیز، تیم امنیتی بانک X متوجه یک مشکل در حساب بانکی به شماره X شده است. طی ۲۴ ساعت اخیر، الگویی از برداشت‌های غیر معمول پول دیده شده است. لطفا مستندات ضمیمه شده در ایمیل را برای مشاهده مبادلات مشکوک باز کنید.

هشدار! تاکید می‌کنیم که فورا روی لینک پایین کنید، نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید و این مبادلات را تایید یا گزارش کنید.

اگر همین حالا وارد عمل نشوید، ممکن است مجبور شویم تمام برداشت‌های مالی از این حساب را تا زمان برطرف‌سازی کامل مشکل، به حالت تعلیق در بیاوریم.

با احترام

همانطور که می‌توان در متن دید، از ادبیات به کار رفته می‌توان تشخیص داد که این ایمیل با هدف پیاده‌سازی یک حمله فیشینگ فرستاده شده. از جمله مواردی که فیشینگ بودن را نشان می‌دهند، می‌توان به «ایمیل آدرس نامتعارف فرستنده»، «حس ضرورت در ایمیل»، «اشتباهات نگارشی»، «فایل‌های ضمیمه مشکوک یا غیر ضروری» و «درخواست اطلاعات شخصی مانند رمز عبور» اشاره کرد.

مهاجمین در سال‌های اخیر حملات فیشینگ بسیار نوآورانه‌ای تدارک دیده‌اند و گاهی هم شاهد کمپین‌های حمله سازمان‌یافته و شخصی‌سازی شده به کمپانی‌ها بوده‌ایم.

 

 

 

فیشینگ نیزه‌ای (Spear Phishing)

وقتی یک حمله فیشینگ به صورت خاص برای هدف قرار دادن یک سازمان یا شخص تدارک دیده شده،‌ از آن به عنوان فیشینگ نیزه‌ای یاد می‌شود. این حملات به مرور زمان و با استفاده از اطلاعاتی که اندک اندک به دست آمده‌اند اجرا می‌شوند و از عناصر رسمی مانند لوگوهای کمپانی، آدرس ایمیل و وب‌سایت‌های کمپانی یا کسب‌وکارهای شریک بهره می‌برند تا خود را شدیدا معتبر نشان دهند. این تلاش مضاعف از سوی هکرها معمولا پول بیشتری هم روانه جیب‌شان می‌کند.

حمله شکار نهنگ یا ویلینگ (Whaling)

این هم یکی از اشکال دیگر حملات فیشینگ نیزه‌ای است که زمانی اتفاق می‌افتد که اهداف، مدیران ارشد سازمان‌ها باشند. حملات ویلینگ معمولا نقش‌های اجرایی خاص هرکدام از این مدیران را مد نظر قرار می‌دهند و از پیام‌دهی بسیار متمرکز برای فریب قربانی استفاده می‌کنند. وقتی یک حمله ویلینگ هدف خود را با موفقیت شکار می‌کند،‌ خطر آسیب رسیدن به کمپانی (و در نتیجه آن، رقم دریافتی هکرها) به شکل چشمگیری بالا می‌رود.

کلون فیشینگ (Clone Phishing)

یکی دیگر از انواع فشینگ نیزه‌ای هم، کلون فیشینگ است. در این حمله، اهداف یک کپی (یا «کلون») از پیامی واقعی که قبلا دریافت کرده‌اند را مشاهده می‌کنند، اما تغییراتی اندک در مستندات به وجود آمده تا پیام جدید جلوه کند. از آن‌جایی که این حمله بر مبنای پیامی واقعی و از پیش دیده استوار است، می‌تواند شدیدا در متقاعدسازی اهداف موفق باشد.

این پایان کار نیست

هکرها همواره به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه برای هدف قرار دادن کاربران کامپیوتر هستند. یکی از حملات برجسته سال‌های اخیر، حمله‌ای فیشینگ به کمک نوشته‌ای در گوگل داکس بود که از طریق ایمیل و توسط کاربران آشنا به چشم هدف فرستاده می‌شد و بعد سعی می‌کرد اطلاعات ورود اکانت گوگل او را به دست آورد. از سوی دیگر هم انواع حملات منفعل مانند فارمینگ را داریم که می‌توانند به اندازه دیگر حملات فیشینگ قربانی بگیرند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%81%db%8c%d8%b4%db%8c%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%a7%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این تعلیم طی چند قدم ساده می‌خواهیم طریقه حذف اکانت اینستاگرام را به شما تعلیم بدیم. ولی پروا داشته باشید روش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام پیش از دلیت اکانت اینستاگرام باید تصمیم خود را به طور جدی بگیرید که می‌خواهید حذف دائمی اکانت اینستا را داشته باشید یا حذف موقتی اکانت اینستاگرام؟

با حذف همیشه اکانت اینستا خود، حساب کاربری شما به طور کامل حذف می‌شود. یعنی به هیچ عنوان امکان بازیابی اکانت خود را نخواهید داشت زیرا اطلاعات شما به طور کامل از دیتابیس شرکت اینستاگرام پاک خواهد شد. با دلیت اکانت دائمی اینستاگرام خویش همگی عکس‌ها، فیلم، کامنت و نظرات و حتی فالوور های شما از بین می‌روند. فلذا قبل از دلیت اکانت تصمیم قاطعانه خود را بگیرید.

اما برای حذف موقت اکانت اینستا همانطور که از نامش پیداست به طور گذرا می‌توانید از حساب خویش خارج شوید و دوباره با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود اطلاعات حساب خویش را بازیابی کنید.

نکته:
در فرجام انگیزه پاک کردن اکانت اینستاگرام از شما پرسیده می شود که میتوانید دلایلی همانند متن ذیل به صورت انگلیسی وارد کنید:
اینستاگرام
دیتادیزاین

بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف حساب کاربری خود، دیگر نمی‌توانید مجدد با همان نام کاربری وارد شوید یا آن اسم کاربری را به حساب دیگری یعنی تعقیب کننده‌گان ( Following) اضافه کنید و اینستاگرام نمی‌تواند دوباره حساب‌ حذف شده شما را پرکار کند.

ولی اگر می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام خارج شوید یا به عبارتی دیگر اکانت اینستاگرام خود را به طور گذرا غیر پرکار کنید ( temporarily disable your account ) ، در پیوستگی مطالب آن را هم به شما روشنگری خواهیم داد.


حذف همیشگی حساب اینستاگرام :

۱- شما با کلیک بر روی Delete Your Account می‌توانید به صفحه وبسایت حذف اکانت اینستاگرام بروید.

اگر در حساب اینستاگرام خویش وارد ( log in ) نشده‌اید ، ابتدا از شما خواسته می‌شود که وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. لازم به بیان است که نمی‌توانید حساب خود را از درون برنامه اینستاگرام حذف کنید.

۲- از منوی کشویی کنار گزینه ، چرا حساب خویش را حذف می‌کنید؟ ( ? Why are you deleting your account ) گزینه‌ای را گزینش کنید
و در ذیل آن از شما می‌خواهد برای پیوسته رمز عبور خود را دوباره وارد کنید ( : To continue, please re-enter your password ) الی گزینه حذف همیشگی حساب شما نما ‌شود.
۳- روی حذف همیشگی حساب من (Permanently delete my account ) کلیک کنید تا حساب اینستاگرام شما برای همیشه حذف شود.
اگر می‌خواهید حساب کاربری دیگرتان را حذف کنید ، در سمت راست بالای صفحهDelete Your Account روی اسم کاربری خود کلید کنید الی وارد حساب کاربری خویش شوید.
در صفحه مفتوح شده شما وارد حساب اینستاگرام خویش شده‌اید و حال بر روی علامت پرتو داده شده کلیک کنید.
سپس Log Out را انتخاب کنید و دوباره با اسم کاربریی که می‌خواهید آن را حذف کنید وارد شوید و دستورالعمل‌های بالا را تعقیب کنید.
غیر پرکار کردن موقت حساب اینستاگرام :
اگر حساب اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید ، مشخصات ، عکس‌ها ، نظرات و لایک‌های شما مخفی می‌شوند تا اینکه با ورود به سیستم دوباره فعال شوید. برای غیرفعال کردن زودگذر حساب اینستاگرام خود مراحل پایین را پیگیری کنید :
۱- از طریق یک مرورگر به وسیله‌ی موبایل یا رایانه به instagram.com وارد شوید.
لازم به ذکر هست که نمی‌توانید حساب کاربری خود را به طور گذرا از درون برنامه اینستاگرام نصب شده بر روی گوشی خود غیرفعال کنید.
۲- در بالا سمت راست صفحه اینستاگرام خویش روی کلیک کنید و سپس ویرایش پروفایل ( Edit Profile ) را برگزیدن کنید.
۳- به ذیل بروید ، در پایین سمت راست روی موقتاً حساب من را غیرفعال کنید ( Temporarily disable my account ) را کلیک کنید.
۴- از منوی کشویی کنار گزینه چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید؟ (Why are you deleting your account ? ) گزینه‌ای را برگزیدن کنید و در ذیل آن از شما می‌خواهد برای پیوسته رمز عبور خویش را مجدد وارد کنید ( To continue, please re-enter your password : ) تا گزینه غیرفعال کردن حساب شما ظاهر ‌شود.
۵- و در انتها بر روی غیرفعال کردن زودگذر حساب ( Temporarily disable account ) کلیک کنید لغایت حساب شما به طور گذرا غیر پرکار شود.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دور میدان، سر چهار راه یا شاید هم دم پاساژ می‌ایستد، ترک یک موتور تقریبا زوار در رفته و گوشی دست دومی را روی پاهاش گذاشته و تقریبا داد می‌زند که «فروش دارم. فروش. زیر قیمت.» آنقدر این را می‌گوید تا یک نفر جلو پایش ترمز بزند و جذب محصولی که در دستان مرد جوان قرار دارد شود. چهره جوان و تیپ و قیافه‌اش حکایت از ساده زیستی‌اش دارد و به همین منوال همه چیز طبیعی‌تر جلوه داده می‌شود، می‌گویم طبیعی چون تقریبا اولین جمله‌ای که از دهانش خارج می‌شود اینست: «پول‌های کارگریم رو جمع کردم و خریدمش ولی الان پولش رو لازم دارم قربان.» او اگر بتواند گوشی را بفروشد، یک جنس تقلبی چینی را به عنوان اصل به مشتری نگون بخت خود قالب کرده و اگر نتواند، صبر می‌کند تا طعمه بعدی از راه برسد، می‌داند که بالاخره یکی به دامش می‌افتد.

سودجویان در انتظار

گاهی دور میدان توپخانه می‌ایستند و گاهی هم می‌روند در قلب بازار موبایل کشور یعنی سمت علاالدین، هرچند به نظر می‌رسد که کمتر به آنجا سر می‌زنند چرا که هم نظارت پلیس در آن منطقه بیشتر است و هم اینکه در آن منطقه، هم «دست زیاد است» و هم «گاو پیشونی سفید» می‌شوند. ترجیح می‌دهند در مناطق کم‌خطرتر و کم‌ریسک‌تری بایستند که بی‌ربط هم به وسایل الکترونیکی نباشد. مثلا دور پاساژ پایتخت یا حواشی میدان توپخانه جای بدی نیست و یا کنار پاساژ‌های خلوت‌تر خیابان جمهوری.

«مهسا» یکی از افرادیست که اخیرا به دام آنها افتاده و یک گوشی تقلبی چینی را به جای گوشی اصل از یکی از فروشندگان سیار قلابی خریداری کرده است. او خام شگردی شده که توسط این افراد به کار می‌رود و در واقع مشتری را وارد یک نمایشنامه کوچک از بیزینس سودجویانه خود می‌کنند و به او می‌قبولانند که این خرید یک «برد» است. مهسا می‌داند که در دام افتادن این معامله پرضرر به خاطر سهل‌انگاری خودش بوده ولی تاکید دارد فضایی که این افراد سودجو در حین معامله ایجاد می‌کنند کاری می‌کند که مشتری کمی ناوارد مانند او، دچار این اشتباه بشود.

 

 

 

شگرد فروش گوشی طرح اصلی به جای گوشی اصلی

«حامد قاسمی»، فروشنده موبایل نیز دیگر فردیست که روند کار این افراد را از نزدیک دنبال کرده و چندباری این قبیل افراد را در حین فروش گوشی چینی به جای گوشی اصل دیده و تصمیم به گزارش آنها به پلیس هم گرفته ولی مشکل اینجاست که به گفته قاسمی، تیم سودجویی که او چندباری آنها را دیده معمولا یکجا نمی‌ایستد. قاسمی می‌گوید مشتریان زیادی با این افراد رو به رو می‌شوند و بیشتر آنها گول رفتار دروغین فروشنده را نمی‌خورد. او اما تاکید دارد که امثال «مهسا» در جامعه کم نیست که آنچنان از بازار موبایل سر در نیاورد: «وضعیت اقتصادی نیز طوری شده که مردم اگر ببینند گوشی مورد علاقه‌شان حتی صد هزارتومان از مغازه رسمی ارزان‌تر است، حاضر به خریدن آن هستند.»

شگرد کارشان در وهله اول اینچنین است: «اول موقعیت را شناسایی می‌کنند، یک نفر روی موتور چرخی در منطقه مورد نظر می‌زند و پس از آنکه می‌بیند از پلیس خبری نیست، موتور را در کناری پارک می‌کند و سپس یک نفر دیگر از مغازه‌ها و یا از جای دیگری وارد کار می‌شود. او فروشنده گوشی چینی است و روی ترک موتور قرار می‌گیرد و به دروغ به مردم می‌گوید که کارگر است و این گوشی را با هزار زحمت خریده و حالا بنا به دلایل پزشکی یا هر مورد دیگری که بیشتر با احساسات مردم بازی کند، حاضر به فروختن آن شده. قیمتی که برای مدل در دستانش اعلام می‌کند رقم بسیار پایین‌تری نسبت به مغازه‌ها است و معمولا هم گوشی‌های اقتصادی را می‌فروشد.»

قاسمی می‌گوید تمام اقداماتی که از سوی این تیم‌های دو یا چند نفره اجرا می‌شود حساب شده و فکر شده است و یک دیدگاه مارکتینگی و روانشناسانه در پس پرده آن وجود دارد که همین موضوع نشان می‌دهد با تیم‌های حرفه‌ای طرف هستیم که کارشان و امرار معاش‌شان از این طریق می‌گذرد:

«از جایی که انتخاب می‌کنند تا قصه‌ای که در وهله اول برای مشتری تعریف می‌کنند، حساب شده است تا او را تحت تاثیر قرار دهد. حتی جنسی که می‌فروشند دلیل خاص خودش را دارد که حول محور گوشی‌های ارزان و اقتصادی می‌چرخد. این گوشی‌ها هم جنس تقلبی و چینی‌شان بیشتر در بازار وجود دارد و هم خریدارانش افرادی هستند که احتمالا خرید گوشی برایشان کار سختی بوده که رو به خرید این مدلها آورده‌اند و دنبال یک مدل ارزان قیمت هستند، هرچه که باشد. آنها از برندهای مطرح‌تری مانند سامسونگ و الجی استفاده می‌کنند و گوشی‌هایی نظیر شیائومی و دیگر برندهای کمتر معتبر که شاید جنس تقلبی‌اش هم در بازار به وفور پیدا می‌شود را رو نمی‌کنند چرا که می‌خواهند اسم و برند گوشی به گوش مشتری ناوارد آشنا باشد، اساسا وقتی بفهمند کسی وارد است و با آنها در حال گفتگو برای خرید گوشی است، سعی می‌کنند دست به سرش کنند یا با ادای جملاتی چون پشیمان شدم و نمیفروشم، او را از سر خود باز کنند.»

یک نمایشنامه ساده

شگرد آنها اما پس از آنکه مشتری ایستاد و تصمیم به خرید گرفت وارد فاز دوم خود می‌شود. قاسمی دراینباره می‌گوید: «زمانی که مشتری تقریبا نشان داد که عزمش برای خرید جدی است و احتمالا با خودش پول به همراه دارد و برای تفریح با او سر و کله نمی‌زند، شخص دوم وارد ماجرا می‌شود. او خودش را خواهان گوشی نشان می‌دهد و یک فرد خبره به کار خودش را معرفی می‌کند. در کنار مشتری نگون بخت قرار می‌گیرد و گوشی را دستش می‌گیرد و رویش انواع تست‌های مختلف را امتحان می‌کند. به اصطلاح فیلم بازی می‌کند و کارهای جعلی از قبیل چک کردن سریال گوشی، رفتن به سایتی که با کد QR مشخص می‌کند گوشی اصل است یا نه! باز کردن گوشی و چک کردن شماره باتری و چند کد بیهوده دیگر را می‌گیرد و تضمین می‌کند که گوشی مورد نظر یک دستگاه اصل است. این فرد که همکار خود فروشنده قلابی است، سعی می‌کند تمام این اقدامات را در کنار مشتری انجام دهد و بعد خودش را رقیب مشتری جا می‌زند و خواهان جنس نشان می‌دهد.»

به گفته قاسمی در این وهله است که پس از سر و کله زدن سه نفر با یکدیگر، همکار فروشنده در نهایت به بهانه اینکه پول ته جیبش کمتر از قیمت جنس است، کنار می‌کشد: «در این حالت خریداری که ناوارد باشد، خودش هیچ چک و تستی روی گوشی انجام نمی‌دهد و آن را می‌خرد.» دقیقا کاری که مهسا انجام داده و وقتی چند روز بعد هم که متوجه این موضوع شده به دنبال فروشنده رفته، نتوانسته او را پیدا کند. مهسا در اینباره می‌گوید: «می‌دانم که از جنبه‌های مختلفی اشتباه کردم و مهمترین آن را خرید از دست می‌دانم تا خرید از مغازه چرا که امکان پیگیری برایم وجود ندارد.»

اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی: گوشی را از دستفروشان نخرید

 

 

 

«مهدی محبی» رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی نیز در گفتگو با دیجیاتو روی این اتفاقات صحه می‌گذارد و می‌گوید که خرید کردن از دست فروشان نمی‌تواند قابل پیگیری باشد: «اگر افراد از مغازه خرید کنند می‌توانند شکایت خود را از مغازه‌دار به اتحادیه تسلیم کنند و ما نیز به این مساله رسیدگی می‌کنیم.» محبی می‌گوید که در ایام شیوع ویروس کرونا، این اتحادیه از زمان باز شدن مغازه‌ها و پاساژ‌های فعال در این زمینه در کنار مردم بوده و رسیدگی به واحد شکایات نیز سریع‌تر از گذشته انجام می‌شود: «به همه مردم توصیه می‌کنیم که در این روزهای شیوع ویروس به جای مارجعه حضوری به اتحادیه، شکایت خود را به طور آنلاین و از طریق سایت انجام بدهند. این وعده را می‌دهیم که شکایات در این حالت بهتر و سریع‌تر و البته ایمن‌تر پیگیری خواهد شد. در حال حاضر هفته‌ای چند مورد شکایت به سرانجام می‌رسد.»

محبی توصیه می‌کند که کاربران حتی در حین خریدن از مغازه نیز نکاتی را رعایت کنند: «حتما فاکتور رسمی با مهر از فروشنده بگیرند و همچنین از فروشنده بخواهند که شماره سریال دستگاه را در فاکتور درج نماید. در این حالت شکایات بسیار سریع‌تر پیگیری خواهد شد.» محبی می‌گوید خریداران موبایل‌های تقلبی از افراد به غیر از مغازه‌داران و دارای مجوز، شکایت را به سمت پلیس می‌برد و به اذعان او، این نوع شکایات معمولا راه به جایی پیش نمی‌برد: «در این حالت باید شکایت به پلیس بشود و باید اطلاعات هویتی فروشنده سودجو را داشت. این نوع شکایات معمولا به جایی نمی‌رسد و برای همین توصیه می‌کنیم که در این شرایط اقتصادی هم مردم روش صحیح خرید کردن کالاهایی نظیر موبایل را همچنان انجام دهند.»

 

 

 

روشهای تشخیص گوشی اصل و غیراصل

«رحیم موسوی» فروشنده موبایل که در شرق تهران سال‌هاست به فعالیت مشغول است نیز در گفتگو با دیجیاتو به نکاتی اشاره می‌کند که خریداران موبایل‌ها باید به آن توجه کنند تا گوشی چینی یا تقلبی به دستشان نرسد. به گفته موسوی بازار ایران در حال حاضر از گوشی‌های تقلبی اشباع شده و از آنجایی که واردات گوشی نیز با اختلال مواجه شده و کمبود این دستگاه در بازار حس می‌شود، سودجویان با وارد کردن دستگاه‌های تقلبی و گذاشتن آنها در جعبه‌های مدلهای اصلی سعی در فروش گوشی تقبی به جای اصل دارند:

«با شماره گیری کد #06#* می‌توان به IMEI گوشی دسترسی پیدا کرد و باید این کد را با کد مندرج روی جعبه مقایسه کرد. وقتی این دو کد باهم فرق کنند یعنی جعبه برای گوشی نیست و باید به آن شک کرد، هرچند اخیرا برخی فروشندگان کد IMEI را با برچسب‌های بسیار طبیعی روی جعبه می‌زنند و خودشان به آن گوشی Change می‌گویند و برای همین حتما برچسب کد را نیز حتما چک کنید. کیفیت و جنس بدنه گوشی را با یک گوشی مشابه که پیش‌تر در یک نمایندگی رسمی دیده‌اید چک کنید. وزن گوشی‌های اصل و غیراصل باهم تفاوت دارد و این موضوع کاملا با اندکی دقت محسوس است.»

به گفته موسوی گوشی‌های هوشمند دارای حسگرهای مختلفی هستند که هم از لحاض امنیتی و هم از لحاض کاربری، می توانند به کاربر کمک کنند: «بنابراین یکی دیگر از راه های مناسب و مهم که می توان اصل یا تقلبی بودن گوشی را تشخیص داد، چک کردن حسگرهای نام برده شده در سایت اصلی شرکت سازنده می باشد. برای مثال یکی از فناوری هایی که مدت زیادی از رونمایی آنها نمی گذرد، حسگر تشخیص چهره است که با چک کردن آن می توانید از اصل یا تقلبی بودن دستگاه مطلع شوید.»

 

 

 

موسوی تاکید می‌کنه که مدل‌های تقلبی تنها در گوشی‌های هوشمند وجود ندارد و برخی مدل‌های ساده و دکمه‌ای با همان فیچر فون نیز دارای کالاهای تقلبی در بازار هستند: «بسیاری از گوشی‌های ساده نوکیا نیز مدلهای تقبلی در بازار دارد که با کمی کارکردن با دستگاه می‌توان پی به تقلبی بودن یا اصل بودن کالا برد. اجناس تقلبی و کپی این مدلها کیفیت بدنه بسیار پایینی دارند و دکمه‌هایشان نیز به اصطلاح سفت و خشک است.»

با افزایش نیاز مردم به گوشی موبایل و پیش آمدن شرایط اقتصادی سخت بر خریداران موبایل که موجب شده آنها به دنبال جنس ارزانتر باشند، سودجویان نیز از قافله عقب نماندند و مشغول فروش گوشی‌های تقلبی یا به اصطلاح خودشان «های کپی» به جای گوشی‌های اصلی هستند. گاهی تشخیص تقلبی بودن این مدلهای طرح اصلی برای خریداران نه‌چندان وارد بسیار سخت می‌شود و همین قشر تبدیل به طعمه سودجویان می‌شوند. برای خرید موبایل بهتر است از یک فرد آشنا به این مساله کمک بگیرید و همچنین نکاتی مانند خرید از مغازه‌دار دارای مجوز و دریافت فاکتور و... را نیز فراموش نکنید.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل برسر دوراهی سختی قرار گرفته است تا بین نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از 5G در گوشی آیفون ۱۲ یک گزینه را انتخاب کند.

گزارش‌های ضدونقیضی از وجود نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی در گوشی آیفون ۱۲ (iPhone 12)، پرچم‌دار بعدی شرکت اپل، نقل می‌شد؛ اما طبق گفته‌ی دو منبع مختلف، ظاهرا به‌کارگیری نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در خانواده‌ی گوشی‌های آیفون ۱۲ منتفی شده است. شواهد نشان می‌دهد دلیل استفاده‌نکردن از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بیشتر از اینکه مرتبط به مشکلات تأمین قطعه باشد، به مدیریت مصرف انرژی باتری در گوشی آیفون ۱۲ بستگی دارد.

براساس گزارش جان پراسر، اپل برسر دوراهی دشواری قرار گرفته است و باید بین ارائه‌ی قابلیت پشتیبانی از 5G که مصرف انرژی بیشتری از 4G دارد و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که بازهم انرژی بیشتری درمقایسه‌با نمایشگر ۶۰ هرتزی مصرف می‌کند، یک گزینه را انتخاب کند؛ زیرا ارائه‌ی هر دو قابلیت باعث کاهش چشمگیر میزان شارژدهی باتری خواهد شد.

درنهایت، تیم طراحی اپل مسیر ارائه‌ی قابلیت 5G را انتخاب کرد؛ زیرا باور دارد این ویژگی ازنظر بازاریابی مزیت رقابتی مؤثرتری به‌شمار می‌رود و برای اکثر مصرف‌کنندگان کاربردی‌تر خواهد بود و دسترسی به اینترنت سریع امکانی است که اولویت بیشتری از نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد.

باتوجه‌به اینکه احتمالا در آینده‌ای نزدیک مودم‌های 5G و نمایشگرهای OLED همچنان توسعه خواهند یافت و درزمینه‌ی مصرف انرژی بهینه‌تر خواهند شد، می‌توان منتظر بود تا سال آینده این دو ویژگی را در آیفون‌های بعدی اپل در ۲۰۲۱ درکنار یکدیگر تجربه کنیم.

منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/363765-apple-reportedly-had-to-choose-between-5g-and-120hz/



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

امروزه کسان به سمت فروش محصولات و خدمات اینترنتی میل پیدا کرده‌اند و دوست دارند در اینترنت سهمی داشته باشند. برای این قصد داشتن یک تارنما از ملزومات است. سایت‌سازهای بسیاری برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارند اما ووکامرس یک افزونه فروشگاه‌ساز است که بر روی وردپرس نصب شده و به راحتی قابل تنظیم شدن است. ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس به همین علت می‌خواهیم طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را فقط در 6 قدم ساده بیاموزیم.
طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

فروشگاه‌های اینترنتی با هدف فروش محصول فیزیکی یا خدمات مجازی روی شغل آمدند. هر کدام به نوعی سهمی از فروش اینترنتی را به خود اختصاص می‌دهند اما آیا بدون داشتن یک وبسایت خوب و کاربردی می‌توان فروش خوبی داشت؟
شاید بگویید با کمک شبکه‌های اجتماعی یا اینستاگرام می‌توان محصول خویش را به فروش رساند، این نظریه را رد نمی‌کنیم اما آیا به اندازه وبسایت تاثرگذار هستند و در درصد فروش شما موثرند؟ مسلما خیر! داشتن وبسایت یعنی اعتبار برای کسب و کارتان و این مسئله کوچکی نیست که از کنارش ساده عبور کنیم.

برای اینکه بتوانیم این اعتبار را برای خویش برپایی کنیم، می‌خواهیم طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را بررسی کرده و مسیر راه‌اندازی آن را آسان و بدون زحمت طی کنیم. اما قبل از اینکه وارد جستار اصلی شویم باید ملزومات کارمان را شناسایی کنیم.
استفاده از وردپرس و ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

woocommerce shop- طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

ووکامرس تنها یک افزونه تجاری است که بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب می‌شود و آن را تبدیل به یک پلتفرم بازرگانی می‌کند. در مقالات متعددی محیط ویژگی‌های آن گفتگو کردیم اما برای مرور دوباره بعضی از مواردی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس بدانیم را از نگاه می‌گذرانیم:

    ووکامرس یک افزونه کاملا رایگان است. یعنی دقیقا از مادر خویش یعنی وردپرس پیروی کرده و رایگان در کمر بستن کسان قرار می‌گیرد.
    افزونه‌ای محبوب و باره قبول کسان است.
    این افزونه حائز امکانات غنی و کاملی است.
    می‌توانید آن را بدون کمک شخص دیگر، تنظیم کنید.
    به راحتی و به سرعت قابل اجرا و پیکربندی است.
    با هر قالب استانداردی سازگار است.

با ووکامرس چه محصولات یا خدماتی را می‌توان به فروش رساند؟

موارد زیادی مانند:

    فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم‌افزار، کتاب الکترونیکی و…
    محصولات فیزیکی
    خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)
    سیستم رزرواسیون
    سیستم همکاری در فروش
    و…

به راحتی می‌توانید در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس به سود خوبی برسید و هر نوع محصولی که دارید را به راحتی به فروش برسانید.
چگونه با ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟

هدف این آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس به راحتی و فقط در چند قدم است. می‌خواهیم به شما یاد دهیم که تنها در چند دقیقه یک فروشگاه اینترنتی با کمک وردپرس و ووکامرس پیاده‌سازی کنید. با ما به اتفاق باشید…
قدم 1: انتخاب اسم دامنه و سرویس هاست

host and domain- طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

چه بخواهید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید چه یک سایت معمولی باید دو فاکتور برگزیدن و ثبت حوزه و انتخاب یک سرویس هاست را حتما در نظر بگیرید. بهتر است از یک سرویس هاست نیرومند که ترجیحا هاست وردپرس باشد بهره‌گیری کنید. همچنین در انتخاب نام حوزه دقت کافی داشته باشید. این نام پیمان است از حال که تا همش به عنوان اسم وبسایتتان ثبت شود!
قدم 2: نصب وردپرس (کاملا رایگان)

پس از خرید هاست و ثبت دامنه باید چشم براه بمانید طی 24 لغایت 48 ساعت تنظیم شوند. سپس وردپرس را اخذ کرده و آن را نصب و راه‌اندازی کنید. (می‌توانید از تعلیم نصب و راه‌اندازی وردپرس کمک بگیرید.) نصب آن زیاد ساده است و تنها به 5 دقیقه زمان نیازمند هستید.
قدم 3: نصب ووکامرس (کاملا رایگان)

همان‌طور که می‌دانید و گفتیم ووکامرس یک افزونه وردپرسی است که در اندوختگاه وردپرس موجود است. آن را اخذ کرده و در مسیر افزونه‌ها نصب کنید. بعد از نصب آن نوبت به پیکربندی ووکامرس می‌رسد که توصیه می‌کنم آن را مطابق با تعلیم نصب و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس سپریدن دهید.
برگه‌هایی که در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس ضروری است عبارت است از:

    فیش فروشگاه: جایی است که محصولات شما همگی در آن قرار گرفته و نمایش دیتا می‌شوند.
    فیش سبد خرید: زمانی که مشتری محصولی را گزینش می‌کند، اول به این برگه منتقل شده و سپس به سمت مراحل تکمیلی می‌رود.
    برگه صورتحساب: در این فیش مشتری مشخصات و نوع پرداخت و دریافت کالا را مشخص می‌کند و سپس به سمت درگاه بانک هدایت می‌شود.
    فیش حساب کاربری: نوعی پروفایل کاربری است که مشتری جهت خرید در سایت شما عضو می‌شود.

  بازدارندگی از کپی مطالب و عکس ها

تمامی گزینه‌هایی که در بالا نام بردیم در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس کاملا بایسته است و باید موجود باشند. خوشبختانه تمامی آن‌ها بعد از نصب ووکامرس در قسمت برگه‌ها ایجاد می‌شوند.
قدم 4: اضافه کردن اولین محصول

محصول شما هر آنچه هست (فیزیکی یا مجازی) باید به فروشگاه اضافه شود. طبیعتا طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را برای افزودن محصول و فروش آن سپریدن داده‌اید. برای این قصد در ووکامرس به راحتی می‌توانید از دسته محصولات، فرآورده باره نظر را اضافه کنید. شیوه اضافه کردن محصول در ووکامرس را پیشتر برایتان توضیح داده‌ایم.
قدم 5: گزینش قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی (کاملا رایگان)

حتما اکنون از خود می‌پرسید چرا پیش از اینکه قالب فروشگاهی وردپرس را انتخاب و نصب کنیم، فرآورده اضافه کردیم! کاملا واضح است. زمانی که شما هیچ محصولی نداشته باشید نمی‌توانید قالبی را که نصب می‌کنید صحیح مشاهده کنید. مثلا هر قالبی برای صفحه محصولات به گونه‌ای طراحی شده یا هر دسته آن به شکل خاصی است پس توصیه می‌شود اول با همان قالب پیش‌فرض محصولاتی را اضافه کنید و سپس قالب مورد عقیده را نصب نمایید.
تفاوت قالب ووکامرس با قالب معمولی

بصورت پیش‌فرض ووکامرس با همگی قالب‌های وردپرس استاندارد سازگار است. این یک تازه فوق‌العاده است! مخصوصا زمانی که شما از پیش یک قالب داشته‌ و حال می‌خواهید فروشگاه اینترنتی را بر روی آن نصب کنید. ولی در صورتی که بخواهید قالب فروشگاهی گزینش کنید نیز می‌توانید برای طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از قالب‌های رایگان و پرمیوم فروشگاهی بهره‌مند شوید.

woocommerce theme - طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

اگر می‌خواهید خودتان قالب ووکامرسی مدنظر خود را طراحی کنید باید اصولی را در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس در عقیده بگیرید:

    طرح شما باید کاملا روشن باشد که نه شما را نه مشتریان را گیج کند.
    بخشی برای محتوای محصولات و محتوای بلاگ باید در نظر بگیرید.
    حتما به اندیشه ساخت یک سایدبار باشید. این سایدبار می‌تواند امکان دسترسی‌های تند را برای مشتریان فراهم کند.
    کاملا واکنش‌گرا و موبایل برادر باشد. کاربران موبایلی خود را فراموش نکنید!
    از لیست ساده و مشخصی کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سونی پلی استیشن ۵ در دو نسخه استاندارد و Playstation 5 Digital Edition رونمایی شد. مشخصات ، ‌قیمت احتمالی و عکس های نسخه جدید کنسول بازی Sony PS5 را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

سونی بالاخره در جریان رویداد آنلاین رونمایی از بازی های پلی استیشن ۵ از ظاهر این کنسول با یک ویدیو کوتاه رونمایی کرد. سونی بعد از پلی استیشن ۱، دوباره به رنگ سفید بازگشته و برخلاف کنسول‌های مشکی اخیر این شرکت، رنگ غالب عضو جدید خانواده پلی استیشن سفید خواهد بود.

عکس خبر

کنسول جدید سونی همانند ایکس باکس سری ایکس برای استفاده دز حالت ایستاده طراخی شده‎است، اما احتمال می‌دهیم همانند کنسول مایکروسافت بتوانید از پلی استیشن ۵ نیز به صورت افقی استفاده کنید. Playstation 5 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که در یک نسخه درایو ۴K Bluray حذف شده و با یک کنسول کاملا دیجیتالی مواجه هستیم. نسخه دیجیتالی باریک‌تر از نسخه معمولی است و احتمالا چند دلاری نیز ارزان‌تر خواهد بود.

عکس خبر

براساس تریلری که امشب مشاهده کردیم، پورت‌های یواس‌بی PS5 در بخش جلویی این کنسول قرار گرفته‌اند و فن‌های خنک کننده آن در بخش بالایی کنسول تعبیه شده‌اند. سونی امشب از لوازم جانبی همچون هدست اختصاصی PS5، شارژر ایستاده برای کنترلر دوال سنس و یک دوربین HD اختصاصی به همراه یک کنترلر ویژه برای آن نیز رونمایی کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود.

عکس خبر

هنوز قیمت یا تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ را نمی‌دانیم اما قرار است کنسول‌های نسل نهمی در تعطیلات پایان سال میلادی روانه بازار شوند و بر اساس شایعات نسخه معمولی Playstation 5 حدود ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و اگر چنین باشد، باید انتظار برچسب قیمتی ۴۵۰ دلاری را برای نسخه دیجیتالی آن داشته باشیم.

منبع :

https://trooz.ir/Info/News/51186



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یوتیوب یک سرویس استریم ویدیو و پلتفرم تجاری است که شامل تبلیغات، حمایت‌های مالی و همچنین قرارداد با برندها می‌شود و حالا گوگل به دنبال افزودن ابزارهای خرید کالا به آن است.

یوتیوب سرویس‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین علت باید از چندین ابزار برای درآمدزایی استفاده کند. ظاهرا گوگل از سیستم‌های درآمدزایی کنونی یوتیوب رضایت ندارد و در همین راستا می‌خواهد با قابلیت‌های تجارت الکترونیک درآمد خود از این سایت را افزایش دهد.

در حال حاضر اطلاعی از ساختار و طراحی این سایت برای قابلیت‌های تجارت الکترونیک نداریم، اما طبق گزارش اخیر بلومبرگ، این کمپانی به لطف ویدیوهای بی‌شمار موجود در این سایت می‌تواند یک کاتالوگ وسیع از کالاها ایجاد کند که با کلیک روی آن‌ها، امکان خرید برای کاربران فراهم می‌شود.

یوتیوب

تیم مدیریت یوتیوب اخیرا از سازندگان ویدیو درخواست کرده محصولاتی که در ویدیوهای خود به نمایش می‌گذارند را به وسیله برچسب مشخص کنند. محصولاتی که از این طریق برچسب‌گذاری می‌شوند برای خرید در کانال آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، با این حال هنوز نمی‌دانیم بخشی از درآمد فروش آن‌ها به صاحبان کانال تعلق می‌گیرد یا خیر.

در حالی که در گزارش اخیر به منابع ناشناس اشاره شده، یوتیوب بخشی از آن را تایید کرده. این کمپانی گفته در حال آزمایش قابلیت‌های تجارت الکترونیک با شمار محدودی از کانال‌ها است، اما اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده. انتظار می‌رود در حال حاضر تنها کانال‌های بزرگ به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این قابلیت‌ها در مقیاس بزرگ چه عملکردی از خود نشان می‌دهند. این احتمال وجود دارد که در آینده صاحبان کانال‌ها و همچنین کاربران نسبت به این موضوع از خود واکنش منفی نشان دهند. اگرچه اکنون اطلاعات بیشتری از این قابلیت‌ها منتشر نشده، اما انتظار می‌رود بخشی از درآمد آن برای صاحبان کانال‌ها درنظر گرفته شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در تازه‌ترین به روزرسانی واتس اپ قرار است خدمات جستجوی پیشرفته به این برنامه پیام رسان اضافه شود تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب مدنظر خود را بیابند.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، با استفاده از این خدمات می‌توان به سرعت پیام‌های دریافتی از مخاطبان را جستجو کرد افزوده شدن خدمات جستجوی پیشرفته به واتس اپتا مطالب مدنظر را در آنها یافت. دسترسی سریع به عکس‌های به اشتراک گذاشته شده، فایل‌های گیف و ویدئوها در کنار متون از جمله مزایای استفاده از خدمات جستجوی پیشرفته واتس اپ است.

 

کاربران برای دسترسی به این خدمات باید برنامه واتس اپ خود را به روز کنند و این خدمات در نسخه ۲.۲۰.۱۹۷.۷+ در دسترس خواهد بود که هنوز عموم کاربران به آن دسترسی ندارند. زمان عرضه این نسخه تازه هنوز اعلام نشده است.

 

برخی خدمات واتس اپ که تا به حال تنها در دسترس کاربران نسخه آی او اس بوده، از این پس در دسترس کاربران نسخه اندروید نیز قرار می‌گیرد. یکپارچه سازی قابلیت‌های ویدئو کنفرانس برنامه مسنجر رومز فیس بوک با واتس اپ یکی از این تغییرات تازه است که ضمیمه کردن اسناد، فهرست‌های تماس، عکس‌ها، فایل‌های صوتی و غیره را نیز تسهیل می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه طراحی وب سایت با وردپرس قیمت طراحی تارنما تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس

 

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. دلیل محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی شغل کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت محتوا نخست وردپرس و بعد متعلق به جوملا پیمان دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت طراحی سایت آماده برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از خرج طراحی وب سایت با وردپرس به صفحات لینک شده در جدول پایین مراجعه نمایید :

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس


قیمت طراحی سایت اعلان با وردپرس
قیمت طراحی سایت خبری با وردپرس


قیمت طراحی سایت تخفیف گروهی با وردپرس
قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس


قیمت طراحی سایت املاک با وردپرس

محدوده بها طراحی سایت زیاد وسیع است همین فرمایش مایه سردرگمی خریداران شده است. ممکن است شما نیز با این جستار روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بسیار ولی با قیمتی نازل می کند در حالی که سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات اقلیت برخوردار است هزینه ساخت سایت با وردپرس ضمن اینکه قیمت فوقانی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با حمایت ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه این نوشتار را ندارید پاکدست صوتی آن را گوش کنید


طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های آماده صورت می‌گیرد. تعرفه طراحی تارنما با وردپرس و قالب های آماده، دارای هزینه اقلیت به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و کمپانی هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که منظور اجرا کردن ایده های خاصی دارند که تا کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری بسیار شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای کاربرد کرد که لغایت کنون سایرین از آن کاربرد نکرده اند و یک سایت ویژه با هزینه کم داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت با به کارگیری قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()