نوشته شده توسط : ساحل

با «لَمپیکس» آشنا شوید؛ وسیله‌ای که می‌تواند در، دیوار و هرسطحی را به کلیدافزار هوشمند تبدیل کند. این دستگاه مجموعه‌ای است از یک نورافکن، یک دوربین و یک رایانه‌ی متصل به فضای ابری.

لمپيکس در نگاه اول شبيه يک آباژور ساده و معمولي است. اما در واقع دستگاه کارآمدي است براي کاربري که حوصله‌ي صفحه‌کليد و ابزارهاي پيچيده‌ي رايانه‌اي را ندارد و دوست دارد لم بدهد و بالشش را به صفحه‌کليد تبديل کند. يعني اين دستگاه مي‌تواند هر‌سطحي را به سطح هوشمند تبديل کند.

 

اين استارت‌آپ مي‌تواند محصولات مربوط به واقعيت افزوده را متحول کند بدون اين‌که به نمايشگر احتياج داشته باشد. با داشتن لمپيکس کاربر حتي مي‌تواند يک ورق کاغذ آ4 (A4) را به يک سطح مشارکتي تبديل کند و آن را با کاربران ديگر به اشتراک بگذارد.

 

با اين‌که لمپيکس کاربردهاي فراواني براي مطالعه و دفتر کار دارد، اما فقط براي کار و درس طراحي نشده است. کاربر مي‌تواند آن را به وسيله‌ي سرگرمي تبديل کند و با آن مشغول بازي بشود؛ بازي‌هايي مانند شطرنج، پرنده‌هاي خشمگين يا هربازي ديگري که در حافظه‌ي دستگاه گنجانده شده است. دستگاه مي‌تواند به‌راحتي هر سطحي را به صفحه‌ي‌ بازي هيجان‌انگيزي تبديل کند.

 

لمپيكس هم‌چنين مي‌تواند يک ميز چوبي ساده را به اسکنر تبديل کند. کاربر متن يا تصويري را که مي‌خواهد وارد رايانه کند، زير نور و روي ميز مي‌گذارد، نرم‌افزار آن را اندازه مي‌گيرد و در کنار آن گزينه‌هاي مورد نظر نقش مي‌بندد، گزينه‌هاي لمسي مثل، اسکن، پرينت، عکس‌برگردان و...

 

منظور از عکس برگردان ثبت عکس در حافظه دستگاه و برگردان آن روي سطح است. اشتراک‌گذاري واقعيت افزوده از مزيت‌هاي لمپيکس است. کاربري که در خانه، زير نور لمپيکس نشسته و سطح زير دستش را به سطح هوشمند تبديل کرده است، مي‌تواند با يک اشاره اين سطح را با کاربر ديگري در هرجاي ديگري به اشتراک بگذارد و هم‌زمان با او تعامل کند.

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

يک ميز کار خلوت و در ظاهر  بدون تجهيزات پيچيده‌اي مثل اسکنر و... اما در واقع همه‌چيز در زير نور لمپيکس خلاصه شده است.

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

ترکيبي از طراحي انساني و طراحي رايانه‌اي!

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

ساده مثل يک آباژور معمولي، اما هرجا باشد مي‌تواند سطح زيرينش را به سطح هوشمند تبديل کند.

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

اين نور، نور معمولي نيست؛ نوري است كه مي‌تواند هويت چيزها را تشخيص دهد. ‌هويت چيزهايي كه بر آن‌ها مي‌تابد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/birth-clever2-surfaces.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید شما که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید از جمله افرادی باشید که به طراحی وبسایت علاقه‌مند بوده و دوست دارید بدانید یک وبسایت چگونه ایجاد می‌شود، همانطور که می‌دانید هزینه‌ی طراحی یک سایت خوب بسیار بالاست ولی اگر خودتان مراحل ایجاد یک وبسایت را بدانید می‌توانید به دلخواه خود سایت مورد نظرتان را راه‌اندازی کرده و شروع به کسب درآمد از آن کنید.

https://avashtech.com/how-to-design-a-website/

امروزه در کشور ما نیز تجارت الکترونیک به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مندند کسب‌و‌کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنند، به جرئت می‌توان گفت اولین قدم برای شروع تجارت الکترونیک واقعی، داشتن یک وبسایت است.

در این آموزش قصد نداریم روش‌های برنامه‌نویسی را بیاموزیم و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، بلکه می‌خواهیم راه و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این کار به شما ارائه دهیم، پس از مطالعه‌ی این آموزش squarespace می‌توانید مسیر خود را یافته و به دنبال یادگیری تخصص‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک وبسایت بروید.

چگونه خودمان طراحی وب‌سایت را شروع کنیم؟ (آموزش کامل)
قبل از اینکه به سراغ بحث اصلی‌مان برویم، بیایید در ابتدا کمی با تاریخچه‌ی نخستین وبسایت‌ها آشنا شویم و ببینیم اجداد وبسایت‌های امروزی به چه شکلی بوده‌اند.

تاریخچه‌ی اولین وبسایت جهان
تکنولوژی اینترنت و وبسایت‌های اینترنتی عمر چندانی ندارند، نخستین صفحه‌ی وب جهان در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) ایجاد و در دسترس عموم قرار گرفت، این وبسایت بسیار ساده بود و تنها از چند متن و چندین لینک ساخته شده بود، جالب است بدانید این صفحه هنوز هم در این آدرس در دسترس است!

تیم برنرز لی، خالق وب
تصویری از تیم برنرز لی خالق شبکه‌ی جهانی وب!
حال که کمی با تاریخچه‌ی وب و نحوه‌ی شکل‌گیری mobirise نخستین وبسایت‌ها آشنا شدیم وقت آن است که وارد جزئیات اصلی شده و ببینیم چگونه می‌توان یک وبسایت ایجاد کرد.

مهم‌ترین پیش‌نیاز ورود به دنیای طراحی سایت و برنامه‌نویسی آشنایی نسبتا خوب با زبان انگلیسی است، چرا که بسیاری از منابع عالی به خصوص در زمینه‌ی آی‌تی و تکنولوژی به زبان انگلیسی در دسترس بوده و شما با دانستن زبان انگلیسی می‌توانید قبل از هرکس دیگری از این منابع با کیفیت بهره‌مند شوید، پس در اولین قدم سعی کنید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید!

طراحی وبسایت را از کجا شروع کنیم؟
هرچند در گذشته با سایت‌های کاملا ساده و یکنواختی مواجه بودیم، اما امروزه به لطف تکنولوژی‌های طراحی وب (که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم) صفحات وب زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و کاربر می‌تواند به راحتی با آن‌ها به تعامل بپردازد.

سایت‌های امروزی از دو قسمت فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) تشکیل شده‌اند، بخشی از وبسایت که توسط کاربر قابل مشاهده بوده و در مرورگر او نمایش داده می‌شود فرانت‌اند نام داشته و بخشی که مربوط به پردازش‌های سمت سرور می‌شود را بک‌اند می‌نامند.

مرحله‌ی ۱
یادگیری HTML

قسمت ظاهری یک وبسایت یا همان فرانت‌اند، با استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML ایجاد می‌شود، در حقیقت اچ تی ام ال مانند اسکلت و چهارچوب‌های یک وبسایت عمل می‌کند، فرقی نمی‌کند برنامه‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی انجام دهید، شما در هر صورت باید آشنایی نسبتا کاملی با زبان HTML داشته باشید، بدون وجود اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت!

در خصوص یادگیری این زبان نگرانی نداشته باشید، چراکه اگر واقعا تلاش کنید چیزی در حدود ۱ هفته زمان می‌برد تا با اصول کلی این زبان آشنا شده و بتوانید نخستین صفحه‌ی وب خود را ایجاد کنید، ما قبلا در مبانی شروع کار با این زبان را آموزش داده‌ایم، می‌توانید برای شروع یادگیری این زبان به آموزش مبانی HTML مراجعه نمایید.

مرحله‌ی ۲
یادگیری CSS

هرچند HTML بسیار مهم است اما به تنهایی نمی‌تواند ظاهر زیبایی به وبسایت بدهد و در نهایت تنها امکان ایجاد سایتی مانند نخستین صفحه‌ی وب تاریخ را خواهد داشت، برای زیباسازی صفحات وب از تکنولوژی CSS استفاده می‌کنیم، اگر دوست دارید با این زبان آشنا شوید، می‌توانید به آموزش مقدماتی زبان CSS مراجعه کنید.

زبان سی‌اس‌اس کمی پیچیده‌تر است ولی یادگیری آن‌هم نسبتا ساده خواهد بود، چرا که وقتی اولین کدهای خود را بنویسید و ببینید چگونه می‌تواند به زیبا شدن ظاهر وبسایتتان کمک کند مطمئنا با علاقه و انگیزه‌ی بیشتری آن را دنبال خواهید کرد،‌ یادگیری این قسمت نیز چیزی حدود ۱ تا ۲ هفته زمان خواهد برد.

مرحله‌ی ۳
یادگیری JavaScript

تا به اینجای کار شما با بخش مهمی از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی صفحات وب آشنا شده‌اید و می‌توانید با استفاده از دانش خود صفحات نسبتا خوبی طراحی کنید یا صفحات وبلاگتان را به دلخواه خود ویرایش و شخصی‌سازی کنید، اما اگر می‌خواهید امکانات بیشتری مانند انیمیشن‌‌های مختلف، تاریخ و ساعت، اسلایدر و… به سایت خود اضافه کنید لازم است تا به سراغ یادگیری زبانی به نام JavaScript بروید، در صورت علاقه به این زبان می‌توانید آموزش مفاهیم جاوا اسکریپت را مطالعه نمایید.

برخلاف HTML و CSS که زبان‌های نشانه‌گذاری بودند، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) است و یادگیری آن اندکی زمان‌بر خواهد بود.

HTML , CSS, JS
هم‌اکنون شما با نحوه‌ی ایجاد ساختار ظاهری سایت (فرانت‌اند) آشنا شدید، حال می‌توانید یک طرح کلی از ایده‌ای که در سر دارید را پیاده‌سازی و اجرا کنید، اما بیایید در ادامه کمی بیشتر با ابزارها و تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی فرانت‌اند سایت آشنا شده و ببینیم طراحان حرفه‌ای چگونه ظاهر سایت را آماده می‌کنند، پیش از آن لازم است با چند اصطلاح آشنا شویم.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

می توانید جزوه ها را از پاورپوینت چاپ کنید ،اما اگر می خواهید از ویژگی های ویرایش و قالب بندی Word استفاده کنید، می توانید بر روی برگه های خود کار کرده و با استفاده از Word چاپ کنید.

انواع روش های تبدیل پاورپوینت به ورد

در برخی موارد ، برای تسهیل چاپ و خواندن و استفاده از قالب بندی ورد، باید پاورپوینت را به سند Word تبدیل کنیم. شاید وقت کافی برای وارد کردن مجدد اطلاعات به قالب Word نداشته باشیم ، می خواهیم محتویات اسلایدهای پاورپوینت را به راحت ترین و کارآمدترین روش در یک سند ورد کپی کنیم. بنابراین چگونه پاورپوینت را به Word Document تبدیل کنیم؟ شما همچنین می توانید فایلهای ورد را نیز به پاورپوینت تبدیل کنید.

 

در اینجا چندین روش برای تبدیل پاورپوینت به سند Word به شما معرفی شده است.

 

روش اول : ارسال پاورپوینت به سند ورد

برای تبدیل پاورپوینت به سند Word ، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

 

مرحله 1. ارائه پاورپوینت را که می خواهید تبدیل کنید باز کنید ، از فهرست سمت چپ روی File کلیک کنید.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-powerpoint03-word.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 در نتیجه‌ی کار تیمی پژوهشی، دو میمون بدون برخورد نور به شبکیه‌ی چشمشان، توانستند اشکال حروف تولید‌شده‌ی آرایه‌هایی از الکترودهای کاشته‌شده در قشر بینایی خود را ببینند و تشخیص دهند. این بیشترین وضوح به‌دست‌آمده با کاشت الکترود در مغز است که وضوحی بیشتر از تصاویر ساخته‌شده از‌طریق شبکیه‌ی چشم را دارد. پیتر رولفسما، از پژوهشگران این مطالعه و عضو مؤسسه‌ی علوم اعصاب هلند، در‌این‌باره می‌گوید این دستاورد واقعا خبر خوشحال‌کننده‌ای است و تیم او قصد دارد بینایی را به برخی از افرادی بازگرداند که بینایی خود را از دست داده‌اند.

بسیاری از گروه‌های تحقیقاتی در سراسر جهان می‌کوشند بینایی افراد نابینا را با ارسال سیگنال‌هایی از دوربین نصب‌شده روی سر آن‌ها و با استفاده از مجموعه‌ای از الکترودها بازیابی کنند که سلول‌های عصبی مناسب را تحریک می‌کنند. در‌حال‌حاضر، آزمایش‌های زیادی برای این افراد انجام شده است. به‌عنوان مثال، یک دستگاه ۶۰ الکترودی به‌نام «آرگوس ۲» (Argus II) که به‌عنوان شبکیه‌ی مصنوعی عمل می‌کند و می‌تواند درصدی از بینایی افراد نابینا را بازیابی ‌کند. این دستگاه برای استفاده در ایالات متحده در سال ۲۰۱۳ تأیید شد.

بیشتر الکترودهای قابل‌کاشت یا ایمپلنت‌ها، از‌جمله آرگوس ۲ برای قرار‌گرفتن در شبکیه‌ی چشم طراحی شده‌اند؛ اما این روش به‌عنوان مثال برای افرادی کارایی نخواهد داشت که عصب بینایی‌شان آسیب دیده است. بنابراین، برخی از گروه‌های پژوهشی مانند تیم رولفسما تحقیقات خود را روی قشر بینایی متمرکز کرده‌اند.

قشر بینایی کمی ‌شبیه صفحه‌ی سینما در ذهن ما است. هر ناحیه روی سطح قشر بینایی بخشی از نقشه میدان بینایی را ترسیم می‌کنند، بنابراین، فعال‌كردن الگوی شکل A با الکترودهای قرار‌داده‌شده روی قشر بینایی در اصل باعث می‌شود كه افراد الگوی نقطه‌ای به‌صورت A را ببینند. بااین‌حال، اگر الکترودها به‌سادگی در سطح قشر بینایی قرار بگیرند، برای تحریک اعصاب زیرین قشر جریان نسبتا شدیدی لازم و ایجاد درک بیش از دو نقطه سخت است.

در مطالعه‌ی جدید، رولفسما و همکارانش از آرایه‌هایی با الکترودهای سیلیکونی سوزنی‌مانند به طول ۱٫۵ میلی‌متر استفاده کرده‌اند. این الکترودها به داخل قشر بینایی رانده می‌شوند تا درنتیجه، ارتباط بهتری با سلول‌های عصبی برقرار کنند‌. این تیم پژوهشی ۱۶ آرایه را که هر‌کدام ۶۴ الکترود دارند، در سراسر قشر بینایی دو میمون ماکاک از نژاد رزوس جای‌گذاری کردند و درمجموع، ۱۰۲۴ الکترود در قشر بینایی هر میمون قرار دادند.

این میمون‌ها قبلا آموزش‌ دیده بودند که ۱۶ شکل از حروف را به‌وسیله‌ی نقاط روی صفحه‌ی کامپیوتر تشخیص ‌دهند و در پاسخ به هریک از آن‌ها، چشمان خود را به روش‌های خاصی حرکت می‌دادند و پاداش دریافت می‌کردند. در این مطالعه، میمون‌‌ها به همان روش به شکل حروف ایجادشده‌ی الکترودها پاسخ دادند.

رولفسما در بیانیه‌ای گفت:

تعداد الکترودهایی که در قشر بینایی قرار داده‌ایم و تعداد پیکسل‌های مصنوعی که می‌توانیم برای تولید تصاویر مصنوعی با وضوح چشمگیر تولید کنیم، بی‌سابقه است.

متأسفانه دستیابی به این موفقیت در انسان دشوارتر خواهد بود؛ زیرا قسمت مرکزی میدان بینایی در مغز انسان عمیق‌تر از میمون‌ها است. علاوه‌بر‌این، با تجمع بافت اسکار در اطراف محل کاشت الکترودها، با گذشت زمان عملکرد الکترودها کمتروکمتر خواهند شد.

جان پزاریس، محقق دانشکده‌ی پزشکی ‌هاروارد، درباره‌ی نتایج مطالعه اخیر می‌گوید:

این کار گامی رو‌به‌جلو در افزایش تعداد الکترودهای قشر بینایی است؛ اما مشکل چگونگی دستیابی به میدان بینایی مرکزی در مغز انسان را حل نمی‌کند.

رولفسما امیدوار است که با استفاده از الکترودهای بسیار نازک و انعطاف‌پذیر و قرار‌دادن آن‌ها با استفاده از میله‌هایی که پس از جای‌گذاری الکترودها خارج می‌شوند، این مشکلات حل شود. در این حالت، الکترودها می‌توانند عمیق‌تر در مغز وارد شوند و مدت بیشتری فعال باقی بمانند.

رولفسما می‌گوید:

هدف ما این است که دستگاهی با ثبات و داوم بیشتر از الکترودهای قبلی تولید کنیم که طول عمر بسیار بیشتری داشته باشد و مدت بیشتری فعال بماند.

زینگ چن، محقق فوق‌دکتری و عضو تیم پژوهشی، در بیانیه‌ای توضیح داد:

ایمپلنت ما مستقیما با مغز ارتباط برقرار می‌کند و مراحل قبلی پردازش بینایی را از‌طریق چشم یا عصب بینایی دور می‌زند. از‌این‌رو، در آینده می‌توان از این فناوری برای ترمیم کم‌بینایی در افرادی استفاده کرد که دچار آسیب یا تحلیل شبکیه‌ی چشم یا عصب بینایی شده‌اند؛ اما قشر بینایی آن‌ها آسیب ندیده است.

درحالی‌که آرایه‌ها تعداد چشمگیری از نقاط یا پیکسل‌های جداگانه را دارند، بینایی حاصل از آن‌ها با آنچه چشم انسان می‌تواند تولید کند، هنوز فاصله‌ی زیادی دارد. حتی اگر این رویکرد موفقیت‌آمیز باشد، دستگاهی با ۱،۰۰۰ الکترود با وضوح دید انسان مطابقت ندارد؛ زیرا وضوح چشم‌های ما معادل یک‌میلیون پیکسل است. همچنین، با این فناوری نمی‌توان رنگ یا عمق بینایی را کنترل کرد.

منبع: https://www.zoomit.ir/fundamental-science/365700-brain-monkeys-see-shapes-without-using-eyes/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای گسترش کسب و کارتان نیازمند وبسایت هستید، حتما بر شما واجب است که این مقاله را بخوانید. چرا؟ زیرا خرج و زمانی که روی این کار می‌گذارید، ارزشمند است، پس باید اصطلاحا با چشم مفتوح عمل کنید و بدانید که کلا سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه مراحلی دارد و برای اینکه از کیفیت شغل مطمئن شوید، چه سوالاتی باید بپرسید!

برای سفارش طراحی سایت و فروشگاه چه چیزهایی باید بدانیم؟
شما که هدف دارید پولی از جیبتان خرج کرده و یک وبسایت بسازید. پس طبیعتا این حق شماست که در این مورد سوال بپرسید و در برخی از مسائل نسبتا تخصصی خودتان حق تصمیم گیری داشته باشید، نه اینکه کل کار را به کسان سایر بسپارید. در این نوشتار تمام سوالاتی که باید در گویه سفارش طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی بپرسید را به همراه پاسخ و توضیحات کامل برای شما حاضر کرده‌ایم.

سایت من بر روی چه سیستمی پیمان می‌گیرد؟
خیلی آسان بخواهم برای شما توضیح بدهم، وبسایت تشکیل هم همانند منزل تشکیل است! شما برای اینکه وارد یک خانه جدید بشوید، سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی  دو گزینه دارید: یگانه اینکه کمی بگردید و یک خانه آماده بخرید و یا اینکه خودتان یک زمین خالی خریده و آغاز به تشکیل خانه کنید. وبسایت هم دقیقا همینگونه است. یعنی شما برای ایجاد یک وبسایت، دو مسیر قبل روی خودتان دارید: به کارگیری سیستم مدیریت محتوا (CMS) و به کارگیری سایت‌ساز.

حالا این دو چه فرقی باهم دارند؟ سیستم مدیریت محتوا همان زمین خالی است. یعنی شما صفر لغایت صد وبسایت را خودتان انتخاب کرده و می‌سازید اما برای این کار کمی به اطلاعات تخصصی و چه بسا حتی برنامه نویسی بیچارگی دارید. حال که در سیستم مدیریت محتوا، چگونه وبسایت خودتان را می‌سازید؟ اولین چیزی که وبسایت احتیاج دارد، یک قالب است. قالب همان ظاهر وبسایت شماست. اکنون که سیستم‌های مدیریت محتوا در مقوله قالب دست شما را باز می‌گذارند (در بخش بعدی این مورد را کاملا توضیح می‌دهم).

حالا سایت‌ساز این وسط چه نقشی دارد؟ سایت ساز ها شغل شما را خیلی آسان تر می‌کنند. چطور؟ شما فقط با آن‌ها تماس گرفته و یک وبسایت سفارش می‌دهید. تیم سایت ساز هم کل کارهای لازم را سپریدن می‌دهند و وبسایت آماده و تکمیل شده را به شما تحویل می‌دهند. حالا بحث قالب اینجا هم هستی دارد؟ بله! سوژه قالب را در دسته بعدی برای شما روشنگری می‌دهم.

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

برای اینکه تصمیم گرفتن برای شما راحت‌تر بشود، دو مورد از پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوا را شناسایی می‌کنم: وردپرس (Wordpress) و جوملا (Joomla). این دو سیستم مدیریت محتوا امروزه بیشتر از همه سیستم‌های سایر کاربرد می‌شوند اما اگر عقیده ما را بخواهید وردپرس از جوملا پرکاربردتر است چراکه یکم اینکه محیطی راحت دارد که حین پیشه کردن با آن مبهوت نمی‌شوید. علاوه بر آن، سیستم جوملا کمی کهنه شده است با اینکه وردپرس با به روز رسانی‌های جدیدش، امکانات بیشتری برای شما فراهم می‌کند.

قالب اختصاصی کاربرد کنم یا قالب آماده؟
مطلبی که در مورد سیستم گفتم یادتان است؟ گفتم که شما هم می‌توانید با سیستم مدیریت درونمایه خودتان وبسایت بسازید و هم می‌توانید این پیشه را به سایت ساز بسپارید. در هر دو حالت، شما در قدم نخست باید یک قالب برای وبسایت خودتان انتخاب کنید. حال که در بحث قالب هم شما دو گزینه دارید: قالب حاضر و قالب اختصاصی.

قالب آماده که از اسمش مشخص است. قالبی که از پیش طراحی شده و شما فقط آن را انتخاب می‌کنید. اما قالب اختصاصی چه؟ در قالب اختصاصی شما خودتان ظاهر و جزئیات قالب را برگزیدن می‌کنید و در حقیقت شما تصمیم گیرنده هستید. اکنون که این دو چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ نخست از همه، قالب اختصاصی (سفارشی) هزینه بالاتری نسبت به قالب حاضر دارد چون به هر حال کل چیز از صفر طراحی می‌شود. در عوض اگر پس از مدتی، تصمیم بگیرید که جای خاصی از قالب خودتان را عوض کرده و یا ویرایش کنید، دستتان مفتوح است (چون قالب شما اختصاصی است و شما خیلی کارها می‌توانید با آن بکنید).



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با استفاده از بخش های هدر و پاورقی می توانید سند خود را حرفه ای نشان دهید. هدر بخشی از سندی است که در حاشیه بالا ظاهر می شود، در حالی که پاورقی بخشی از سندی است که در حاشیه پایین ظاهر می شود. هدرها و پاورقی ها معمولاً حاوی اطلاعاتی مانند شماره صفحه ، تاریخ و نام سند هستند.

 

در این مطلب ، نحوه درج و ویرایش هدرها و پاورقی ها را یاد خواهید گرفت.

 

هدر و پاورقی :

هدرها و پاورقی ها می توانند به سازماندهی اسناد طولانی تر کمک کرده و خواندن آنها را آسان تر کنند. متن وارد شده در سربرگ یا پاورقی در هر صفحه از سند ظاهر می شود.

 

برای نوشتن هدر یا پاورقی:

برگه Insert را انتخاب کنید.

روی فرمان Header یا Footer کلیک کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

از منوی کشویی ، Blank را انتخاب کنید تا یک هدر یا پاورقی ایجاد شود ، یا یکی از گزینه های داخلی را انتخاب کنید .

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

آموزش قرار دادن هدر در ورد

 

برگه Design روی Ribbon ظاهر می شود ، و هدر یا پاورقی در سند ظاهر می شود.

اطلاعات مورد نظر را در هدر یا صفحه قرار دهید.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

 

پس از اتمام ، در سربرگ Design گزینه Close Header and Footer را بزنید یا کلید Esc را بزنید.

بعد از بستن هدر یا پاورقی ، باز هم قابل مشاهده خواهد بود ، اما قفل می شود. برای ویرایش مجدد آن ، فقط کافی است در هر جای هدر یا پاورقی دو بار کلیک کنید و قفل آن باز خواهد شد.

 

برای وارد کردن تاریخ یا زمان در هدر یا پاورقی:

برای باز کردن قفل آن، روی هر نقطه و سرصفحه یا پاورقی دو بار کلیک کنید. برگه Design ظاهر می شود.

از برگه Design ، روی گزینه Date & Time کلیک کنید.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

قرار دادن تاریخ و زمان در هدر و پاورقی

 

یک قالب تاریخ را در کادر گفتگو که ظاهر می شود ، انتخاب کنید.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

گذاشتن هدر در ورد

 

اگر می خواهید همیشه تاریخ فعلی را منعکس کند، یک علامت بررسی را در کادر Update Automatic قرار دهید. در غیر این صورت ، وقتی سند در تاریخ بعدی باز شود ، تغییر نخواهد کرد.

OK را کلیک کنید تاریخ و زمان اکنون در سند ظاهر می شود.

 

برای حذف کنترل محتوای:

به طور پیش فرض ، برخی از هدرها و پاورقی های داخلی دارای قطعه متن هستند که به آنها «کنترل محتوا» گفته می شود. کنترل محتوا می تواند حاوی اطلاعاتی از قبیل عنوان سند یا نام شرکت باشد و به شما امکان می دهد این اطلاعات را در قسمت فرم وارد کنید.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

 

با این حال، شما فقط می خواهید یک هدر معمولی و بدون content control تایپ کنید. برای انجام این کار ، باید content control را از سرصفحه یا پاورقی حذف کنید.

 

با فعال کردن بخش هدر یا پاورقی، روی قسمت کنترل محتوا که می خواهید حذف کنید، کلیک راست کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

روی Remove Content Control کلیک کنید. قسمت کنترل محتوا ناپدید می شود.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

نوشتن پاورقی در ورد

 

سایر گزینه های هدر و صفحه اصلی

بسیاری از گزینه های مربوط به عنوان و پاورقی وجود دارد که می توانید برای طراحی این بخش های سند خود استفاده کنید. برای مشاهده و اکتشاف این گزینه ها می توانید برگه Designer Header & Footer Tools Design را مرور کنید .

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

 

اضافه کردن شماره صفحه

Word می تواند به طور خودکار هر صفحه را با شماره صفحه برچسب گذاری کرده و آن را در قسمت هدر ، پاورقی یا حاشیه جانبی قرار دهد. می توانید شماره صفحه را به یک هدر یا پاورقی موجود اضافه کنید، یا می توانید شماره صفحه را در یک هدر یا پاورقی جدید وارد کنید. 

 

برای افزودن شماره صفحه به هدر یا پاورقی صفحه موجود:

header یا footer را انتخاب کنید. برگه Design ظاهر می شود.

نقطه درج را در جایی که می خواهید شماره صفحه باشد قرار دهید. شما می توانید آن را در هر مکانی به جز در یک قسمت کنترل محتوا قرار دهید .

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد

 

از برگه Design ، دستور Page Number را انتخاب کنید.

روی Current Position کلیک کنید ، سپس سبک مورد نظر را انتخاب کنید. شماره صفحه در سند ظاهر می شود.

 

سفارشی سازی کردن فوتر و هدر در ورد,نوشتن هدر در ورد بدون تکرار

قرار دادن شماره صفحه در ورد 

 

اگر قبلاً اطلاعات را در سربرگ یا پاورقی خود تایپ کرده اید ، مهم است که شماره صفحه را در موقعیت فعلی قرار دهید تا از دست دادن هر چیزی جلوگیری کنید. اگر شماره صفحه را از بالای صفحه یا پایین صفحه انتخاب کنید ، هر چیزی را که قبلاً به هدر یا صفحه اصلی اضافه کرده اید حذف می کند.

 

برای افزودن شماره صفحه در یک هدر یا پاورقی صفحه جدید:

در برگه Insert، روی Page Number کلیک کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

سبک شماره صفحه مورد نظر را انتخاب کنید ، و در سند شما ظاهر می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/writing-footer2-word.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایا طراحی سایت شرکتی
وب سایت فروشگاهی به عنوان یک دست موزه امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار باره استفاده پیمان می گیرد. تارنما فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.

https://avashtech.com/what-is-digital-marketing/
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان پیمان گرفته و افزایش اعتبار کمپانی و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در سنجش با خرج تبلیغات سایر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه طراحی سایت شرکتی در طویل مدت زیاد به صرفه تر خواهد بود. پس خرج وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ ابدیت و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
طراحی سایت شرکتی و برتری نسبت به رقبا
امروزه کمپانی های زیادی حائز وب سایت بوده و تکاپو های زیاد و حضور پررنگی در این مقوله دارند. عدم کار و جنبش شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان نهفته خویش را از دست بدهید. برخی از کمپانی ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در تارنما خویش ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل شناسایی الی فروش محصول را بدست تارنما خود اتمام می دهند. فلذا به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت. طراحی وب سایت شرکتی اگر به نوع ای باشد که بستگی درست بین مشتریان بالقوه و کسب و کار خویش تعامل برپایی نماید.

طراحی وب سایت
هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و تند فراهم می نماید.
2) می طاقت از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت برپایی کنید.
3) با به کارگیری تارنما شرکتی به انگیزه اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به کمپانی شما می باشد؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید فرآورده یا خدمات شما بشود.
وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با خرج اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را درمان ببخشید. طراحی سایت پسندیده و همچنین رعایت نمودن سئو سایت از پیش مایحتاج در این امر می باشد.

طراحی سایت شرکتی
نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در راستا کار و جنبش بهتر و نیرومند تر باید پیش از طراحی وب سایت شرکتی به برخی نکات پروا نمود:
به دنبال سایت های آماده نباشید. حتما از طراحی سایت اختصاصی بهره‌گیری نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خود از طیف رنگی پسندیده استفاده کنید. پیشنهاد می کنم مقاله " طراحی سایت فروشگاهی الهام دسته و زیبا " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
استفاده از کد بازتاب گرا (responsive)
خیلی ساده و سریع کاربر را به هدفش برسانید. نوشتار " 5 نکته بسیار مهم برای طراحی سایت حرفه ای " را مطالعه فرمایید.
رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست سریع تر قبل رود.
امکانات سایت شرکتی
در هنگام طراحی سایت با توجه به نوع کار و جنبش وب سایت باید امکاناتی را اعمال نمود. طراحی وب سایت شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟
صفحه "درباره ما"
صفحه "تماس با ما" که حائز اطلاعاتی نظیر: آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، عدد تماس، ایمیل می باشد.
صفحه مربوط به محصولات کمپانی دارای اطلاعاتی مثل: تصاویر محصول، درج قیمت، تقدیر توضیحات
امکان درج نظرات درباره محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات درباره گارانتی محصولات
گالری تصاویر از محصولات و پیرامون شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به اخبار شرکت
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت



سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مشابه گوگل سرچ می نمایدند؛ خدمات سئو حائز اهمیت بالایی می باشد. به همین دلیل در طراحی تارنما باید به این مسئله توجه نمایش داد که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد تا پس از وارد کردن درونمایه سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شود.

با توجه به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا سپریدن خواهد شد.
طراحی سایت شرکتی که انجام می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد.سایت باره عقیده شما را با امکانات بالا و با استفاده از آخرین فناوری برنامه نویسی و طراحی سایت و وانگهی بها پسندیده ، طراحی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش ایسنا و به نقل از میرِر، درایو حالت‌جامد یا اس‌اس‌دی(SSD) که به دیسک حالت‌جامد یا دیسک الکترونیکی نیز شناخته می‌شود(گرچه دارای هیچ‌گونه «دیسک» یا «موتور چرخان» نیست) یک ابزار حافظه است که از تراشه برای ذخیره‌سازی دائم داده‌ها استفاده می‌کند.

 

چندی پیش شرکت سونی اعلام کرده بود قصد دارد در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰ کنسول "پلی استیشن ۵"(PS۵) را عرضه کند.

 

قطعا کریسمس ۲۰۲۰ برای طرفداران پلی‌استیشن تعطیلاتی منحصر به فرد خواهد بود چرا که کنسول محبوب آنها پس از شش سال عرضه خواهد شد. به گفته این شرکت از جمله پیشرفت‌های پلی استیشن ۵ می‌توان به سخت افزار سریع‌تر، گرافیک بهتر و تغییر در نحوه عملکرد لرزش در کنترلرها اشاره کرد. بنابر گزارش‌ها پلی استیشن ۵ دارای یک هارد دیسک است که باعث کاهش زمان بارگذاری می‌شود.

 

اکنون"دنیل احمد"(Daniel Ahmad) تحلیلگر ارشد سایت "Niko Partners" گزارش داده است که پلی استیشن ۵ احتمالا از SSD شرکت سامسونگ برای بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها بهره می‌برد.

 

دنیل احمد همچنین گزارش داد سامسونگ در آخرین کنفرانسی که برگزار کرده بود اعلام کرد در حال حاضر مشغول کار بر روی SSD از نوع NVMe است که این‌ها می‌تواند حاکی از آن باشد که از آنها در کنسول پلی استیشین ۵ استفاده خواهد شد.

 

در حالی که سامسونگ به صراحت از پلی استیشن ۵ نام نبرد، اسلاید مورد استفاده در هنگام ارائه تصویری از کنترلر DualShock  پلی استیشین را نشان می‌داد و این به آن معنا است که NVMe SSD می‌تواند برای PS۵ طراحی شود.

 

طبق گفته سامسونگ، SSD جدید "عصر جدیدی در کنسول‌های بازی" ارائه خواهد داد.

 

این شایعه اندکی پس از آن منتشر شد که "جیم رایان"(Jim Ryan) ، رئیس شرکت Interactive Entertainment سونی، نام و تاریخ عرضه PlayStation ۵ را تأیید کرد.

 

وی در یک وبلاگ نوشت: امروز با افتخار می‌خواهم اعلام کنم که نسل بعدی پلی استیشن ۵ ما تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

 

PS۵ از فناوری رهگیری پرتو نیز پشتیبانی می‌کند. "رهگیری پرتو"(ray-tracing) یک فناوری دیجیتالی است که امکان پرتو واقعی‌تر از روشنایی را در محیط‌های سه بعدی مجازی موجود در بازی‌های ویدیویی مدرن فراهم می‌کند.

 

رایان در یک پست وبلاگی گفت که کنترلر جدید پلی استیشن ۵ به واقعی‌تر کردن بازی و جذاب‌تر کردن کنسول جدید کمک می‌کند. در کنترلر PlayStation ۵ دو دکمه وجود دارد. این دکمه‌ها مجهز به فناوری لمسی یا بساوشی هستند که لمس کردن را بهتر و سریع‌تر می‌کند. با فناوری لمسی(haptic) هنگام عبور از مزارع و یا چیدن گل و یا برخورد ماشین به دیوار حس واقعی به کاربر القا می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041365.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش  مهر به نقل از ورج، فیس بوک یک اپلیکیشن جدید تحقیقات ارائه کرده که فیس بوک ویوپوینت (Facebook ViewPonit)نام دارد.

 

این شبکه اجتماعی حاضر است در ازای استفاده از اپلیکیشن مذکور به کاربران پاداش نقدی پرداخت کند. حتی برخی کاربران در ازای استفاده از اپلیکیشن سالانه ۶۰۰ دلار دریافت می کنند.

 

فیس بوک در یک پست وبلاگی اعلام کرده که قصد دارد نظرات کاربران ۱۸ سال به بالا را برای بهبود فیسبوک، اینستاگرام ، واتساپ، پرتال، آکولپس و جامعه‌ عمومی را به کار گیرد.

 

طبق اطلاعات پست مذکور پس از ساختن یک حساب کاربری در اپلیکیشن فیسبوک ویووپوینت، از کاربران دعوت می‌شود تا در تحقیقات مختلف شرکت کنند.

 

این اپلیکیشن برای شرکت در تحقیقات مختلف، آزمایش محصولات جدید و غیر پاداش می دهد. طبق پست وبلاگی فیسبوک نخستین تحقیق موجود در این اپلیکیشن «پژوهش سلامت» نام دارد که انجام آن ۱۵ دقیقه طول می کشد و کاربر پس از انجام آن ۱۰۰۰ امتیاز دریافت می‌کند که این امتیاز نشان دهنده ۵ دلار  پاداشی است که به کاربر پرداخت می شود.

 

این اپلیکیشن فقط برای کاربران ۱۸ ساله و بالاتر که ساکن آمریکا هستند قابل استفاده است. همچنین به نظرمی رسد این اپلیکیشن برای برخی کاربران مجاز نیست. فیس‌بوک اعلام کرده این اپلیکیشن را سال آینده در کشورهای دیگر نیز اجرا می کند. این شرکت همچنین ادعا می کند اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن را با شرکت‌های طرف سوم به اشتراک نمی گذارد.

 

همچنین شرکت در آینده توضیح خواهد داد چه اطلاعاتی راجمع‌آوری می‌کند، چگونه از آن استفاده می‌کند و کاربر چند امتیاز برای تکمیل برنامه دریافت می‌کند که درنهایت با پرداخت از طریق پی‌پال خاتمه پیدا می‌کند. این نرم‌افزار اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس ایمیل، کشور محل سکونت، تاریخ تولد و جنسیت را از کاربر درخواست می‌کند. همچنین ممکن است از کاربر بخواهد تا اطلاعات دیگری مانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارد تا صلاحیت او را برای شرکت در برنامه‌های فردی بسنجد.

 

 

این در حالی است که چند ماه قبل همین شرکت یک اپلیکیشن اندروید برای جمع آوری اطلاعات به ناماستادی(Study) را ارائه کرد که هدف از آن رصد این بود که کاربران برای چه مدت و از چه اپلیکیشن های اندروید استفاده می کردند.

 

فیس بوک در ماه ژانویه یک اپلیکیشن تحقیقات بازار که به عنوان تهیه کننده وی پی ان ارائه می شد را تعطیل کرد. هدف این اپلیکیشن نوجوانان بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041367.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حتماً برای شما نیز قبل آمده که بیچارگی داشته باشید فایل‌هایی با حجم بالا را از طریق اینترنت انتقال دهید یا اینکه فضایی داشته باشید الی فایل‌های خویش با سایرین به اشتراک بگذارید.
برنامه‌های انتقال file معمولاً بهتر از Google Drive و یا email عمل می‌کنند. علاوه بر این، پرسرعت ترین سایت آپلود فایل شما می‌توانید به راحتی یک لینک برای اشتراک خویش بسازید، بدون اینکه نگران دسترسی‌های سایرین به فایل خویش باشید. دیگر نیازی نیست اطلاعات شخصی و یا محدودیت حجم را برای فایل‌های خویش اعمال کنید. وانگهی با این اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها می‌توانید بصورت مجهول الهویه فایل‌های خود را با افراد تقریبا به محل خود به اشتراک بگذارید و یا از تکنولوژی peer-to-peer برای ارسال فایل‌های حجیم کاربرد کنید.
۵ سایت برتر اشتراک فایل:


۱- Sharefast.me: نقل و انتقال زودگذر و سریع با لینک‌های زمان‌بندی شده

 

قرار دادن فایل‌ها بر بستر اینترنت ممکن است این خوف را برای کاربر برپایی کند که چه بسا این فایل‌ها به دست افراد نا‌اهل بیفتد. حال سایت Sharefast.me فکری اندیشیده و فایل‌های شما را بصورت زمان‌بندی شده نگهداری می‌کند و پس از مدتی آنها را برای دائم پاک می‌کند.
قابلیت دیگری که این سایت ارائه می‌‍دهد، ساخت لینک اشتراکی در برگیرنده دو دسته است که بخاطر نگهداشتن آدرس فایل را برای همگان آسان می‌کند. همچنین می‌توانید لینک‌های شخصی برای فایل‌های اشتراکی خود بسازید.
۲- Dropbox Transfer: اشتراک گذاری فایل‌های دراپ‌باکس امثال ایمیل

سرویس Dropbox این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌ها و یا پوشه‌های بزرگ خود را به اشتراک بگذارید، ولی هیچ کنترلی بر روی دسترسی افراد سایر ندارید و نمی‌توانید مشخص کنید فایل شما به چه مقدار بر روی سرورهای این کمپانی باقی بماند. کمپانی Dropbox Transfer سرویسی میان ایمیل و فضای اندوخته ابری ارائه می‌دهد.

با اکانت اولیه این سایت می‌توانید فایل‌هایی الی حجم ۱۰۰MB را با دیگران به اشتراک بگذارید. کاربران Plus می توانند الی ۲GB و کاربران Pro لغایت ۱۰۰GB فایل به اشتراک بگذارند. این سرویس همانند ایمیل پیشه می‌کند و گیرنده، فایل اصلی شما را نمی‌تواند تغییر دهد. این سایت فایل‌های شما را پس از ۷ روز به چهره اتوماتیک منزه می کند.
۳-Pixeldrain: صد ترابایت فضای اشتراکی!

وب سایت Pixeldrain بیشترین حجم فایل اشتراکی را در چهره به کارگیری تمام امکانات آن در کمر بستن شما قرار می‌دهد. در حقیقت می‌توانید ۱۰۰ ترابایت فایل اشتراکی به صور رایگان داشته باشید. این سایت به شما دستور ارسال فایل‌هایتان لغایت حجم ۱۰ گیگابایت را می‌دهد. شما می توانید لغایت ۱۰ هزار file با این حجم را در سرورهای این سایت نازنین پیمان دهید.
به چهره پیش فرض ۱۰۰ روز فایل شما را حفاظت می‌کند و پس از این مدت موعد آن را منزه می‌کند. اما بخاطر داشته باشید اگر شخصی این file را دانلود کند این شمارنده مجدداً لغایت ۱۰۰ روز پس از آن مضف به حفاظت فایل خواهد شد. بهتر است بدانید برای آپلود نیازی به ثبت نام در این سایت نیست. اما اگر می‌خواهید فایل‌های خویش را بهتر مدیریت کنید بهترست یک ثبت نام ساده را پشت راز بگذارید.
۴- Dropcorn: فایل‌هایتان را تا شعاع ۳۰ متری خود، با تمام به اشتراک بگذارید.

سایت Dropcorn احد از راحت‌ترین روش‌های اشتراک file با کسان فیزیکی محیط شماست. با رایانه یا موبایل خویش وارد سایت شود، یک فایل اضافه کنید و با افراد لغایت شعاع ۳۰ متری خود به اشتراک بگذارید.
شما می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها و لینک‌های باره نظر خود را به اشتراک بگذارید. این فایل‌ها می توانند بر روی دستگاه شما باشند یا بر روی فضاهای ابری مثل Dropbox، Google Drive و یا Evernote.
۵- TeraShare: فایل های Torrent و Cloud Transfer درکنار هم!

ابتدا باید اپلیکیشن TeraShare را بر روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. فایل باره نظر خویش را برای اشتراک در آن آپلود کنید و لینک آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با توجه به اینکه نرم اسباب از فناوری peer-to-peer کاربرد می‌کند مقارن دانلود و آپلود رخداد می‌افتد و اینکار مایه می شود سرعت در انتقال فایل‌ها خیلی بالا رود. فایل‌ها با حجم کمتر از ۱۰GB بر روی سرورهای این سایت قرار می‌گیرند و چون از hybrid technology بهره‌گیری می‌کند، فایل شما حتما زمانی که کامپیوترتان خاموش است در دسترس دیگران پیمان دارد.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()